Nasze Miśki - Colt CJ5A GTi 99'
Piwor - 17-02-2014, 07:43
6A13.
Marker - 18-02-2014, 14:52
6A13 tez wejdzie. Nawet 3.8 mivec 6g75 z eclipse'a sie zmieści. Trochę kłopotów i niespodzianek bylo aczkolwiek mam nadzieje ze pod koniec tygodnia auto bedzie juz jeździć.
mkm - 18-02-2014, 14:56
Hamulce robisz? Te z 1.3 spalisz w moment
Marker - 18-02-2014, 16:06
Hamulce będą od sigmy na tarczach od mini Coopera. Powinny dać radę
Seiji - 18-02-2014, 20:41
zacne stołki panie kapitanie
edit:
Marker napisał/a: | A skąd ja kase na paliwo wezme? |
no nie przesadzajmy też, jak by jeździć jak emeryt to średnie spalanie w evo wyszło by 10
Marker - 19-02-2014, 12:30
Ale nie po to kupujesz evo żeby jeździć jak emeryt a stołki najlepsze. Polowałem na nie 2 lata i wreszcie sie udało.
Marker - 21-02-2014, 14:20
Powoli widac koniec. Do założenia zostal filtr powietrza ktory narazie będzie na stockowej rurze. Potem sie pomysli o porządnym CAI. No i caly czas problemy z immobiliserem. Sam immo juz przyszedl ale trzeba jakoś go jeszcze podłączyć i skombinowac odpowiednie kostki. Mam nadzieję ze w przyszłym tygodniu już go odpalimy.
2 foteczki żeby nie było nudno
Seiji - 22-02-2014, 00:28
oj nienienienienienie
wywal tego grzybka, jedyne co on filtruje to większe kamienie
Marker - 01-03-2014, 18:10
Seiji a skad taka słaba opinia? Myslalem że całkiem spoko są te filtry.
Silnik wreszcie odpalony brzmi jak pożeracz dusz
Trzeba jeszcze założyć gwint, spiąć rozporką i zrobic wydech. W przyszlym tygodniu testy
Marker - 06-03-2014, 13:45
Auto od poniedziałku jeździ. Powiem tak: jest idealnie
Auto jest sztywne ale zawias pięknie wybiera nierówności. Jeździłem wczoraj po kostce brukowej i komfort jest większy nawet niz przy seryjnym zawieszeniu. Przy wiekszych dziurach auto troche skacze no ale to tylko dodaje smaczku
Wszystko jest teraz bardziej mechaniczne, precyzyjne, sztywniejsze. Auto pieknie przyspiesza - nie zawiodłem się na tym aspekcie. Samo az chce jechac do przodu i nie wazne czy to 4 bieg i 2 tysiace obrotow czy 3 bieg i 5 tysięcy obrotów po prostu czuć tą moc co prawda wydech jest seryjny ale po założeniu grzybka pięknie drze morde powyżej 4-tys. Ponizej jest cisza i lekki basowy pomruk. Ile pali? Ile mu wleje tyle wypije
Ogółem jest świetny. Zakochałem się
RoBSoN_97 - 07-03-2014, 10:16
Fajny temat, zmiany w b. dobrym kierunku, wszystkie zdecydowanie na duży PLUS Z tym silnikiem to na pewno dwa duże zegary zamykasz
Powiedz jaki gwint wsadziłeś?
Marker - 07-03-2014, 11:53
Gwint to na zamówienie robiony ISC zamawiany przez Planet JDM.
kisian - 07-03-2014, 15:15
Marker napisał/a: | Gwint to na zamówienie robiony ISC zamawiany przez Planet JDM. |
Ile taka przyjemność?
Seiji - 07-03-2014, 18:45
Marker napisał/a: | Seiji a skad taka słaba opinia? Myslalem że całkiem spoko są te filtry. |
na Mighty Car Mods był test tego filtra, jedyne co udało mu się przefiltrować to małe kamyki
ja u siebie go wywaliłem już, nie mogę znaleźć tego filmiku MCM, ale mam takie panów którzy też się znają
Marker - 07-03-2014, 19:18
kisian napisał/a: | Marker napisał/a: | Gwint to na zamówienie robiony ISC zamawiany przez Planet JDM. |
Ile taka przyjemność? |
2700 z dostawą do domu.
Co do grzybka no faktycznie troche lipa. Jak bede zajmował sie dolotem to wezme pod uwage ew. Zmiane filtra. A szkoda bo daje piękny gardłowy dźwięk.
|
|
|