To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I Ogólne - Ubezpieczenie Outlandera

sylb - 20-05-2009, 20:38

Jako że odbieram za klika dni Outlandera, poprosiłem w salonie o propozycje ubezpieczenia.
HESTIA Pakiet tzw. dilerski 3600 od wartości 100tys. bez pytania o zniżki ect.

Oto co w nim jest.

Pakiety dostępne są wyłącznie poprzez sieć autoryzowanych dealerów.


W ramach pakietu dilerskiego oferujemy:


1. Pełny zakres ubezpieczenia OC, AC z ryzykiem kradzieży, NNW, Assistance
oraz Zieloną Kartę.

2. Brak udziałów własnych w szkodach likwidowanych u dilera , które jako wyłączenia pojawiają się w ubezpieczeniach AC oferowanych Klientom na rynku przez innych Ubezpieczycieli :

a) nie stosujemy potrąceń za przekroczenie prędkości,
b) nie stosujemy potrąceń za przekroczenie linii ciągłej,
c) nie stosujemy potrąceń gdy pojazdem kierowała inna osoba niż wymieniona
na polisie ubezpieczeniowej,
d) nie stosujemy potrąceń gdy pojazdem kierowała inna osoba niż właściciel i
miała mniej niż 25 lat,
e) nie stosujemy potrąceń gdy do kradzieży pojazdu doszło z miejsca innego niż
garaż lub parking strzeżony,
f) nie stosujemy potrąceń gdy do wypadku doszło w skutek łamania przepisów
ruchu drogowego,
g) nie stosujemy potrąceń lub odmowa wypłaty odszkodowania gdy zgłoszono
2,3 lub więcej szkód w ciągu trwania okresu ubezpieczenia .


3. Brak konieczności doubezpieczenia pojazdu po wystąpieniu szkody
(brak konsumpcji sumy ubezpieczenia). Konsumpcja sumy ubezpieczenia zniesiona
tj. wykupiona - bez dodatkowej opłaty w składce.

4. Utrzymanie sumy ubezpieczenia jako wartości rynkowej pojazdu przez okres
12 miesięcy dla samochodów fabrycznie nowych .

5. Opcja utrzymania sumy ubezpieczenia jako wartości rynkowej pojazdu przez
okres 6 lub 12 miesięcy dla samochodów używanych.

6. W przypadku szkód całkowitych – wartość rynkowa pojazdu ustalana jest na dzień
powstania szkody a nie na dzień wypłaty odszkodowania.

7. Możliwość ubezpieczenia od wartości netto (dla płatników VAT).

8. Pakietem objęte są pojazdy fabrycznie nowe, używane oraz pojazdy sprowadzane
z zagranicy (Unii Europejskiej).



9. Ubezpieczenie autocasco obejmuje takie zdarzenia przyszłe, niepewne i niezależne od woli Ubezpieczonego jak:
a) zderzenie się pojazdów,
b) uszkodzenie spowodowane nagłym działaniem siły mechanicznej w chwili zetknięcia się pojazdu z osobami , zwierzętami lub przedmiotami z zewnątrz pojazdu,
c) uszkodzenie pojazdu przez osoby trzecie,
d) uszkodzenie pojazdu przez sprzęt sportowy przewożony na bagażniku zewnętrznym w wyniku zderzenia się tego sprzętu sportowego z przedmiotami z zewnątrz pojazdu,
e) pożar, wybuch, zatopienie oraz nagłe działanie innych sił przyrody,
f) nagłe działanie czynnika termicznego lub chemicznego z zewnątrz pojazdu.


10. Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów z sumą ubezpieczenia do 10 000zł.
Wypadek komunikacyjny często oznacza nie tylko szkodę majątkową ale również szkodę osobową. To ubezpieczenie zapewnia rekompensatę szkód powstałych w razie wypadku związanego z używaniem samochodu. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje nie tylko kierowcę samochodu ale także pasażerów. Do wypadku może dojść na drodze, na stacji benzynowej, w sytuacjach związanych z użytkowaniem samochodu np. mycie pojazdu, otwieranie bramy garażu.

Drogi Kliencie pamiętaj o tym , żeby skorzystać z tych preferencyjnych warunków musisz skontaktować się z zaprzyjaźnionym salonem Dilerskim i tam poproś o naszą ofertę.


