To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt CJ5A GTi 99'

Piwor - 17-02-2014, 07:43

6A13.
Marker - 18-02-2014, 14:52

6A13 tez wejdzie. Nawet 3.8 mivec 6g75 z eclipse'a sie zmieści. Trochę kłopotów i niespodzianek bylo aczkolwiek mam nadzieje ze pod koniec tygodnia auto bedzie juz jeździć.
mkm - 18-02-2014, 14:56

Hamulce robisz? Te z 1.3 spalisz w moment :wink:
Marker - 18-02-2014, 16:06

Hamulce będą od sigmy na tarczach od mini Coopera. Powinny dać radę
Seiji - 18-02-2014, 20:41

zacne stołki panie kapitanie :D

edit:

Marker napisał/a:
A skąd ja kase na paliwo wezme? :mrgreen:


no nie przesadzajmy też, jak by jeździć jak emeryt to średnie spalanie w evo wyszło by 10 :lol:

Marker - 19-02-2014, 12:30

Ale nie po to kupujesz evo żeby jeździć jak emeryt ;) a stołki najlepsze. Polowałem na nie 2 lata i wreszcie sie udało.
Marker - 21-02-2014, 14:20

Powoli widac koniec. Do założenia zostal filtr powietrza ktory narazie będzie na stockowej rurze. Potem sie pomysli o porządnym CAI. No i caly czas problemy z immobiliserem. Sam immo juz przyszedl ale trzeba jakoś go jeszcze podłączyć i skombinowac odpowiednie kostki. Mam nadzieję ze w przyszłym tygodniu już go odpalimy.
2 foteczki żeby nie było nudno ;)


Seiji - 22-02-2014, 00:28

oj nienienienienienie

wywal tego grzybka, jedyne co on filtruje to większe kamienie

Marker - 01-03-2014, 18:10

Seiji a skad taka słaba opinia? Myslalem że całkiem spoko są te filtry.
Silnik wreszcie odpalony :) brzmi jak pożeracz dusz :D
Trzeba jeszcze założyć gwint, spiąć rozporką i zrobic wydech. W przyszlym tygodniu testy ;)

Marker - 06-03-2014, 13:45

Auto od poniedziałku jeździ. Powiem tak: jest idealnie :mrgreen:
Auto jest sztywne ale zawias pięknie wybiera nierówności. Jeździłem wczoraj po kostce brukowej i komfort jest większy nawet niz przy seryjnym zawieszeniu. Przy wiekszych dziurach auto troche skacze no ale to tylko dodaje smaczku :)
Wszystko jest teraz bardziej mechaniczne, precyzyjne, sztywniejsze. Auto pieknie przyspiesza - nie zawiodłem się na tym aspekcie. Samo az chce jechac do przodu i nie wazne czy to 4 bieg i 2 tysiace obrotow czy 3 bieg i 5 tysięcy obrotów po prostu czuć tą moc :) co prawda wydech jest seryjny ale po założeniu grzybka pięknie drze morde powyżej 4-tys. Ponizej jest cisza i lekki basowy pomruk. Ile pali? Ile mu wleje tyle wypije :D
Ogółem jest świetny. Zakochałem się :mrgreen:

RoBSoN_97 - 07-03-2014, 10:16

Fajny temat, zmiany w b. dobrym kierunku, wszystkie zdecydowanie na duży PLUS :) Z tym silnikiem to na pewno dwa duże zegary zamykasz :twisted:
Powiedz jaki gwint wsadziłeś?

Marker - 07-03-2014, 11:53

Gwint to na zamówienie robiony ISC zamawiany przez Planet JDM.
kisian - 07-03-2014, 15:15

Marker napisał/a:
Gwint to na zamówienie robiony ISC zamawiany przez Planet JDM.

Ile taka przyjemność?

Seiji - 07-03-2014, 18:45

Marker napisał/a:
Seiji a skad taka słaba opinia? Myslalem że całkiem spoko są te filtry.


na Mighty Car Mods był test tego filtra, jedyne co udało mu się przefiltrować to małe kamyki

ja u siebie go wywaliłem już, nie mogę znaleźć tego filmiku MCM, ale mam takie panów którzy też się znają :wink:




Marker - 07-03-2014, 19:18

kisian napisał/a:
Marker napisał/a:
Gwint to na zamówienie robiony ISC zamawiany przez Planet JDM.

Ile taka przyjemność?


2700 z dostawą do domu.


Co do grzybka no faktycznie troche lipa. Jak bede zajmował sie dolotem to wezme pod uwage ew. Zmiane filtra. A szkoda bo daje piękny gardłowy dźwięk.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group