To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Docieranie Lancera - jak?

tomekrvf - 25-02-2009, 22:21

lukas1 napisał/a:
dzwoniłem dzis do mojedo dilera w Elblągu, i powiedziano mi ze silnik jest zalany Jakimś syntetykiem Castrola

Taaa, wszystko jest zalane Castrolem, a później drugim słusznym olejem Motul.
Zapytaj dealera skąd ma te informacje.
:D

lukas1 - 25-02-2009, 22:41

Skąd ??? tego to ja niewiem :o Myslicie zeby sciemniał, gdy dodatkowo pytałem ze wyniane robiłbym w serwisie??

Myslicie ze na produkcji zalali tam jakis półsyntetyk??? lub jakiś byle jaki olej ??

Anonymous - 25-02-2009, 22:43

To nie jest zwykły olej... :D

...to płynna technologia :mrgreen:

lukas1 - 25-02-2009, 22:54

nie rozumiem?
tomekrvf - 26-02-2009, 09:29

Półsyntetyk to max co wlewa fabryka. Po co ma wlewać droższy olej?
Radassss - 26-02-2009, 10:30

lukas1 napisał/a:
Skąd ??? tego to ja niewiem :o Myslicie zeby sciemniał, gdy dodatkowo pytałem ze wyniane robiłbym w serwisie??

Myslicie ze na produkcji zalali tam jakis półsyntetyk??? lub jakiś byle jaki olej ??


Jakby dealer mial podpisana umowe z Lotosem to by Ci powiedzial ze jest wlany Lotos :D
tak to juz jest ;) i magiczny olej co ulatwia docieranie silnika ;) , czary mary inteligentne molekuly i inne plynne technologi ;) no i ze jak nie zalejesz castrola EDGE to ci silnik wybuchnie :D to juz w rteklamie widzialem ;)
juz ten temat na tum forum bylo walkowane nie raz ;)

pfx - 26-02-2009, 20:19

jaceksu25 napisał/a:
pfx napisał/a:
.....Nie montuj gazu przed 5-6 kkm :biggrin:


traktuję to jako dowcip :D 8)
POZDRO

kiedyś wyjechałem autem z salonu i prosto do założenia gazu. Świeżutkie auto poszło do strojenia na hamownię i dostało w d..

[ Dodano: 26-02-2009, 20:22 ]
jeśli castrol to pewnie SLX 0W30 - fajny po nim mazut zostaje, a pod wpływem temperaturki robi się rzadki jak woda - szybko go też ubywa, jesli tylko silnik luźniej spasowany.

Anonymous - 26-02-2009, 20:34

pfx napisał/a:

kiedyś wyjechałem autem z salonu i prosto do założenia gazu. Świeżutkie auto poszło do strojenia na hamownię i dostało w d..



Jaki gazownik i gdzie ma hamownię?? :shock:

[ Dodano: 26-02-2009, 20:36 ]
pfx napisał/a:

jeśli castrol to pewnie SLX 0W30 - fajny po nim mazut zostaje, a pod wpływem temperaturki robi się rzadki jak woda - szybko go też ubywa, jesli tylko silnik luźniej spasowany.


przy 295PS -ach z całą pewnością - tym bardziej, że slx-y nie mają API SM ( w evo jest SM)

Radassss - 27-02-2009, 08:20

do EVO jest lepiej zastosowac syntetyk 10W/60, wtedy nie ma takich objawów jak SLX ;)
pfx - 28-02-2009, 14:53

Evo było zalane fabrycznie mobilem 5W30, ale to już historia. Fabryczne Toyoty, Nissany były zalewane na początku lat 2000 SLX-em, który miał być wtedy hitem. Był?
Hamownię posiadał kiedyś Tangaz w Krośnie, Czakram w Tarnowie też raczej ma do takiej dostęp.

pawelek32 - 09-03-2009, 15:10

witam.
ja również na dotarciu bardzo oszczędzam auto- max 3,5 obr. założyłem na filtr oleju magnez, który ponoć ma zbierać opiłki. czy to coś da- tego nie wiem, ale płacić za to nie musiałem...
mam pytanie odnośnie przeglądu po 2 tyś- czy jeśli na własna rękę kupię filtr i olej oraz samodzielnie dokonam wymiany to wówczas mogę stracić gwarancję???

Anonymous - 09-03-2009, 18:54

Radassss napisał/a:
do EVO jest lepiej zastosowac syntetyk 10W/60, wtedy nie ma takich objawów jak SLX ;)


już nie przesadzaj :P
zalecany 5W30 ewentualnie 5W40 lub 0W40 wszystkie obowiązkowo API SM

krzychu - 09-03-2009, 18:56

jaceksu25 napisał/a:
zalecany 5W30 ewentualnie 5W40 lub 0W40 wszystkie obowiązkowo API SM


Jakieś przykłady oprócz Shell Helixa na to API SM? W instrukcji i tak pewnie jest wpisane SG a po drodze jeszcze SJ i SL....

Krzychu

Anonymous - 09-03-2009, 19:04

krzychu napisał/a:
jaceksu25 napisał/a:
zalecany 5W30 ewentualnie 5W40 lub 0W40 wszystkie obowiązkowo API SM


Jakieś przykłady oprócz Shell Helixa na to API SM? W instrukcji i tak pewnie jest wpisane SG a po drodze jeszcze SJ i SL....

Krzychu


Castrol EDGE

W instrukcji jest napisane API SM - ile razy mam jeszcze to powtórzyć?

tomekrvf - 09-03-2009, 22:52

jaceksu25 napisał/a:
Radassss napisał/a:
do EVO jest lepiej zastosowac syntetyk 10W/60, wtedy nie ma takich objawów jak SLX


już nie przesadzaj
zalecany 5W30 ewentualnie 5W40 lub 0W40 wszystkie obowiązkowo API SM

Do EVO X olej API SM i lepkość 5W30 - nic innego.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group