W przypadku wystąpienia szkody komunikacyjnej:

1. Zgłoszenie szkody całodobowo przez 7 dni w tygodniu.

2. Minimum formalności przy likwidacji szkód. By zgłosić szkodę wystarczy jeden telefon.
Otrzymasz profesjonalną pomoc odnośnie skompletowania i wypełnienia niezbędnych
Dokumentów.

3. Za pośrednictwem Hestii Kontakt masz możliwość wglądu w proces likwidacji twojej
szkody.

2. Oględziny pojazdu w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia szkody.

3. Uproszczona likwidacja małych szkód (o wartości do 5.000zl) bez potrzeby wypełniania
formularzy i druków.

4. Likwidacja szkody bezpośrednio u dilera

5. Bezgotówkowa forma rozliczenia szkód (wariant serwisowy) u dilera. Klient nie musi martwić się o płatności gdyż wszystkie rozliczenia odbędą się pomiędzy dilerem a ubezpieczycielem. Klient nie ponosi żadnych kosztów.

6. Naprawa wyłącznie w oparciu o oryginalne części.

7. Brak amortyzacji części .

8. Udział własny w szkodzie tylko w przypadku likwidacji poza siecią dilerską-ASO.

9. Samochód zastępczy od 3 do 7 dni w cenie pakietu lub opcja na 14 dni.
Usługa Assistance :

1. Na terenie Polski oraz całej Europy – bez dodatkowych opłat w składce.

2. Usunięcie awarii i holowanie pojazdu także w miejscu zamieszkania Klienta
(brak limitów kilometrów od których działa Assistance)

2. Skorzystanie z pomocy Assistance nie zostanie zaliczone Ci jako szkoda z tytułu
autocasco.

3. Dodatkowo na wszystkie świadczenia w ciągu roku polisowego jednakowa suma
ubezpieczenia bez jakichkolwiek podlimitów i wynosi aż 15 000 złotych.

4. Najszerszy z możliwych zakresów HCA - Wariant – KOMFORT.

5. Organizujemy i pokrywamy koszty naprawy na miejscu zdarzenia.

6. W momencie gdy będziesz miał kolizję odholujemy Twoje auto do autoryzowanego
punktu naprawczego .

7. Dowieziemy paliwo gdy zabraknie.

8. Organizujemy zakwaterowanie i pokryjemy koszty noclegu lub koszty przejazdu do miejsca docelowego podróży lub miejsca zamieszkania.

9. Pokryjemy koszty powrotu do kraju.

10. Pomożemy uruchomić auto przy rozładowanym akumulatorze, zatankowaniu niewłaściwego paliwa.

11. Otworzymy samochód w przypadku zatrzaśnięcia kluczyków.

12. Organizujemy i pokrywamy koszty parkingu strzeżonego.

13. Organizujemy i pokrywamy koszty odbioru i dostarczenia naprawionego pojazdu,
do miejsca docelowego podróży lub miejsca zamieszkania.


Drogi Kliencie pamiętaj o tym ,że wystarczy jeden telefon pod numer infolinii aby szybko zorganizować Ci pomoc lub przyjąć zgłoszenie szkody.
Z naprawą pojazdu zwróć się wyłącznie do Autoryzowanej Stacji.

NeronMJ - 22-08-2009, 08:45

Kupując nowy samochód w salonie, zaproponowano mi Ergo-Hestie. Oczywiście porównałem inne oferty i wyszło na to, że propozycja salonu była najkorzystniejsza nie tylko pod względem finansowym, ale i zakresu ubezpieczenia. Jest to moje pierwsze ubezpieczenie w ww. firmie. Jak na razie nie miałem okazji sprawdzać procedur i obym nigdy nie musiał, czego sobie i wszystkim na tym forum życzę :lol:
tomekhydra - 23-08-2009, 12:23

