[02-06]Lancer CS0 - Lancer 2.0 Sport
Anonymous - 23-08-2005, 15:19
Jackie napisał/a: | Rafal_Szczecin napisał/a: | utrata gwarancji ? przynajmniej tak jest w niektorych innych markach. |
hehehe, zależy gdzie;) |
Tylko czy jest to gwarancja producenta, czy "montażysty". Jeśli pierwsze to OK, jeśli drugie, to chyba nie jest skuteczna w całym kraju i w Europie?
Jackie - 23-08-2005, 16:26
Generalnie do momentu uszkodzenia samochodu przez gaz - jest spoko, potem regres do warsztatu montującego gaz. Jeżeli jest to warsztat "autoryzowany" przez dealera - muszą podpisać umowę na gwarancję taką jak fabryczna czyli 3 lata lub 100 000km.
Pozdrawiam
sla - 23-08-2005, 20:39
Proszę o jasną odpowiedz,po instalacji gazu tracę gwarancję,czy nie?W Warszawie nie istnieje mozliwość instalacji gazu bez utraty gwarancji,na części w które ta instalacja ingeruje,czyżby była jakaś dowolność regionalna?Gwarancja instalatora jest mało wiarygodna i dosyć wątpliwa.W innych markach jest możliwość instalacji gazu ,bez utraty gwarancji producenta.
Jackie - 23-08-2005, 21:55
sla napisał/a: | Proszę o jasną odpowiedz,po instalacji gazu tracę gwarancję,czy nie?W Warszawie nie istnieje mozliwość instalacji gazu bez utraty gwarancji,na części w które ta instalacja ingeruje,czyżby była jakaś dowolność regionalna?Gwarancja instalatora jest mało wiarygodna i dosyć wątpliwa.W innych markach jest możliwość instalacji gazu ,bez utraty gwarancji producenta. |
To zależy. Odgórnie tracisz gwarancję ale odzyskujesz w odpowiednim warsztacie montażu gazu (oni są gwarantem). Oczywiście jest jakieś ryzyko, że się wypną ale to rzadkość.
Pozdrawiam
Anonymous - 25-08-2005, 11:53
Jestem po "jeździe próbnej". Auto nieźle trzyma się drogi, a osiągi są jak dla mnie są więcej niż zadawalające. Zupełnie inna charakterystyka silnika niż 1,8 GDI, podejrzewam dlaczego to auto tyle pali - bo nim trzeba jechać od 4 - 6 tys. obrotów, to cała frajda. Pewnie z tego powodu nie ma w nim komputerka, co by nie stresować kierwcy. Kierownica - miodzio. Piąty bieg przydaje się chyba tylko jak z tyłu jadą dzieci a z boku żona
Póki co kolega nie narzeka na spalanie i nie zamierza gazować. Jest bardzo zadowolony z zakupu i wcale mu się nie dziwię.
Anonymous - 25-08-2005, 13:53
eMBe napisał/a: | Póki co kolega nie narzeka na spalanie i nie zamierza gazować. Jest bardzo zadowolony z zakupu i wcale mu się nie dziwię. |
No to ekstra . Po co jakiś złom ładować pod maskę takiej fajnej bryki
Artii - 25-08-2005, 22:14
K0stek napisał/a: | No to ekstra . Po co jakiś złom ładować pod maskę takiej fajnej bryki |
Po to zeby jezdzic taniej.
Anonymous - 26-08-2005, 11:35
Artii napisał/a: |
Po to zeby jezdzic taniej. |
Ale chyba nie po to kupuje się Lancera SPORT żeby jeździć tanio .
Anonymous - 26-08-2005, 11:55
K0stek napisał/a: | Artii napisał/a: |
Po to zeby jezdzic taniej. |
Ale chyba nie po to kupuje się Lancera SPORT żeby jeździć tanio . |
Boszzzz, ale też nie kupuje się, żeby jeździć drogo. Jeśli można jeździć taniej, to po co jeździć drożej?
Każdy mówi... "Gdybym miał tyle to a tyle kasy, to nie oszczędzałbym na paliwie". A ja twierdzę, że naprawdę jest dużo fajnych wydatków, które można sobie zrobić zamiast wydawać kasę na paliwo.
Anonymous - 26-08-2005, 12:18
Rozumiem o co Wam chodzi ale rzeczywiście nie jestem zwolennikiem gazowania. Wychodzę z założenia że lepiej podjąc decyzję czy samochodem ma się jeździć tanio czy nie. Lancer w wersji SPORT na pewno do ekonomicznych samochodów nie należy więc jeśli chce się oszczędzać, to moim zdaniem należy szukać gdzie indziej.
sla - 26-08-2005, 12:20
K0stek napisał/a: |
nie po to kupuje się Lancera SPORT żeby jeździć tanio . | Ja kupiłem dlatego,że jest to fajny samochód jak za tą cenę,ale chętnie bym go zagazował gdyby robił to serwis Mitsu.
Anonymous - 26-08-2005, 12:30
Dyskusja robi się bardziej o gazie niż o Lancerze - proponuję wątek "Gaz w samochodzie - zakładać, czy nie zakładać" na Ogólnym.
A wtrącając sie do dyskusji - zawsze można różne rzeczy zrobić taniej - może tą drogą kiedyś Polacy wymyślą diesla hybrydę i go zagazują - to będzie dopiero ekonomiczne
Anonymous - 29-08-2005, 10:48
Pamiętam, że między 5 a 20 czerwca na swojej stronie MMC Polska informował, że istnieje możliwość montażu instalacji LPG do zakupionych aut bez utraty gwarancji. Nie było tam ani słowa o utracie gwarancji producenta na rzecz gwarancji warsztatu montującego instalkę. Była nawet cena 5,5 tys. zł za sprzęt holenderskiego Prinza – więc wygląda na to, że powinny to robić ich serwisy albo zakłady, z którymi mają podpisaną umowę (takie przynajmniej odniosłem wrażenie czytając njusa). Szukałem tej informacji w archiwum serwisu, ale nie mogę znaleźć. Jeżeli ktoś znajdzie, to bardzo proszę o link. A może, ktoś będzie na tyle dociekliwy, że wyjaśni całą sprawę...
Pozdrawiam
Anonymous - 29-08-2005, 10:50
To by było dość rewolucyjne. Mało który producent na to zezwala. Pamiętam, że peugeot jakiś czas temu sprzedawał 406 z instalacją fabryczną. Nie wiem jak jest teraz, ale chyba zbyt wielu producentów nie daje gwarancji na takie zabawki.
Anonymous - 29-08-2005, 10:57
Fido__ napisał/a: | To by było dość rewolucyjne. Mało który producent na to zezwala. Pamiętam, że peugeot jakiś czas temu sprzedawał 406 z instalacją fabryczną. Nie wiem jak jest teraz, ale chyba zbyt wielu producentów nie daje gwarancji na takie zabawki. |
Nie była to fabryczna instalacja, lecz zwyczajny montaż. Podany przeze mnie zakres czasowy jest też dokładny, było to po wpłaceniu zaliczki a przed odbiorem auta.
|
|
|