To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A] Witam prae problemów. i pytań..

pyjte - 04-04-2009, 15:48

K4G3, może chcesz sprzedać zderzak przedni :D wiesz ten przed liftem jest lepszy :P , ja z checia wezme twój ! :D
gregorbu, na szczęście nasze (jego niestety nie) harpagan przetarł szlak i mniej więcej wiadomo jak to poskładać żeby było ok. Miejmy nadzieje że nie będzie to potrzebne już nikomu.
K4G3, usuń sobie ten lakier z tylnego zamka :) .
Trafić dobre gti to jak cud, więc się nie przejmuj drobnostkami ;) .
Pozdr.

Anonymous - 04-04-2009, 19:35

pyjte napisał/a:
gregorbu, na szczęście nasze (jego niestety nie) harpagan przetarł szlak i mniej więcej wiadomo jak to poskładać żeby było ok. Miejmy nadzieje że nie będzie to potrzebne już nikomu.
To niezupełnie tak. Przetarł szlak (a dokładniej rzecz ujmując przetarł Bartek dzięki Japaneze) do reanimacji dołu silnika, góra to wciąż zagadka i zakup niektórych części poza ASO graniczy niemal z cudem. Tym bardziej należy dbać o właściwą eksploatację CB5A.
czarnuch23 - 04-04-2009, 20:08

co do nakretek zabezpieczajacych mozesz
1: wywiercic otwor nagwintowac go wkrecic srobe z nakretka nakrecona na ta srobe. Srobke kontrujesz mocno nakretka (mozesz wkrecac srobke na klej) i pozbyc sie raz na zawsze tych zabezpieczajacych nakretek skoro nie masz do nich nasadki.

2: probowac dorobic nasadke patrzac na to jak masz ulozone rowki badz wypustki(pilnik i mnustwo zabawy) i pozbyc sie znowu tych nakretek.

3: poszukac jakiegos zlodzieja kol alu :D maja zazwyczaj narzynki (cos ala nasadka na nakretke ale w srodku sa 4 albo 6 bardzo ostrych ostrzy pod katem osadzonych (tworza takjakby storzek) taka narzynke nabija sie mlotkiem na dowolna srobe i odkreca jak gdyby nigdy nic


Co do glowicy gti:
jesli bedziesz mial strzla paska i tlok zmasakruje ci glowice to nie masz ratunku.... nie ma na rynku zbyt wielu(wcale :D ) a nawet jesli tylko uszkodzisz zawory to kosz naprawy jest wysoki. Innymi slowy bardziej oplaca sie zmienic pasek rozrzadu za kilkaset zlotych z pompa wody niz ryzykowac strzal i remont za kilka tysiecy.

CO do harpagana:
TO nie byl strzal paska a obrucona panewka i zniszczony dol silnika:
Po ogledzinach guru wyszlo ze taniej i lepiej jest przeszczepic inny silnik (4g93SOHC)
niz zmieniac tloki i wal....

Ja teraz grzebie sobie w silniku gti jak mam chwile przed jego wsadzeniem do mojego colta i koszt nawet pierdolek w momencie gdy kupuje sie wszytko na raz robi sie spory :)
(puki co na plyny eksploatacyjne uszczelki i inne pierdoly poszlo 600zl) a zostal jeszcze rozrzad.....

Anonymous - 04-04-2009, 21:29

czarnuch23 napisał/a:
wywiercic otwor nagwintowac go wkrecic srobe z nakretka nakrecona na ta srobe. Srobke kontrujesz mocno nakretka (mozesz wkrecac srobke na klej) i pozbyc sie raz na zawsze tych zabezpieczajacych nakretek skoro nie masz do nich nasadki.