WITAM,STANOWCZO ODRADZAM LINK 4-w 2007(25maj )kończylo mi się ubezpieczenie oc samochodu w link 4
na poczatku maja poinformowałem tel. link 4(uprzedzają że nagrywają rozmowy),że rezygnuje z oc na co pani poinformowała mnie że muszę zrobic to pisemnie.Wypowiedzenie wysłałem 18 lub 19 maja,na miejsce dotarło 21 maja(sprawdzalem).Po kilkunastu dniach otrzymałem nową polisę z link4,więc zadzwoniłem do nich i poinformowałem iż złożylem pisemne wypowiedzenie.Pani(znowu nagrywają rozmowy) poinformowała mnie iz pismo dotarło za pózno i mam 2 oc.Oświadczyłem ,iż nie zapłace bo z mojej strony dopełniłem wymogów-pani odlożyła słuchawkę.2 miesiące temu znów tel z link 4 że mam zapłacić(po 2 latach)za oc z 2007 roku-odmowiłem.Od miesiąca dostaje pisma z windykacji.
Cały mój problem polega na tym iż w trakcie remontu zaginął kwitek za polecony,a poczta nie chce i nie potrafi znależć dow, nadania wypowiedzenia
W jaki sposób załatwić ta sprawę ,by nie płacić naciągaczom?Na razie sprawa trafiła do mecenasa.
ALE JEŻELI SĄ TAKIE PROBLEMY Z OC W LINK 4 TO WYOBRAŻCIE SOBIE CO BĘDZIE Z AC.ZNAM FACETA KTÓRY MIAŁ PROBLEMY Z AC W LINK 4 I POFATYGOWAŁ SIĘ DO WARSZAWY-NAWET GO NIE WPUŚCILI,ROZMAWIALI Z NIM PRZEZ DOMOFON.JEŻELI KTOŚ CHCE WYKUPIĆ AC W LINK 4 TO NIECH LEPIEJ WYŻUCI KASĘ Z MOSTU-EFEKT TEN SAM.
Pozdrawiam,i proszę wybaczyć mi emocję- nie trawie złodziejstwa.

hrabions - 24-08-2009, 13:25

tomekhydra napisał/a:
WITAM,STANOWCZO ODRADZAM LINK 4-w 2007(25maj )kończylo mi się ubezpieczenie oc samochodu w link 4
na poczatku maja poinformowałem tel. link 4(uprzedzają że nagrywają rozmowy),że rezygnuje z oc na co pani poinformowała mnie że muszę zrobic to pisemnie.Wypowiedzenie wysłałem 18 lub 19 maja,na miejsce dotarło 21 maja(sprawdzalem).Po kilkunastu dniach otrzymałem nową polisę z link4,więc zadzwoniłem do nich i poinformowałem iż złożylem pisemne wypowiedzenie.Pani(znowu nagrywają rozmowy) poinformowała mnie iz pismo dotarło za pózno i mam 2 oc.Oświadczyłem ,iż nie zapłace bo z mojej strony dopełniłem wymogów-pani odlożyła słuchawkę.2 miesiące temu znów tel z link 4 że mam zapłacić(po 2 latach)za oc z 2007 roku-odmowiłem.Od miesiąca dostaje pisma z windykacji.
Cały mój problem polega na tym iż w trakcie remontu zaginął kwitek za polecony,a poczta nie chce i nie potrafi znależć dow, nadania wypowiedzenia
W jaki sposób załatwić ta sprawę ,by nie płacić naciągaczom?Na razie sprawa trafiła do mecenasa.
ALE JEŻELI SĄ TAKIE PROBLEMY Z OC W LINK 4 TO WYOBRAŻCIE SOBIE CO BĘDZIE Z AC.ZNAM FACETA KTÓRY MIAŁ PROBLEMY Z AC W LINK 4 I POFATYGOWAŁ SIĘ DO WARSZAWY-NAWET GO NIE WPUŚCILI,ROZMAWIALI Z NIM PRZEZ DOMOFON.JEŻELI KTOŚ CHCE WYKUPIĆ AC W LINK 4 TO NIECH LEPIEJ WYŻUCI KASĘ Z MOSTU-EFEKT TEN SAM.
Pozdrawiam,i proszę wybaczyć mi emocję- nie trawie złodziejstwa.

