[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] LPG w Galancie EAxx
Anonymous - 02-07-2007, 21:54
GDI na dzień dzisiejszy odpada !
do 2,0 wyłącznie sekwencyjny wtrysk gazu - moze byc stag300, ja jezdze na Tartarini Auto ECO - koszt 2600-3200
Anonymous - 02-07-2007, 22:31
Tomas79 napisał/a: | do 2,0 wyłącznie sekwencyjny wtrysk gazu |
zgadzam sie. polecam jeszcze BRC sequent 24 koszt 3000zł do 3200zł
Anonymous - 09-07-2007, 23:33
A czemu do GDI nie da sie?? jest cos czego nie wiem??
Anonymous - 10-07-2007, 02:25
tak w nawiasie tylko, u mnie w V6 smiga najzwyklejsza instalacja stefanelli z mikserem, zadna tam sekwencja tylko zwykly gaz 2gen i smiga to rewelacyjnie. a co do GDI to jak bylem na etapie kupowania widzialem jedno ogloszenie galanta 2.4 GDI z instalacja gazowa wiec ktos jednak zalozyl.
saphire - 12-07-2007, 17:54
retssam napisał/a: | A czemu do GDI nie da sie?? jest cos czego nie wiem?? |
Otóż jedyną instalację która nie rozwali silnika GDI tzw. mokry wtrysk gazu (LPi) do miśków robi firma Vialle i montuje wraz ze zmienionym przez nich kolektorem już z przez nich zainstalowanymi wtryskami (swój stary im oddajesz) tyle że cena całości to coś koło 10tys zł - reflektujesz?
Anonymous - 17-07-2007, 09:24
Ja mam właśnie w Miśku BRC Blitz jest to druga generacja. Sprawdzało się to tak sobie, ale bez większych problemów (strzały itp). Zmieniłem kilka części (czytaj wywaliłem), wstawiłem blosa (w końcu to też BRC) i jest super. W rozmowie z mechanikiem od gazu (w końcu znalazłem człowieka który wie o czym mówi) usłyszałem, ze właśnie ta instalka i dopiero nowe sekwencje w BRC są udane, ale z czytanych postów wnioskuję, że można zrobić lepiej i taniej niż BRC.
Anonymous - 17-07-2007, 10:23
Wystarczy STAG300 z dobrym reduktorem i bedzie smigać jak burza!
Polecam też Tartarini Auto - sam taką mam, zrobiłem juz 15tys km i zero problemów autko pali 9-10 litrów w trybie mieszanym, na trasie schodzi do 8,5 l/LPG/100km benzyny dolewam ok 14 litrów na miesiąc (miesięcznie robie 3000 km)
pozdro!
Anonymous - 17-07-2007, 10:28
Tomas79 napisał/a: | Wystarczy STAG300 z dobrym reduktorem i bedzie smigać jak burza!
Polecam też Tartarini Auto - sam taką mam, zrobiłem juz 15tys km i zero problemów autko pali 9-10 litrów w trybie mieszanym, na trasie schodzi do 8,5 l/LPG/100km benzyny dolewam ok 14 litrów na miesiąc (miesięcznie robie 3000 km)
|
tylko gdzie tego stagga profesjonalnie założę?... Umówiłem się już na piątek na BRC ale jakby co to może jeszcze bym zmienił? Jaki masz silnik? Też 2,5? jackkk założył BRC na rowerowej - tam zdjemują kolektor przy wierceniu jako chyba jedyny zakład więc też tam się umówiłem - dużo ludzi ich poleca. Nie chcę robić zakładzie, do którego ludzie mają zastrzeżenia więc pozostaje mi w lublnie max 4 zakłądy - rowerowa, lotnicza, piekarz i transwag..
co do samych BRC - podobno była jakaś tansza wersja II generacji, która okazała się kichą ale sekwencje są chwalone przez użytkowników i mają pełną 2 letnią gwarancję...
Sam już nie wiem..
Anonymous - 17-07-2007, 11:06
ja mam 2,0.
do mitsu tylko sekwencja reszta odpada. A kolektor to trzeba ZAWSZE sciągać, bo imaczej mozesz sobie tłoki lub cylindry porywać opiłkami.
W transwagu założysz nawet Tartarini
Anonymous - 17-07-2007, 11:58
Tomas79 napisał/a: |
W transwagu założysz nawet Tartarini |
no byłem u nich to do tej fury polecili gaz za 4500.. więc w końcu wybrałem za 4300 BRC na rowerowej. W Transwagu widać było, że ten model widzą pierwszy raz. Na rowerowej się śmiali, że to takie rzadkie auto a 3 w tym miesiacu na gaz zrobili... I mają wsyztsko dokłądnie już obczajone więc to tez istotne.
