To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - kopci...

Anonymous - 30-08-2009, 21:54

jaceksu25, widzę ze kolejny amator '' a może się uda a może nie'' kolego jeszcze raz poruszę ten wątek bo już na tym forum było to kilka razy opisywane nie porównuj zapyziałego R4 do V6 to są zupełnie inne silniki i Ty jako majsterkowicz robiąc coś dla siebie możesz stosować takie zapyziałe techniki w swoim garażu i ciebie stać na eksperyment a wypisując tutaj jakieś bzdury ładujesz ludziom którzy (wcale nie muszą się znać na mechanice) głupoty do głowy .Bo dzięki takim ''mądrym'' wypowiedziom przyjeżdża później do mnie na warsztat jeden forumowicz z drugim i zaczyna mieć do mnie pretensje ze dlaczego ja chce zdejmować głowice do uszczelniaczy a mnie nie chce się tłumaczyć ludziom do okola ze ktoś opisuje na forum taka metodę a nie inna i ze można to zrobić taniej i prościej a dla mnie to można tylko popaść w tarapaty . Żaden szanujący się mechanik ani zakład mechaniczny nie stosuje takiej metody bo każdy chce mieć gwarancje swojej roboty Takie metody jak Twoja zachowaj dla siebie i ćwicz na swoich własnych samochodach a mechanika nie uczy mechaniki.
Anonymous - 30-08-2009, 21:55

jaceksu25, widzę ze kolejny amator '' a może się uda a może nie'' kolego jeszcze raz poruszę ten wątek bo już na tym forum było to kilka razy opisywane nie porównuj zapyziałego R4 do V6 to są zupełnie inne silniki i Ty jako majsterkowicz robiąc coś dla siebie możesz stosować takie zapyziałe techniki w swoim garażu i ciebie stać na eksperyment a wypisując tutaj jakieś bzdury ładujesz ludziom (którzy wcale nie muszą się znać na mechanice) głupoty do głowy .Bo dzięki takim ''mądrym'' wypowiedziom przyjeżdża później do mnie na warsztat jeden forumowicz z drugim i zaczyna mieć do mnie pretensje ze dlaczego ja chce zdejmować głowice do uszczelniaczy a mnie nie chce się tłumaczyć ludziom do okola ze ktoś opisuje na forum taka metodę a nie inna i ze można to zrobić taniej i prościej a dla mnie to można tylko popaść w tarapaty . Żaden szanujący się mechanik ani zakład mechaniczny nie stosuje takiej metody bo każdy chce mieć gwarancje swojej roboty Takie metody jak Twoja zachowaj dla siebie i ćwicz na swoich własnych samochodach a mechanika nie uczy mechaniki.
Anonymous - 30-08-2009, 22:18

kosior1975, słoma ci wystaje


Rajek, nie przeszukiwałem Twoich wypowiedzi - masz LPG w swojej sigmie?

Rajek - 31-08-2009, 08:35

jaceksu25 napisał/a:
kosior1975, słoma ci wystaje

kosior strasznie masz "chamskie wypowiedzi"!!!


Rajek, nie przeszukiwałem Twoich wypowiedzi - masz LPG w swojej sigmie?


tak mam gaz.

lukasz12 - 31-08-2009, 09:26

Kosior i Jacek - apeluję do Was żeby się nie naparzać w ten sposób - nie róbcie tego bo będe zmuszony edytować...
Anonymous - 31-08-2009, 20:23

ok przepraszam zachowałem się :mrgreen: jak gówniarz :smilebox: :salute:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group