To o czym napisałeś zdarza się we wszystkich TU. Towarzystwa są zobowiązane do tego, aby w razie niewypowiedzenia przez ubezpieczającego polisy przedłużać ją na kolejny rok. Tutaj znalazłem ciekawy artykuł, który opisuje szczegółowo regulacje prawne dotyczące właśnie tego przepisu - http://www.gu.com.pl/inde...3190&Itemid=234
Piszą tu, że trzeba informować TU pisemnie o rezygnacji. Dodam jeszcze, że należy robić to za potwierdzeniem odbioru i pilnować kwitów. W sytuacji, kiedy zgubiłeś kwit, nie ma dowodu na to, że faktycznie dopełniłeś tego wymogu. W sprawie Twojego kolegi to po pierwsze jest za mało informacji, a po drugie z tego co się orientuję, to oni nie mają bezpośredniego kontaktu z klientem tylko telefonicznie, wiec gdzie go nie chcieli wpuścić?

tomekhydra - 24-08-2009, 18:17

Witam,facet nie jest moim kolegą-zgadalismysię podczas czekania w urzędzie.Nie mógł dojść do porozumienia z link 4telefonicznie więc wk..ny pofatygował się do nich do siedziby ,olali go i rozmawiali z nim przez domofon.Gość nie zgadzał się z wys.odszkodowania z ac.Wypadało wyjśc do niego lub wpuścić do środka, pogadać z nim i powiedzieć to samo co przez tel(lub co innego).Napisałem ten post poniewarz na własnej skórze przekonałem sie o dwóch rzeczach;
-link 4 dzieli klijentów na pozyskanych i do pozyskania,wierz mi ci pierwsi nie maja lepiej ,ani nawet tak samo jak ci drudzy

-link 4 nie wykazuje tzw dobrej woli w zalatwianiu spraw konfliktowych,stoi na stanowisku iż może więcej w konfrontacji z maluczkim petentem

Mój przypadek jest byc może skrajny,i jest w tym moja wina -nie zachowałem kwitow,ale postawa firmy link 4 w moim przypadku jest zwykłym naciaganiem i wykorzystywaniem sytuacji.Napisalem poprzedni post by ostrzec kolegów i zaoszczędzić im nieprzyjemności i kosztow .To wszystko. Szerokości. tomek

[ Dodano: 24-08-2009, 18:19 ]
Jeszcze jedno-teraz jestem klijentem Hestii-naprawdę polecam.

hrabions - 25-08-2009, 15:27

tomekhydra napisał/a:
Witam,facet nie jest moim kolegą-zgadalismysię podczas czekania w urzędzie.Nie mógł dojść do porozumienia z link 4telefonicznie więc wk..ny pofatygował się do nich do siedziby ,olali go i rozmawiali z nim przez domofon.Gość nie zgadzał się z wys.odszkodowania z ac.Wypadało wyjśc do niego lub wpuścić do środka, pogadać z nim i powiedzieć to samo co przez tel(lub co innego).Napisałem ten post poniewarz na własnej skórze przekonałem sie o dwóch rzeczach;
-link 4 dzieli klijentów na pozyskanych i do pozyskania,wierz mi ci pierwsi nie maja lepiej ,ani nawet tak samo jak ci drudzy

-link 4 nie wykazuje tzw dobrej woli w zalatwianiu spraw konfliktowych,stoi na stanowisku iż może więcej w konfrontacji z maluczkim petentem

Mój przypadek jest byc może skrajny,i jest w tym moja wina -nie zachowałem kwitow,ale postawa firmy link 4 w moim przypadku jest zwykłym naciaganiem i wykorzystywaniem sytuacji.Napisalem poprzedni post by ostrzec kolegów i zaoszczędzić im nieprzyjemności i kosztow .To wszystko. Szerokości. tomek

[ Dodano: 24-08-2009, 18:19 ]
Jeszcze jedno-teraz jestem klijentem Hestii-naprawdę polecam.


