[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A] Dolot a LPG II GEN
Marti - 24-04-2009, 15:05
Cytat: | to i tak nieźle mi wychodzi ok 15 po mieście a ok 11 po trasie |
jakbyś jeżdził moim - tak samo u mnie dlatego też myślę od jakiegoś czasu o blosie, porwa dynamiki (brak zwężek w dolocie) i co ważne ma przepustnicę (działa na zasadzie prostego gaźnika) co zapobiega swobodnemu napływowi gazu do kolektora ssącego (powód strzału), w blosie powietrze "zabiera" tyle gazu ile potrzebuje - fakt wymagana regulacja zgodnie z zasadami czyli reduktor na full i krokowiec won!!! (choć niektórzy zostawiają) i potem reszta procedury.
A co do królików doświadczalnych to nim nie będziesz bo to sprawdzony patent BRC. Pozdro
gumes - 27-04-2009, 14:50
zamówiłem BLOS-a zobaczymy co z tego wyjdzie , jak zamontuje to dam znać co i jak
Marcino - 27-04-2009, 22:15
Zamieszczam linka do strony mojego kolegi który taki blos zamotował w innym japończyku.
Mam nadzieje ze troszkę pomoże
BLOS
A tutaj do pobrania PDF ale angielska wersja.
http://www.skowron.eu/technika/blos_eng.pdf
POzdrawiam
gumes - 28-04-2009, 08:55
Dzięki , przyda się
DAREX2006 - 30-08-2010, 19:47
oj panowie wystarczy troche poczytac nasze forum a wszystko tam znajdziecie sam opisywałem problem z dolotem z lpg i BLOSEM na dzien dzisiejszy blos to jest jedyne wyjscie z sytuacji przy lpg II gen.
Tez sie wachałem bo 350 to dla mnie byl nie mały wydatek ale załozyłem ale na własny sposób do tego stag 100 wszystko mam pod kontrolą i wszystko smiga jak ta lal la spalanie trasa 10/100 doładowany po dach - wczasy (namioty itp ) miasto 12-14 /100
zero wystrzałów kichnięć itp
BLOS - polecam!!!
|
|
|