Galant/Legnum VR4 Ogólne - do właścicieli i milosnikow VR4-Legnum
Piospi - 11-02-2009, 23:48
W sumie z tą wiarą to święte słowa
A jaki jest koszt takiego VR-4 (mniej więcej) ?
- rocznik, no najlepiej jak najmłodszy
- automat
- Type-S
- też jak najmniejszy ? :/
- sedan
Anonymous - 12-02-2009, 00:26
dajmy na to ze cos w desen rok 2000 z przebiegiem do 80tys model jak napisales wyniosl by Cie pod dom gotow do przekladki (po oplatach jako) grubo powyzej 33k przy obecnym kursie zlotowki. zrodlem w tym przypadku JP, nie wiem jak w GB pewnie taniej, no ale tylko pozornie. bez 30k w kieszeni w ogole nie startuj bo latwo sie przefinansowac a UC w przypadku JP czekal na kase nie bedzie choc sa sposoby aby zwlekac nawet 2-3 miechy nie lamiac prawa.
kochajj - 12-02-2009, 08:23
PLPynton napisał/a: | kochajj napisał/a: | biorąc pod uwage date pierwszej rejestracji to najmłodszy jest moj...
wg mnie najwazniejszym parametrem kształtującym cene EC5W w japoni jest przebieg... nie jest tajemnicą że Japończycy uważają samochody z przebiegiem >100kkm za "zużyte" i auta z takimi przebiegami są najtańsze... 2gim parametrem jest rzecz jasna rocznik...
ogolnie na aukcjach mało widać aut z przebiegami około 30kkm... a jeśli sie pojawiają to ich cena zaczyna sie od 10 000$ |
pisalem Tomku o galu, nie leguminie, a legumina... eee moj legnum jest najmlodszy i po vin i po rejestracji, Bartek widzial go w trakcie a Juiceman w akcji. |
jaką masz date pierwszej rejestracji?????
Anonymous - 12-02-2009, 11:47
03/01, 02/08
wczoraj poszedl manual w sedanie na gieldzie rej. 02/06 prod. 01/12 za 3560USD
kochajj - 12-02-2009, 12:49
no to faktycznie najmlodszy...
moj kupiony był 10/2002 i w tym samym miesiacu rejestrowany...
Piospi - 15-02-2009, 12:15
PLPynton - rozumiem, że to jest koszt Galanta po wszystkich opłatach ?? (cło, akcyza itd. ?) bo cena wydaje mi się być mała jak na auto sprowadzone z jp i to jeszcze w wersji ultra sportowej
Anonymous - 15-02-2009, 22:51
o 33k chodzilo rozumiem- tak po wszystkich oplatach. na dzien dzisiejszy to juz ponad 34k i to bylo absolutne minimum a jak zlotowka poleci jeszcze ciut w dol to bedzie dopiero gitara
nabassu - 15-02-2009, 23:25
a jestes juz w kraju panie kolego? :> musze ci deche ukrasc i konsole zrobie sobie w domu stanowisko do gran turismo
Anonymous - 15-02-2009, 23:33
w gruncie rzeczy bardzo ciekawy pomysl napisze na mail za chwilke
nabassu - 16-02-2009, 01:29
a kochasz jeszcze te recaro w welurze czy juz nie? :>
Piospi - 21-02-2009, 22:40
A ja mam pytanie odnośnie sedana, nie raz natrafiłem na wersję "Super VR-4". Może mi ktoś powiedzieć czym się różni ten VR-4 od tych "zwykłych". Bo pod względem wizualnym ma większy spoiler i bardziej "skrzydlate" progi.
http://s3b.directupload.n...23/fjkwjngj.jpg
nabassu - 22-02-2009, 00:20
fotele recaro i kierownica momo.
cos pominalem robert?
a ten tjuning ze zdjecia to jakis zart
p.s. spoiler jest od EVO, dokladka bog wie, a progi to chyba odboje z gumy.
super sie roznil tylko kiera i fotelami z tego co pamietam. reszta standart
Piospi - 22-02-2009, 10:36
Może i żart, ale nie raz widziałem takiego Gala w ogłoszeniach czy na forach. Myślałem, że to oryginalna ale rzadka wersja VR-4
Anonymous - 22-02-2009, 16:51
super VR4 wychodzily przed liftem, taki krok marketingowy aby pozbyc sie reszty przedliftowych bo nadszedl lift. nie roznil sie w zasadzie niczym poza tym co widac
nabassu - 22-02-2009, 22:26
a recaro w czym byly? (poza tym ze sa w twoim a nie w moim jeszcze :>)
|
|
|