Link 4 to direct i, tak jak we wszystkich tego typu towarzystwach, kontakt z nimi jest telefoniczny, nie mają siedziby do której można by przyjść... Jeśli ten facet nie zgadzał się z wyceną samochodu miał prawo napisać odwołanie od tej decyzji. Słyszałem, że często są one rozpatrywane pozytywnie. Zapewne to mu powiedzieli telefonicznie i po prostu się zdenerwował, bo chciał załatwić to od razu. No ale w prawie ubezpieczeniowym są procedury, których się nie przeskoczy.

tomekhydra - 25-08-2009, 18:23

Pewnie masz rację,ale tak podsumowując -nie masz co liczyc na wyrozumiałość link 4,jeśli jest okazja ściągnąć z gościa kasę to link to na pewno zrobi,wykorzystując najmniejsze Twoje podknięcie,a moim skromnym zdaniem ubezpieczyciel i ubezpieczający powiinni być partnerami-mają wspólny interes. Powinni się szanować itd(może ja jakiś niedzisiejszy jestem) i dażyć do kompromisu-takie mam odczucia osobiste i dlatego szczerze odradzam link 4.Taka polityka firmy jest skądinąd krótkowzroczna-ja,kilku moich bliskich i znajomych na pewno do nich nie przyjdzie,jeśli więc ściągną być może ze mnie to nienalezne moim zdaniem ubezpieczenie,to i tak straca kilka innych.
gold123 - 25-08-2009, 21:04

Warszawa, ubezpieczany w lipcu 2009, pełne zniżki, zniesiony udział własny i amortyzacja. Ubezpieczany na wartość netto (ok. 80k), bo w leasingu, wedle życzenia leasingodawcy nie mialem dużego wyboru (pzu, warta, generali, allianz i uniqua).
- PZU - 4300, po tym jak ich obśmiałem - 4000.
- MultiDirect (to samo co mbank) - 3300.
- Wybrałem UNIQUA - 2,600 :-)
- Do pozostałych się nie mogłem dodzwonić

Natomiast tym którym, zależy na sprawnej i bezgotówkowej likwidacji dam radę: ubezpieczajcie tam, gdzie wskaże wasz mechanik/warsztat, ich biznes polega m.in. na dobrych relacjach z TU, agentami i rzeczoznawcami :-)

Anonymous - 26-08-2009, 08:49

Allianz........Pełne AUTO CASCO.......wartość netto 100K.....składka 3300....... :lol:
hrabions - 26-08-2009, 16:53

jedziesz po link4 a tak naprawde miales z nimi do czynienia tylko podczas wypowiadania umowy i to w dodatku problemy byly z twojej winy bo sam sie przyznales ze zgubiles kwit z potwierdzeniem wyslania wypowiedzenia, ktorego wymagali. Opierasz sie też na historii kolesia ktorego poznałeś w urzędzie :P pewnie był wkurzony staniem w kolejce i wszystko wyolbrzymił, nie wierze w to że rozmawiali z nim przez domofon. Ja likwidowałem szkode w link4 i nie mam im nic do zazucenia, kase dostałem po 10 dniach.
tomekhydra - 26-08-2009, 17:37

hrabions-nie musisz wieżyć,to wolny kraj :wink: .Moje doświadczenia są jakie są i tyle.Przestrzegam przed tą firmą i już.Mylisz śię tylko w jednej sprawie-dopełniłem wszystkich formalności- uprzedziłem ich (2 razy) tel,potem pisemnie poleconym.Nie moja wina że,, kurier odbiera raz w tygodniu",równie dobrze może się okazać że odbiera raz w miesiącu,lub raz na kwartał-i tak może sie okazć że nie zdążysz bo to link4 właśnie.
Mój prawnik mówi że stosują niedozwolone praktyki - i ja mu wieżę.Chciałem oszczędzić tylko innym ,,przyjemności" współpracy z tą firmą.Jeśli ktos mimo to ubezpieczy się u nich -życzę powodzenia.
Wytłumacz mi kolego tylko jedną rzecz-gdzie tu moja wina?nie mam kwitka wielkości pudełka zapałek sprzed dwuch lat?Mimo tego że dopełniłem formalności?Przekopie wszystko jeszcze raz i moze go znajdę :twisted:
ps zgugluj sobie link 4-zobaczysz jakie fajne można znależć historę,i proszę nie wmawiaj mi że to moja wina z tym kwitkiem-ja go POWINIENEM miec ,ale nie mam obowiązku.
Bardzo cieszę się ,że załatwiłes swoją sprawę pozytywnie,naprawde,ale nie wiesz czy za 2 lata nie dostaniesz wezwania do zwroty odszkodowania z powodu wyłudzenia.Z całego serca Ci tego nie życzę. pozdrawiam i szerokości tomek

