To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Wibracje w kabinie / poduszki pod silnikiem ?

rosomak1983 - 21-03-2009, 13:19

h4 napisał/a:
mi trzesie w trakcie postoju a nie jazdy
mi tez trzęsło na postoju....
Drugaopcja to alternator/łozysko alternatora albo cos na paskach....

Anonymous - 21-03-2009, 14:59

jakiś tam alternatorek nie bedzie mial takich wibracji ze malo kolpaki nie spadną. chyba nie widzisz rangi problemu
Hugo - 21-03-2009, 15:50

h4 napisał/a:
TRAGEDIA. jest gorzej niz bylo. cale auto lata lacznie z kolpakami i tablicami.
Należy poluzować wszystkie śruby od poduszek, poszarpać silnikiem we wszystkie strony i wtedy wszystko podokręcać.

[ Dodano: 21-03-2009, 15:53 ]
rosomak1983 napisał/a:
Drugaopcja to alternator/łozysko alternatora albo cos na paskach....
Słusznie. Pasek nie piszczy przy odpalaniu zimnego silnika? Może być luźny lub zużyty i gdy włączymy więcej odbiorników prądu, alternator oczywiście ciężej się obraca, a pasek się zaczyna ślizgać i w efekcie drży nadwozie z powodu zbyt niskiego napięcia ładowania. Prawdopodobnie mam to w Maździe.
h4 napisał/a:
jakiś tam alternatorek nie bedzie mial takich wibracji
Raczej koledze rosomak1983 nie o to chodziło, tylko mniej więcej o to co napisałem wyżej :wink:
rosomak1983 - 21-03-2009, 17:39

h4, kiedy regulowałes zawory??? Masz regulowane ,,ręcznie''szczelinomierzem czy hydrauliczne?
Anonymous - 21-03-2009, 17:52

Hugo, ustawiany był
rosomak1983, nie regulowałem, ale silnik dobrze pracuje

rosomak1983 - 21-03-2009, 18:21

h4, powiem tak ze od kiedy wyregulowałem POPRAWNIE zawory (konkretnie na drugim garze) silnikiem wogóle nie trzesie.

[ Dodano: 21-03-2009, 18:22 ]
h4 napisał/a:
ale silnik dobrze pracuje

jak by dobrze pracował to chyba by nie trzęsło... :wink:

Anonymous - 25-03-2009, 15:58

Widze ze masz podobny problem do mnie. Mi nierowno pracuje tylko na zimnym. Jak sie nagrzeje jest miodzio. Problem mam szczegolnie jak silnik osiagnie 40 stopni C i przelaczy sie na gaz wtedy obroty 3 razy spadaja do zera i sie podnosza i wszystko jest ok albo za 3 razem totalnie gasnie. Zauwazylem tez ze jesli wlacze 2 bieg i puszcze sprzeglo to samochod szarpie jedzie zwalnia, szarpniecie do przodu, jedzie znowu zwalnia i tak tez 3 razy. Jezeli miala to by byc peknieta glowica to znikal by plyn chlodzacy jak mysle, ale wszyskto jest spoko nie widac spadku oleju. nie wiem co robic pomozcie, prosze.
Anonymous - 25-03-2009, 20:02

Christof, twoj problem ma nieco inne podloze bo ja mam diesla i jak juz pisalem rosomakowi, ale do niego nie dociera :lol: to mam z wtryskiwaczami i reszta silnika wszystko OK. u mnie lezy problem w poduszkach. jutro wymieniam jeszcze raz , tym razem kupione u mozna by powiedziec fachowca.

u ciebie nie wiem co sie tam dzieje ale wychodzi na to ze paliwo nie dochodzi, albo masz filtr paliwa zawalony, albo wtryski zawalone, albo pompa paliwowa. szukaj po kolei.

[ Dodano: 26-03-2009, 18:16 ]
jakie są objawy złego ustawienia przeciwwagi na rozrządzie ??

[ Dodano: 08-04-2009, 20:26 ]
no dobra.

tak dla kogoś kto się będzie kiedyś z tym męczył:

rozrząd sprawdzony i przeciwwaga ustawiona OK.
pierwsze poduchy - czyli same wkłady były z tedgumu - rezultat: katastrofa - jeszcze gorzej niż przed wymianą (mogłem tego nie ruszać!)
drugie poduchy - już z łapami ze sklepu który jest szanowany - były to zamienniki uniparts - rezultat: katastrofa (podwójna wtopa)
trzecie poduchy - używane oryginały - niebawem wymienię i dam znać. jeśli to nie pomoże to już nie wiem co zrobię.

narazie jeżdże na tych unipartsach ponawiercanych gdzie sie da i troche to pomoglo ale i tak do bani :|

[ Dodano: 09-04-2009, 19:52 ]
dzisiaj wymieniłem trzecie poduchy - kupione od handlarza uzywanymi czesciami - wynik : REWELACJA. wszystko chodzi jak w zegarku. 8)

pomijam sprawę za twardych poduszek które ostatnio kupowałem i oddawałem, ale mój mechanik tez dal dupy. zalozyl na odwrot tylną poduche, a pytalem go 2 razy czy jest pewny ze sa dobrze zalozone. no coż, a wystarczylo zajrzec do manuala do POWER PLANT MOUNT na str.7 aby zobaczyc rozmieszczenie szczelinek w poduchach.

DanielBogusz - 15-06-2010, 13:13

Chłopaki, podłączę się do tematu...otóż przy przyspieszaniu jak i trzymaniu cały czas nogi na gazie samochód jedzie ok, to przy puszczeniu "gazu" są straszne drgania, kierownica trzęsie się jak głupia. Po wymianie sprzęgła wydaje się że jakby przy wyższych prędkościach trochę jest lepiej ale dalej czuć. :( i nie są to koła niewyważone bo wtedy zawsze trzńęsie a nie tylko przy puszczeniu nogi z gazu. pomożecie? pozdrawiam Daniel :P
rosomak1983 - 15-06-2010, 14:31

DanielBogusz, a sprawdz co sie dzieje jak w czasie jazdy nacisnies sprzegło czy drgania ustepuja czy nie? Oraz czy podczas postoju jak schodzi z obrotów to czy trzesie
POZDRO

DanielBogusz - 16-06-2010, 13:12

Rosomak Wciskałem to sprzęgło, lecz niestety objawy nie ustępują, wtedy też trzęsie mimo to. Powiem Ci, że na benzynie jadąc mniej, na LPG to już w ogóle trzęsie, gdy naciskam mocniej pedał gazu to wolniej jedzie tak jakby dopływ się zamykał, naciskając lekko przyspiesza prawie ok. nie można poszaleć na LPG... :)
rosomak1983 - 16-06-2010, 22:45

hmm cto kiedy w koncu trzesie jak puszczasz gaz a jak go wciskasz to juz nie???
DanielBogusz - 17-06-2010, 08:34

no tak, dokładnie. przyspieszając jest ok, a gdy samochód zwalnia to lekko szarpie i ma mocne drgania


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group