To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Lancer 2.0 Sport

Anonymous - 23-08-2005, 15:19

Jackie napisał/a:
Rafal_Szczecin napisał/a:
utrata gwarancji ? przynajmniej tak jest w niektorych innych markach.

hehehe, zależy gdzie;)


Tylko czy jest to gwarancja producenta, czy "montażysty". Jeśli pierwsze to OK, jeśli drugie, to chyba nie jest skuteczna w całym kraju i w Europie?

Jackie - 23-08-2005, 16:26

Generalnie do momentu uszkodzenia samochodu przez gaz - jest spoko, potem regres do warsztatu montującego gaz. Jeżeli jest to warsztat "autoryzowany" przez dealera - muszą podpisać umowę na gwarancję taką jak fabryczna czyli 3 lata lub 100 000km.
Pozdrawiam

sla - 23-08-2005, 20:39

Proszę o jasną odpowiedz,po instalacji gazu tracę gwarancję,czy nie?W Warszawie nie istnieje mozliwość instalacji gazu bez utraty gwarancji,na części w które ta instalacja ingeruje,czyżby była jakaś dowolność regionalna?Gwarancja instalatora jest mało wiarygodna i dosyć wątpliwa.W innych markach jest możliwość instalacji gazu ,bez utraty gwarancji producenta.
Jackie - 23-08-2005, 21:55

sla napisał/a:
Proszę o jasną odpowiedz,po instalacji gazu tracę gwarancję,czy nie?W Warszawie nie istnieje mozliwość instalacji gazu bez utraty gwarancji,na części w które ta instalacja ingeruje,czyżby była jakaś dowolność regionalna?Gwarancja instalatora jest mało wiarygodna i dosyć wątpliwa.W innych markach jest możliwość instalacji gazu ,bez utraty gwarancji producenta.

To zależy. Odgórnie tracisz gwarancję ale odzyskujesz w odpowiednim warsztacie montażu gazu (oni są gwarantem). Oczywiście jest jakieś ryzyko, że się wypną ale to rzadkość.
Pozdrawiam

Anonymous - 25-08-2005, 11:53

Jestem po "jeździe próbnej". Auto nieźle trzyma się drogi, a osiągi są jak dla mnie są więcej niż zadawalające. Zupełnie inna charakterystyka silnika niż 1,8 GDI, podejrzewam dlaczego to auto tyle pali - bo nim trzeba jechać od 4 - 6 tys. obrotów, to cała frajda. Pewnie z tego powodu nie ma w nim komputerka, co by nie stresować kierwcy. Kierownica - miodzio. Piąty bieg przydaje się chyba tylko jak z tyłu jadą dzieci a z boku żona ;-)
Póki co kolega nie narzeka na spalanie i nie zamierza gazować. Jest bardzo zadowolony z zakupu i wcale mu się nie dziwię.

Anonymous - 25-08-2005, 13:53

eMBe napisał/a:
Póki co kolega nie narzeka na spalanie i nie zamierza gazować. Jest bardzo zadowolony z zakupu i wcale mu się nie dziwię.


No to ekstra :mrgreen: . Po co jakiś złom ładować pod maskę takiej fajnej bryki :twisted:

Artii - 25-08-2005, 22:14

K0stek napisał/a:
No to ekstra :mrgreen: . Po co jakiś złom ładować pod maskę takiej fajnej bryki :twisted:


Po to zeby jezdzic taniej.

Anonymous - 26-08-2005, 11:35

Artii napisał/a:

Po to zeby jezdzic taniej.


Ale chyba nie po to kupuje się Lancera SPORT żeby jeździć tanio :twisted: .

Anonymous - 26-08-2005, 11:55

K0stek napisał/a:
Artii napisał/a:

Po to zeby jezdzic taniej.


Ale chyba nie po to kupuje się Lancera SPORT żeby jeździć tanio :twisted: .


Boszzzz, ale też nie kupuje się, żeby jeździć drogo. Jeśli można jeździć taniej, to po co jeździć drożej?

Każdy mówi... "Gdybym miał tyle to a tyle kasy, to nie oszczędzałbym na paliwie". A ja twierdzę, że naprawdę jest dużo fajnych wydatków, które można sobie zrobić zamiast wydawać kasę na paliwo.

Anonymous - 26-08-2005, 12:18

Rozumiem o co Wam chodzi ale rzeczywiście nie jestem zwolennikiem gazowania. Wychodzę z założenia że lepiej podjąc decyzję czy samochodem ma się jeździć tanio czy nie. Lancer w wersji SPORT na pewno do ekonomicznych samochodów nie należy więc jeśli chce się oszczędzać, to moim zdaniem należy szukać gdzie indziej.
sla - 26-08-2005, 12:20

K0stek napisał/a:


nie po to kupuje się Lancera SPORT żeby jeździć tanio .
Ja kupiłem dlatego,że jest to fajny samochód jak za tą cenę,ale chętnie bym go zagazował gdyby robił to serwis Mitsu.
Anonymous - 26-08-2005, 12:30

Dyskusja robi się bardziej o gazie niż o Lancerze - proponuję wątek "Gaz w samochodzie - zakładać, czy nie zakładać" na Ogólnym.

A wtrącając sie do dyskusji - zawsze można różne rzeczy zrobić taniej - może tą drogą kiedyś Polacy wymyślą diesla hybrydę i go zagazują - to będzie dopiero ekonomiczne :wink:

Anonymous - 29-08-2005, 10:48

Pamiętam, że między 5 a 20 czerwca na swojej stronie MMC Polska informował, że istnieje możliwość montażu instalacji LPG do zakupionych aut bez utraty gwarancji. Nie było tam ani słowa o utracie gwarancji producenta na rzecz gwarancji warsztatu montującego instalkę. Była nawet cena 5,5 tys. zł za sprzęt holenderskiego Prinza – więc wygląda na to, że powinny to robić ich serwisy albo zakłady, z którymi mają podpisaną umowę (takie przynajmniej odniosłem wrażenie czytając njusa). Szukałem tej informacji w archiwum serwisu, ale nie mogę znaleźć. Jeżeli ktoś znajdzie, to bardzo proszę o link. A może, ktoś będzie na tyle dociekliwy, że wyjaśni całą sprawę...

Pozdrawiam

Anonymous - 29-08-2005, 10:50

To by było dość rewolucyjne. Mało który producent na to zezwala. Pamiętam, że peugeot jakiś czas temu sprzedawał 406 z instalacją fabryczną. Nie wiem jak jest teraz, ale chyba zbyt wielu producentów nie daje gwarancji na takie zabawki.
Anonymous - 29-08-2005, 10:57

Fido__ napisał/a:
To by było dość rewolucyjne. Mało który producent na to zezwala. Pamiętam, że peugeot jakiś czas temu sprzedawał 406 z instalacją fabryczną. Nie wiem jak jest teraz, ale chyba zbyt wielu producentów nie daje gwarancji na takie zabawki.


Nie była to fabryczna instalacja, lecz zwyczajny montaż. Podany przeze mnie zakres czasowy jest też dokładny, było to po wpłaceniu zaliczki a przed odbiorem auta.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group