hrabions - 27-08-2009, 16:54

tomekhydra napisał/a:
hrabions-nie musisz wieżyć,to wolny kraj :wink: .Moje doświadczenia są jakie są i tyle.Przestrzegam przed tą firmą i już.Mylisz śię tylko w jednej sprawie-dopełniłem wszystkich formalności- uprzedziłem ich (2 razy) tel,potem pisemnie poleconym.Nie moja wina że,, kurier odbiera raz w tygodniu",równie dobrze może się okazać że odbiera raz w miesiącu,lub raz na kwartał-i tak może sie okazć że nie zdążysz bo to link4 właśnie.
Mój prawnik mówi że stosują niedozwolone praktyki - i ja mu wieżę.Chciałem oszczędzić tylko innym ,,przyjemności" współpracy z tą firmą.Jeśli ktos mimo to ubezpieczy się u nich -życzę powodzenia.
Wytłumacz mi kolego tylko jedną rzecz-gdzie tu moja wina?nie mam kwitka wielkości pudełka zapałek sprzed dwuch lat?Mimo tego że dopełniłem formalności?Przekopie wszystko jeszcze raz i moze go znajdę :twisted:
ps zgugluj sobie link 4-zobaczysz jakie fajne można znależć historę,i proszę nie wmawiaj mi że to moja wina z tym kwitkiem-ja go POWINIENEM miec ,ale nie mam obowiązku.
Bardzo cieszę się ,że załatwiłes swoją sprawę pozytywnie,naprawde,ale nie wiesz czy za 2 lata nie dostaniesz wezwania do zwroty odszkodowania z powodu wyłudzenia.Z całego serca Ci tego nie życzę. pozdrawiam i szerokości tomek

Tak jak powiedziałeś, wpisałem w google Link4 i znalazłem to: http://news.webwweb.pl/2,...Konsumenta.html Jeżeli chodzi o to że napisałem wczesniej, że to twoja wina, to miałem na myśli to, że tak ważnych kwitów trzeba pilnować.

tomekhydra - 27-08-2009, 20:51

http://www.komentuj.pl/strona.php?id_strony=1500

http://www.auto-swiat.pl/...-z-anulowaniem- umowy,40000933.html

http://www.odzyskaj.info/viewtopic.php?id=599

Witam,przepraszam,nie umiem wklejać bezpośrednich linków,ale jeśli się komuś chce to zapraszam-te i wiele innych.
Kol.hrabions,nie przepychajmy się -każdy z nas ma swoje zdanie i dobrze.Ja należę do wk..
klijentów link 4 i nic tego nie zmieni,ty do zadowolonych i jeszcze raz życzę Ci by tak pozostało,pzdr tomek

[ Dodano: 27-08-2009, 20:52 ]
Ups,udalo się 8)
szerokości tomek

minotauro - 28-08-2009, 16:47

Witam, przyłączę się do tej rozmowy, bo też jestem od niedawna klientem tego ubezpieczyciela. Zgodze się z tym, że nie ma się co na siłę spierać i jest to bez sensu, bo najprawdopodobniej nie dojdziecie do porozumienia. Branża ubezpieczeń jest o tyle specyficzna, że o każdym ubezpieczycielu krążą zróżnicowane opinie i ja przy wyborze zasugerowałem się ceną, bo wziąłem narazie tylko OC plus ubezpieczenie szyb.
tomekhydra - 28-08-2009, 21:43

Tak ,jako ciekawostkę;Spróbowałem ubezpieczyć vw transporter zarejestrowany jako 7 miejscowe kombi (2 LATA TEMU)w link 4 właśnie,więc dzwonię;
-po przekazaniu wszystkich danych oc bez problemu :mrgreen:
-szyby ;nie da się vw t4 to nie kombi :shock:
przed chwilą ta sama pani,w trakcie tej samej rozmowy ubezpieczyła t4 jako kombi(oc) ,a po 15 s ta sama pani nie mogła ubezpieczyć szyb tego samego t4 ,,bo t4 nie może być kombi,tylko dostawczy,a w dostawczych nie ubezpieczmy szyb".Pani nie potrafiła mi tego wytłumaczyć,może ktoś z kolegów potrafi?prawdopodobnie
ten cud istnieje nadal.
pzdr tomek



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group