To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Obniżanie zawieszenia - Lancer CYxA

krzychu - 16-11-2009, 09:00

Wygląda lepiej.
baszek - 16-11-2009, 11:18

krzychu napisał/a:
Wygląda lepiej.

Ciekawe jak się prowadzi :-)


el_diablo napisał/a:

Ok, pewnie modyfikacjami zawieszenia można by poprawić czasy do osiągnięcia w slalomie, ale w warunkach normalnej drogowej eksploatacji uważam, że seria jest w zupełności wystarczająca.

Mnie się często zdarza slalomować, a tego lancerem właśnie się nie da robić sprawnie, zresztą sami sprawdźcie. Ale jak najbardziej się zgadzam, że do normalnej szybkiej ale płynnej jazdy zawieszenie się dobrze sprawuję i jeśli ktoś nie potrzebuje slalomować to nie widzę sensu zmieniać sprężyn (dla samego wyglądu moim zdaniem bez sensu - ale każdy może mieć inne zdanie).

krzychu - 16-11-2009, 11:43

baszek - mówisz o Intense? Bo to dość zasadnicza różnica 2 cala więcej i grubsze stabilizatory muszą robić swoje.
mkrawcz1 - 16-11-2009, 11:51

krzychu napisał/a:
baszek - mówisz o Intense? Bo to dość zasadnicza różnica 2 cala więcej i grubsze stabilizatory muszą robić swoje.

i rozpórka z przodu...

baszek - 16-11-2009, 12:04

mkrawcz1 napisał/a:
krzychu napisał/a:
baszek - mówisz o Intense? Bo to dość zasadnicza różnica 2 cala więcej i grubsze stabilizatory muszą robić swoje.

i rozpórka z przodu...

Posiadam invite, więc nie ma rozpórki i 18-stek (przed zakupem nie poinformowano mnie o tych stabilizatorach - może wtedy bym się zdecydował na Intense). I dla tego zastanawiam się nad zakupem takiego zestawu na lato (bądź samych 18-stek) jeśli mi powiecie, że auto nie kładzie się tak na boki.

mkrawcz1 - 16-11-2009, 12:23

baszek napisał/a:
Posiadam invite, więc nie ma rozpórki i 18-stek (przed zakupem nie poinformowano mnie o tych stabilizatorach - może wtedy bym się zdecydował na Intense). I dla tego zastanawiam się nad zakupem takiego zestawu na lato (bądź samych 18-stek) jeśli mi powiecie, że auto nie kładzie się tak na boki.

Jeżdżę od piątku, więc nie miałem czasu ani warunków, żeby sprawdzić :-) Ale się dowiem i napiszę ;-)

gzesiolek - 16-11-2009, 13:49

Dziwne z tym kladzeniem bo nie stwierdzilem... szczerze mowiac to przy takim "wzroscie" spodziewalem sie wiekszych problemow z szybkimi zakretasami... a tu Lancernik moj prowadzi sie pewniej i twardziej niz poprzednik czyli Civic VI 5D, ktory jak wiadomo tez jest na wielowahu a jest autem niskim i jak to sie mowi "rozczlapanym na asfalcie"... tam każdy krawężnik był moim wrogiem jakieś 11cm prześwitu na standardzie zawieszenia... a do tego i osoby w aucie i silnik niziutko położone...
a jednak w zakręcie czy teście łosia prędzej zerwałem przyczepność na Hondzie niż na Lancerze... inna sprawa to fotele... w Hondzie były i wygodniejsze i lepiej trzymały... w Lancerze to jak sie mocno kierownicy nie trzymasz to może Cie z fotelu ściągnąć przy mocniejszym slalomie lewo prawo...

Mówie o sedanie i do tego lżejszym (1.5)

BARTIG - 24-08-2012, 11:30

odkopuje stary temat :)

co powiecie o tych sprężynach: http://allegro.pl/mitsubi....html?source=oo Eibach -30/-25

Lancer GTS ma już seryjnie usportowione zawieszenie, także raczej nie powinno być później problemów z amortyzatorami ?

Orientujecie się czy sprżżyny od 1.8 będą pasowały do 2.0 GTS ?

komar80 - 05-03-2013, 00:17

Przy okazji remontu zawieszenia , zaszalałem troche i kupilem sprężyny Eibacha . Wrzucam zdjęcia "przed" i "po", może pomogą komuś przy podejmowaniu decyzji.




lukas1 - 05-03-2013, 10:26

a co z amorkami , jak obnizyles auto to seryjne amorki dostana teraz po dupie, mysle o tych eibachah ale razem z amorkami, pytalem i zaleca sie je razem z
np amorkami bilsein b4

MichalRej - 05-03-2013, 11:07

komar80 - wygląda bardzo fajnie, ale powiedz jak samochód się zachowuje na drodze...??

Coś się poprawiło, coś pogorszyło...??

mkm - 05-03-2013, 15:06

lukas1 napisał/a:
a co z amorkami , jak obnizyles auto to seryjne amorki dostana teraz po dupie, mysle o tych eibachah ale razem z amorkami, pytalem i zaleca sie je razem z
np amorkami bilsein b4

Amorki do 40mm mogą być "zwykłe" chyba, że są jakieś magiczne samopoziomowania.
Bilstein-a teraz poleca każdy akwizytor - albo mieli promocje, albo magazyny wietrzą.
Zadzwonisz za rok to te sprężyny będą idealnie współpracować na np.Sachs-ie :wink:

komar80, slalom, szybki łuk i pisz co się zmieniło.
Osobiście uważam, że Eibach bez względu na markę to najlepsze połączenie "sportu" i "komfortu".

lukas1 - 05-03-2013, 15:23

Cytat:
Amorki do 40mm mogą być "zwykłe" chyba, że są jakieś magiczne samopoziomowania.


jezeli tak to lepiej dla portfela, ale czy napewno do tych 40 mm nie zniszczy amorkow ?

mjsystem - 05-03-2013, 16:23

komar80 napisał/a:
Przy okazji remontu zawieszenia , zaszalałem troche i kupilem sprężyny Eibacha . Wrzucam zdjęcia "przed" i "po", może pomogą komuś przy podejmowaniu decyzji.

Fajnie wyszło. A jak cena, jeśli to nie tajemnica???

MichalRej - 05-03-2013, 16:30

Na oficjalnej stronie Eibacha cena 661zł


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group