Anonymous - 17-07-2007, 12:50
Ja założyłem BRC i na razie jest ok. Co prawda nie w samym Lublinie tylko w Bełżycach (tel. 501 155 499) za 3900zł. Ponieważ zrobili mojego to poradzą sobie i z Twoim jakby co
Anonymous - 17-07-2007, 13:21
nicholai napisał/a: | Ja założyłem BRC i na razie jest ok. Co prawda nie w samym Lublinie tylko w Bełżycach (tel. 501 155 499) za 3900zł. Ponieważ zrobili mojego to poradzą sobie i z Twoim jakby co |
dzięki za info - ale założe już tu jeśli sama instalka BRC jest ok. Ważne, że mam na miejscu serwis i nie musze potem jezdzic do belzyc na przeglady itp. Wygodniej i szybciej. A powiedz jak spalanie i utrata mocy? Bo przy ZAVOLI na hamowni w takim misku wyszlo gosciowi tylko 0,6 KM mniej niz na benzynie. Spalanie zwiększyło się o litr czy więcej?
jackkkkk - 17-07-2007, 18:24
Jak na razie jestem zadowolony.
Podczas montażu rozładował się akumulator (słaby był), po podładowaniu i założeniu zaświeciła się kontrolka poduszek (SRS) - 50 złotych na Zemborzyckiej i po sprawie.
Co pewien czas migały wszystkie 4 diody od poziomu gazu - musiałem zatankować do pełna i podjechać na Rowerową na ponowną autokalibrację zbiornika. Poza tym wszystko ok.
Mam zbiornik 53l w miejscu koła dzięki czemu troszkę odstaje podłoga bagażnika. Mam zamiar podciąć troszkę schowki w podwójnym dnie bagażnika.
Zakupiłem za 60zł dojazdówkę, która stoi pionowo w otwartym schowku z lewej strony bagażnika i znów Combi zrobiło się funkcjonalne (jeszcze tylko podłoga).
Podczas montażu zmieniłem świece.
Pierwsze testy - spalanie 16,5l gazu - testy osiągów, teraz wyszło 12,6l. Myślę, że z klimą będzie 14l.
Osiągi są delikatnie gorsze niż na benzynie, jest gorszy dół, delikatnie opóźniona reakcja na pedał gazu, góra wydaje się taka sama lub ciut lepsza niż na benzynie.
Jest możliwość skorygowania mapy wtrysku ale nie wiem jak się to odbije na spalaniu i jeszcze to rozważam.
To na razie tyle spostrzeżeń po niecałym miesiącu użytkowania, acha dziś zgłosiłem LPG do wydziału komunikacji i co dziwnego - bez kolejki i dodatkowych opłat.
Anonymous - 17-07-2007, 19:58
jackkkkk napisał/a: |
Mam zbiornik 53l w miejscu koła dzięki czemu troszkę odstaje podłoga bagażnika. Mam zamiar podciąć troszkę schowki w podwójnym dnie bagażnika. |
a da sie zalozyc taką butle żeby to nie odstawało?
jackkkkk napisał/a: |
Zakupiłem za 60zł dojazdówkę, która stoi pionowo w otwartym schowku z lewej strony bagażnika i znów Combi zrobiło się funkcjonalne (jeszcze tylko podłoga).
Podczas montażu zmieniłem świece.
Pierwsze testy - spalanie 16,5l gazu - testy osiągów, teraz wyszło 12,6l. Myślę, że z klimą będzie 14l. |
Tyle mi paliła honda 2,0 w miescie - ponad 13 - więc jak dla mnie to niezły wynik jak na taki silnik...
jackkkkk napisał/a: |
Osiągi są delikatnie gorsze niż na benzynie, jest gorszy dół, delikatnie opóźniona reakcja na pedał gazu, góra wydaje się taka sama lub ciut lepsza niż na benzynie. |
to mnie troche smuci. koles w zavoli sie zarzekal, ze na hamowni po zrobieniu w takim misku ich gazu za 3000 zł moc spadla o... 0,6 KM...
jackkkkk napisał/a: |
Jest możliwość skorygowania mapy wtrysku ale nie wiem jak się to odbije na spalaniu i jeszcze to rozważam. |
a co to daje?
jackkkkk napisał/a: |
To na razie tyle spostrzeżeń po niecałym miesiącu użytkowania, acha dziś zgłosiłem LPG do wydziału komunikacji i co dziwnego - bez kolejki i dodatkowych opłat. |
ok wielkie dzieki za info!
pozdrawiam,
bart
krzysio1972 - 17-07-2007, 20:28
jackkkkk napisał/a: |
Mam zbiornik 53l w miejscu koła dzięki czemu troszkę odstaje podłoga bagażnika. Mam zamiar podciąć troszkę schowki w podwójnym dnie bagażnika. |
W tym wątku są zdjęcia instalek i jedno podlogi bagaznika, nie wystaje duzo, obecnie dorobilem mate na bagaznik i wlasciwie nie widac podniesienia.
jackkkkk napisał/a: | Pierwsze testy - spalanie 16,5l gazu - testy osiągów, teraz wyszło 12,6l. Myślę, że z klimą będzie 14l. |
I takie spalanie raczej zostanie, u mnie z automatem, klima i swiatlami caly rok srednie spalanie to ok 14,5 l lpg /100km, jakies 80%miasto(glownie wawa). Zawsze raczej mocno dynamicznie i namietnie uzywam Wide Open Throttle Switch
jackkkkk napisał/a: | To na razie tyle spostrzeżeń po niecałym miesiącu użytkowania, acha dziś zgłosiłem LPG do wydziału komunikacji i co dziwnego - bez kolejki i dodatkowych opłat. |
No bo juz od dosc dawna nie ma zadnych oplat.
|
|
|