[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E32A 1.8] poradzcie mechanika do galanta 90r gaźnik
Makos - 26-01-2009, 11:03
Tak myślę, że przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą mógłbym zrobić od razu uszczelniacze zaworów (będzie łatwiejszy dostęp niż bez zdejmowania głowicy). Wyprowadźcie mnie z błędu: jakiś mechanik, z którym rozmawiałem twierdził, że przy wymianie uszczelniaczy trzeba szlifować gniazda zaworowe(?).
filipczos - 26-01-2009, 11:51
z tego co wiem to nie koniecznie, zależy czy beda powypalane...
Maretzky85 - 26-01-2009, 11:52
Nie jest to wymóg, ale wypadałoby, szczególnie, że taka usługa kosztuje chyba 5zł/zawór
I jak to zrobisz to masz głowicę jak nówkę
Pod warunkiem, że prowadnice są proste itp
filipczos - 26-01-2009, 11:54
u mnie, za planowanie + szlif zaworow wolaja kolo 100
|
|
|