To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero I - [2.5 TD] Problem z napedem na przednia os

jawaldek - 10-03-2009, 18:19

szymekmoto napisał/a:
witam mam problem z układem kierowniczym może ktoś poradzi jadąc przy dużej szybkość częsie kierownica może koncówki drążków do wymiany albo coś innego może ktoś zna jakieś dobre sklepy gdzie to można kupić (Pajero 2.5 TDI long 93)
pozdrawiam

Przeczytaj
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32214
może coś Ci się wyjaśni.Witaj i pozdrawiam :)

szladziu - 11-03-2009, 17:01

witam

bylem w sudi 4x4 u pana Adama ,i oporu przy skręcie są normalne , to że lekko huczy napęd gdy jest włączony też normalka , ale to że znosi na prawo gdy są włączone napędy 4H lub 4L jest zdecydowanie nie normalne !! . Niestety nie doszliśmy do tego czym to jest spowodowane ,auto jest proste ,rama też rzeczy które muszę wymienic :

-amortyzatory ( teraz pytanie do was gdzie kupic dobre amorki i za rozsądną cenę dodam że chcę podwyższyc trochę auto)

-tylne resory są już prawie proste tez muszę oddac do kowala

-wieszaki do wymiany ( są do kupienia takie wieszaki dłuższe niż orginalne ??)

- dwie felgi lekko krzywe

- jedna opona tylna balon się zrobił opony bieżnikowane POLGUM(palgum;P)

-lekkie luzy na przegubach ...


to by było na tyle

teraz pytania jak go podwyższyc na tych wieszakach i co zrobic aby go podnieśc z przodu .. i jakie amorki czyli firma itp

pzdr

jawaldek - 11-03-2009, 18:12

Cytat:
-tylne resory są już prawie proste tez muszę oddac do kowala

Odradzał bym gdyż nie jest rzeczą doprowadzić resory do łukowatego kształtu lecz aby miały takie same właściwości sprężynujące no chyba że kowal jest specjalistą w resorach :? i możesz się zdziwić że po założeniu coś dziwnego dzieje się z tyłem samochodu. Pozdrawiam :)

zbyszekm2 - 11-03-2009, 21:02

szladziu napisał/a:
witam

bylem w sudi 4x4 u pana Adama ,i oporu przy skręcie są normalne , to że lekko huczy napęd gdy jest włączony też normalka , ale to że znosi na prawo gdy są włączone napędy 4H lub 4L jest zdecydowanie nie normalne !! . Niestety nie doszliśmy do tego czym to jest spowodowane ,auto jest proste ,rama też rzeczy które muszę wymienic :

-amortyzatory ( teraz pytanie do was gdzie kupic dobre amorki i za rozsądną cenę dodam że chcę podwyższyc trochę auto)

-tylne resory są już prawie proste tez muszę oddac do kowala

-wieszaki do wymiany ( są do kupienia takie wieszaki dłuższe niż orginalne ??)

- dwie felgi lekko krzywe

- jedna opona tylna balon się zrobił opony bieżnikowane POLGUM(palgum;P)

-lekkie luzy na przegubach ...


to by było na tyle

teraz pytania jak go podwyższyc na tych wieszakach i co zrobic aby go podnieśc z przodu .. i jakie amorki czyli firma itp

pzdr

Do puki nie usuniesz tych usterek,mnie będziesz wiedział co ściąga.

szladziu - 11-03-2009, 21:13

hmm u mnie niedaleko , w dębskiej kuźni jest taki wielki szyld resory naprawa regeneracja nowe ,nigdy tam nie zaglądałem bo nie musiałem... czy resory lepiej kupic nowe czy oddac do regeneracji a usterki będę naprawiał jak dojdzie świeża wypłatka ;PP a jak z tymi amortyzatorami gdzie kupic i jaką firmę??
Gene - 12-03-2009, 09:11

Szladziu, jak Zbyszek napisal wyglada na to, ze kupiles strasznie zapuszczone autko. Bedziesz chcial nim jezdzic i go wyszykowac to czeka Cie troche roboty i sporo wydatkow zwiazanych z "pakietem startowym". Ja bym wymienil zawieszenie kompletnie na nowe. Jakis kit z Australii. Nie wiem dokladnie co jest na rynku do "jedynki". Jak sadze OME przewidzialo cos do staruszka.
http://www.4x4wire.com/mi...ts/budget_lift/
Proponuje tez zawitac na Rajdy do dzialu Mitsubishi. Tam jest sporo o zamiennikach do Pojary i o modyfikacjach.
Przy okazji wymiany zawiasu sprawdz rame i ewentualnie pobaw sie z korozja bo moze sie to zle skonczyc dla auta. Jesli jest "zywa" to warto zabezpieczyc.

pantonik1 - 13-03-2009, 23:08
Temat postu: dużo tych "małych" kłopotów
Chodź tu serce boli, to jednak powiem, że używane części można wymienić jak światła, zderzak, gdy są całe itp., ale resory czy inne rzeczy wpływające na bezpieczeństwo tylko NOWE! Ja mam swoją misie już drugi rok i ciągle coś dokładam:-) Pewnie i ty będziesz :-/ Ja sprzęgiełka wymieniłem przy 300.000 Jeden pasek w rozrządzie też mi poszedł (tzw anty wibracyjny) - wymieniłem wtedy cały rozrząd, chodź do przewidzianej wymiany jeszcze troszkę było. Przy 4H mam mniejszy skręt (Pajero II) Ale ciągnie równo! Dobry mechanik to skarb na ziemi. Jak go znajdziesz, to nie strać!!
Mighn - 13-03-2009, 23:47

Z doświadczenia własnego: resory do kowala i dołożyć jedno pióro - tyle że to sprawdzało się w UAZ-ie, a co na to powie pajero, ciężko przewidzieć :P na pewno na czarnym straci dużo, ale w teranie może dużo zyskać (ale nie musi:P)

Osobiście jeśli chodzi o zawieche - wymieniaj na nowe, i najlepiej oryginalne to nie czołg (UAZ) w którym przechodzi każdy mod :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group