Jakos nie moge sobei tego wyobrazic. Wywiercic otwor? w czy? po co wkrecic srube z nakretka??

pyjte - 04-04-2009, 21:31

a co nakrętek to jak znajdziesz umiejtnego spawacza to dospawa ci nakrętek pręt i jakoś już to się odkręci. Tylko ryzykowane bo można uszkodzić felge...
czarnuch23 - 04-04-2009, 23:46

chodzilo mi o wywiercenie otworu w nakretce (wszytko zalerzy od tego jak wyglada nakretka) wkrecasz srubke (najlepiej zallatwic z lewym gwintem) ktora na maksa kontrujesz nakretka w ten sposob mozesz odkrecic nakretke ze szpilki.
Przyspawanie sroby do nakretki tez jest metoda ale mysle ze jako pierwszy strzal pojechalbym do jakiegos duzego zakladu oponiarskiego gdzie maja alufelgi... bardzo mozliwe ze bez wiekszego rzezbienia odkreca zabezpieczenie....

Anonymous - 05-04-2009, 17:05

K4G3, ile dałeś za swoją sztukę i z którego roku ? Pokaż kilka fotek.
K4G3 - 05-04-2009, 19:51

gregorbu, za wulgaryzmy przepraszam czasem nieświadomie piszę..
W sumie racja że wygląda na nowy nie znaczy że jest nowy ale byłem dziś u "Maretzky85" zajrzał pod maskę fachowiec :) i jest trochę roboty sprzęgło, rozrząd, olej wymienić przy okazji świece.. z drzwiami poradził mi do blacharza i tak zrobię zwłaszcza ze mam brata blacharza w salonie volvo :D

z szybą spróbujemy jak kupie mechanizm bo sama linkę chyba ciężej wymienić ?

SlaVkoEg, co prawda to prawda :) lepiej dmuchać na zimne..

pyjte, heh.. nie no raczej zostanę przy swoim i po co usuwać lakier z zamka??
jak uzbieram trochę więcej kasy przemaluje go na Black perl :D

czarnuch23, spojrzeliśmy na te zabezpieczenia do kół pasuje 12 Kątna nasadowa 19 jest lekko za duża 18 powinna złapać.. ale ich nie produkują :? więc dzięki za rady :P
i racja jak chce się wszystko na raz robić to koszy są duże...

pawel129,
tu są 2 zdjęcia jakie mam dałem za niego 7tyś z dojazdami i wyżywieniem ekipy 7,5 tyska :) ale racja za taki ślinik i zawieszenie warto było zapłacić tyle

http://img27.imageshack.us/gal.php?g=snc00159.jpg

Misiek :) - 05-04-2009, 20:04

może lekko spolerować lakier się ożywi... wygląda lekko zużyty
K4G3 - 05-04-2009, 20:10

właśnie chce go oddać na polerkę niebawem.. i tak te foty są przed umyciem, wiec jest brudny
Anonymous - 06-04-2009, 23:25

K4G3, yyy.... w Lublinie może go kupiłes ? :D
kartomaniak gti - 06-04-2009, 23:43

K4G3 napisał/a:
właśnie chce go oddać na polerkę niebawem.. i tak te foty są przed umyciem, wiec jest brudny


kup sobie paste polerską....i sam możesz sie tym zając :) mnie polerowanie colta wyniosło dokładnie 8zł

K4G3 - 07-04-2009, 15:49

pawel129, tak w lublinie a Ty z Lubilina?

kartomaniak gti, chyba tak zrobię i z kumplami zrzucamy się na maszynkę do polerki :)

i mam małe problemy z cłem...

Anonymous - 07-04-2009, 16:14

K4G3 napisał/a:
kartomaniak gti, chyba tak zrobię i z kumplami zrzucamy się na maszynkę do polerki :)


dobra sprawa z ta maszynka, tez myslalem nad kupnem, ale trzeba nia umiec polerowac bo w niedoswiadczonych rekach moze ona spowodowac wiecej zlego niz dobrego ;)

K4G3 - 07-04-2009, 17:16

no tak dlatego będziemy uczyć się na starej bemce rekinie :) co z teggo bedize niedługo sie okaże


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group