To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] CAO GTI, Przerywa, czasami nie zaswieca sie CE i

Anonymous - 13-05-2009, 12:40

Wymieniłem, nadal dławi na wysokich obrotach i dalej nie jedzie
Teraz auto u mechanika stoi



Potrzebuje małe koło rozrządu na wale korbowym,
Napisałem na gg do Paweli, podono posiada :D

rosomak1983 - 13-05-2009, 13:28

ictus napisał/a:
wyjezdzij do konca to co masz (az zacznie przerywac)

a nie lepiej sciagnac benzyne węzykiem ????

ictus - 13-05-2009, 17:19

rosomak1983 napisał/a:
a nie lepiej sciagnac benzyne węzykiem ????

zalezy ile zostalo... jakniewiele to szkoda sie babrac

Anonymous - 13-05-2009, 17:29

Terz to za późno, jak go kupiłem w Świnoujściu to była rezerwa, odrazu tam zatankowałem 98 na full, znowu sie pojawiła rezerwa i znowu zatankowałem więć powinno być przepalone a nie jest do końca jak widać.

Ale Ce nie zapalało się chyba z innego powodu niż paliwo, skoro kondensatorki były dobre i bezpiecznik również.

kartomaniak gti - 13-05-2009, 20:01

nie lej pb 98 :) Gtiki lepiej chodza na pb95 przynajmniej mój:)
rosomak1983 - 13-05-2009, 21:45

COLTER80, na twoim miejscu wyprubowałbym środki do czyszczenia układów paliwowych...
Anonymous - 13-05-2009, 21:46

dolej wody do 95 może będzie jeszcze lepiej :D
ictus - 13-05-2009, 22:28

kartomaniak gti napisał/a:
nie lej pb 98 Gtiki lepiej chodza na pb95 przynajmniej mój:)
moze nie lepiej ale rzadnej roznicy nie ma... nawet na v powerze 99+
Anonymous - 16-05-2009, 00:38

Dzisiaj odebrałem samochod od mechanika, wymieniona uszczelka pod głowicą, nowy rozrząd

spokojna zmiana z jedynki na dwójkę i ZGASŁ SILNIK, znowu przy przekręceniu kluczyka nie pojawił się CE, po chwili pojawił się i zgasł, silnik zapalił :evil:

co jest do cholery ?


1.zrobić mu reset ? (nie robiłem tego w ogole, nawet po wymianie kondesnatorów)
2.jechac na sprawdzenie błędów ?

co jest do cholery z tym samochodem ?

Anonymous - 16-05-2009, 11:23

Sugeruję:
1. Zalać jakiś siuwaks do czyszczenia układu paliwowego i przejeździć jeden zbiornik paliwa na wysokich obrotach.
2. Wymiana filtra paliwa.

Co się tyczy resetu komputera - reset zrobiłeś, odłączając ECU od akumulatora.

W jakich okolicznościach zgasł silnik? Czy najpierw zaczął się dławić, szalały obroty, czy zgasł od razu? Co się dzieje z obrotami na biegu jałowym? Czy odłączanie przepływomierza i silniczka wolnych obrotów powoduje jakieś reakcje silnika?

Anonymous - 16-05-2009, 15:35

Obroty ma równe(nie działa obrotomierz ale słusze, że pracuje równo)
Gaśnie bez uprzedzenia, w sumie problem miałem 3 razy; raz po zgaszeniu i przy próbie odpalenia po kilkunastu sekundach(na ciepłym silniku, wysadzałem kolege pod domem i na chwilkę zgasiłem), drugi raz na wysokich obrotach jak gniotłem drugi bieg, trzeci wczoraj podczas spokojnej jazdy po zmianie na drugi bieg.

gregorbu napisał/a:
Co się tyczy resetu komputera - reset zrobiłeś, odłączając ECU od akumulatora.


chyba nie do końca, bo; podłączyłem ECU, po czym podłączyłem akumulator, odpaliłem i odjechałem odrazu.


Nie odłączałem silniczka i przepływki na włączonym silniku, zrobić to? pewnie wskoczą błędy?

londolut - 16-05-2009, 16:00

COLTER80 napisał/a:
chyba nie do końca, bo; podłączyłem ECU, po czym podłączyłem akumulator, odpaliłem i odjechałem odrazu.
Nie do końca nauczyłeś go wolnych. Komputer się zresetował.
Anonymous - 17-05-2009, 12:41

Podobne objawy były w Oplu moich rodziców

Gasł bez uprzedzenia, jak ostygł to odpalał.
To była wina czujnika położenia wału.

Może to być i u mnie ?


Dzisiaj podczas przyspieszania pojawił się CE ale silnik nie zgasł, po chwili CE zgasł
Przed wymianą rozrządu jechał na drugim biegu 80 i koniec (raz coś mu przeskoczyło i prawie 100 na drugim biegu) a dzisiaj za kazdym razem 100 ale od 80 szarpie do tej setki(jakbym gaz odpuszczał i dodawał)
Zalałem specyfiku do czyszczenia układów wtryskowych i pojeździłem na wysokich obrotach.

Jutro jadę sprawdzić pompę paliwa i podpiąć pod komputer.

Jak dodawałem gazu na postuju to słychać bulgotanie wody...................

Hugo - 17-05-2009, 21:07

COLTER80 napisał/a:
Jak dodawałem gazu na postuju to słychać bulgotanie wody...................
Gdzie? W kabinie? Nie ubywa Ci płynu w układzie chłodzenia? Jeśli jest go za mało to szarpanie może być jak najbardziej z tego powodu. Miałem tak kiedyś w CAO, gdy padła pompa wody i ciekła.
Anonymous - 17-05-2009, 22:15

Hugo napisał/a:
Nie ubywa Ci płynu w układzie chłodzenia? Jeśli jest go za mało to szarpanie może być jak najbardziej z tego powodu. Miałem tak kiedyś w CAO, gdy padła pompa wody i ciekła.
Brak chłodziwa lub przegrzewanie silnika może też być powodem gaśnięcia. Po chwili silnik daje się bez problemu odpalić. Sprawdzone w Lancerze - również po padzie pompy wody.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group