[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Problemów moc - mocy brak
qattro18 - 03-06-2009, 22:52
Malo higieniczne,ale trzeba bylo palcem w kaluzy sprawdzic czy to olej czy plyn chlodzacy
macia - 04-06-2009, 22:04
Sprawdzone, wylewa się chłodziwo... W chłodnicy pusto, w zbiorniczku też, wyszło wszystko przez noc. Dolewałem dosyć długo, ale przestałem, kiedy zobaczyłem jak się wylewa, no właśnie - skąd? Prawdopodobnie któryś z przewodów pęknięty, ale jaka przyczyna? Trzeba będzie miśka znów odholować na warsztacik
[ Dodano: 06-06-2009, 12:38 ]
Obyło się bez holowania:) Zmieniłem przewód prowadzący do nagrzewnicy. Sparciał totalnie i pękł, powodując ucieczkę chłodziwa. Powinno być już dobrze z temperaturką.
jacek11 - 09-08-2009, 20:48
Zrobione
macia - 09-08-2009, 21:13
Kilka nowinek z miśkowego żywota: wymieniona uszczelka pod deklem wraz z kompletem mniejszych gumek (przy okazji dostałem nową pokrywę od takiego jeszcze rzadziej spotykanego szybszego brata ) ; wymieniony olej. Wymienione cewki (przyczyna trudności z rozruchem na rozgrzanym motorku), wtryski (przyczyna wysokiego spalania) i przewody podciśnieniowe. Wiele spraw jeszcze pominąłem, ale może pewien autoR przyjdzie z pomocą
Przy okazji badania pacjenta stetoskopem okazało się także, że przestawiony był rozrząd...
Autko odzyskało wigor i chęci do życia
Wciąż problemy z obrotami - bardzo wysokie (2300rpm) i nie dają się obniżyć. Diagnoza - silnik krokowy (jak nie on, to rozkładamy ręce i kwiczymy). I tu problem - bardzo ciężko znaleźć coś takiego do dohc
Dobrali mi gdzieś w Szczecinie z eclipse'a ale śpiewają na wysokie tony 350 zł
I teraz prośba: jeśli ktoś ma sprawny silnik krokowy w swoim galancie dohc e33, to proszę o spisanie jakichś numerów z jego obudowy, będzie mi łatwiej namierzyć ten właściwy...
Owczar - 09-08-2009, 23:39
macia, podaj VIN to może uda się sprawdzi jaki numer powinien mie Twój.
macia - 10-08-2009, 17:40
VIN: JMBLNE33AKZ000720
Jeśli możesz, to sprawdź proszę...
Owczar - 10-08-2009, 19:37
Servo Kit MD614264 to jest cały zestaw jak na zdjęciu http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_1_15923.gif (07703)
macia - 10-08-2009, 20:38
Może niekumaty jestem, ale który symbol powinienem mieć na szukanym krokowcu?
Owczar - 10-08-2009, 21:29
MD614264
Anonymous - 10-08-2009, 22:27
kto wie co to ze element i za co odpowiada na tym zdjeciu mocowany sriubą 07792. I czy ma to cos wspólnego z sondą lambda, bo w moim samochodzie takowej nie ma.
Serek - 10-08-2009, 23:45
Przede wszystkim krokowiec na tym zdjęciu jest to urządzenie przykręcane śrubą 07792P przy wiązce 07702. Po drugie jutro sprawdzę u siebie, mam zapasowy krokowy ale nie na sprzedaż.
macia - 11-08-2009, 08:24
Serek, jeśli jeszcze mógłbyś zmierzyć przy okazji opór na zewnętrznych pinach...
[ Dodano: 11-08-2009, 08:27 ]
Serek napisał/a: | krokowiec na tym zdjęciu jest to urządzenie przykręcane śrubą 07792P |
No tak mi właśnie wychodziło
Serek - 11-08-2009, 10:33
Wg instrukcji, opór pomiędzy parami pinów zarówno u góry jak i u dołu zawiera się w zakresie 28-33 Ohmy przy temp. otoczenia ok.20 st.
Owczar - 11-08-2009, 10:45
Serek, macia, jesteście pewni? Wydaje mi się jednak, że krokowiec znajduje się w tym zespole o którym pisałem. Zresztą znalazłem go luzem, choć part number jest ten sam:
http://www.detali.ru/cat/...1RhoQTdGE/WDQ==
4 rysunek od góry, oraz ostatni ba wszystkich numer części 07703. Zresztą jest opis z boku. Silniczek krokowy to stepper motor lub servo. Patrzyłem w service manualu od EA. Mitsubishi stosuje obie nazwy przemiennie.
Wiązka 07702 jest bodajże od czujnika położenia przepustnicy.
Anonymous - 11-08-2009, 14:49
silnik krokowy to pod nr 07703, czujnik polozenia przepustnicy pod sluba 07792s, a 07792p to cos co podpiete jest do kompa w miejscach gdzie podpieta powinna byc sonda lambda nawet kolory sie zgadzają. Ale zacholere nie potrafie zrozumiec zasady dzialanie tego (czyzby mierzył drgania silnika?), bo dziwnym trafem nie majac sondy bardzo dobrze steruje mieszanka i trzyma lambde na 0,4 - 0,6V
|
|
|