[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] CAO GTI, Przerywa, czasami nie zaswieca sie CE i
Anonymous - 13-05-2009, 12:40
Wymieniłem, nadal dławi na wysokich obrotach i dalej nie jedzie
Teraz auto u mechanika stoi
Potrzebuje małe koło rozrządu na wale korbowym,
Napisałem na gg do Paweli, podono posiada
rosomak1983 - 13-05-2009, 13:28
ictus napisał/a: | wyjezdzij do konca to co masz (az zacznie przerywac) |
a nie lepiej sciagnac benzyne węzykiem ????
ictus - 13-05-2009, 17:19
rosomak1983 napisał/a: | a nie lepiej sciagnac benzyne węzykiem ???? |
zalezy ile zostalo... jakniewiele to szkoda sie babrac
Anonymous - 13-05-2009, 17:29
Terz to za późno, jak go kupiłem w Świnoujściu to była rezerwa, odrazu tam zatankowałem 98 na full, znowu sie pojawiła rezerwa i znowu zatankowałem więć powinno być przepalone a nie jest do końca jak widać.
Ale Ce nie zapalało się chyba z innego powodu niż paliwo, skoro kondensatorki były dobre i bezpiecznik również.
kartomaniak gti - 13-05-2009, 20:01
nie lej pb 98 Gtiki lepiej chodza na pb95 przynajmniej mój:)
rosomak1983 - 13-05-2009, 21:45
COLTER80, na twoim miejscu wyprubowałbym środki do czyszczenia układów paliwowych...
Anonymous - 13-05-2009, 21:46
dolej wody do 95 może będzie jeszcze lepiej
ictus - 13-05-2009, 22:28
kartomaniak gti napisał/a: | nie lej pb 98 Gtiki lepiej chodza na pb95 przynajmniej mój:) | moze nie lepiej ale rzadnej roznicy nie ma... nawet na v powerze 99+
Anonymous - 16-05-2009, 00:38
Dzisiaj odebrałem samochod od mechanika, wymieniona uszczelka pod głowicą, nowy rozrząd
spokojna zmiana z jedynki na dwójkę i ZGASŁ SILNIK, znowu przy przekręceniu kluczyka nie pojawił się CE, po chwili pojawił się i zgasł, silnik zapalił
co jest do cholery ?
1.zrobić mu reset ? (nie robiłem tego w ogole, nawet po wymianie kondesnatorów)
2.jechac na sprawdzenie błędów ?
co jest do cholery z tym samochodem ?
Anonymous - 16-05-2009, 11:23
Sugeruję:
1. Zalać jakiś siuwaks do czyszczenia układu paliwowego i przejeździć jeden zbiornik paliwa na wysokich obrotach.
2. Wymiana filtra paliwa.
Co się tyczy resetu komputera - reset zrobiłeś, odłączając ECU od akumulatora.
W jakich okolicznościach zgasł silnik? Czy najpierw zaczął się dławić, szalały obroty, czy zgasł od razu? Co się dzieje z obrotami na biegu jałowym? Czy odłączanie przepływomierza i silniczka wolnych obrotów powoduje jakieś reakcje silnika?
Anonymous - 16-05-2009, 15:35
Obroty ma równe(nie działa obrotomierz ale słusze, że pracuje równo)
Gaśnie bez uprzedzenia, w sumie problem miałem 3 razy; raz po zgaszeniu i przy próbie odpalenia po kilkunastu sekundach(na ciepłym silniku, wysadzałem kolege pod domem i na chwilkę zgasiłem), drugi raz na wysokich obrotach jak gniotłem drugi bieg, trzeci wczoraj podczas spokojnej jazdy po zmianie na drugi bieg.
gregorbu napisał/a: | Co się tyczy resetu komputera - reset zrobiłeś, odłączając ECU od akumulatora. |
chyba nie do końca, bo; podłączyłem ECU, po czym podłączyłem akumulator, odpaliłem i odjechałem odrazu.
Nie odłączałem silniczka i przepływki na włączonym silniku, zrobić to? pewnie wskoczą błędy?
londolut - 16-05-2009, 16:00
COLTER80 napisał/a: | chyba nie do końca, bo; podłączyłem ECU, po czym podłączyłem akumulator, odpaliłem i odjechałem odrazu. | Nie do końca nauczyłeś go wolnych. Komputer się zresetował.
Anonymous - 17-05-2009, 12:41
Podobne objawy były w Oplu moich rodziców
Gasł bez uprzedzenia, jak ostygł to odpalał.
To była wina czujnika położenia wału.
Może to być i u mnie ?
Dzisiaj podczas przyspieszania pojawił się CE ale silnik nie zgasł, po chwili CE zgasł
Przed wymianą rozrządu jechał na drugim biegu 80 i koniec (raz coś mu przeskoczyło i prawie 100 na drugim biegu) a dzisiaj za kazdym razem 100 ale od 80 szarpie do tej setki(jakbym gaz odpuszczał i dodawał)
Zalałem specyfiku do czyszczenia układów wtryskowych i pojeździłem na wysokich obrotach.
Jutro jadę sprawdzić pompę paliwa i podpiąć pod komputer.
Jak dodawałem gazu na postuju to słychać bulgotanie wody...................
Hugo - 17-05-2009, 21:07
COLTER80 napisał/a: | Jak dodawałem gazu na postuju to słychać bulgotanie wody................... | Gdzie? W kabinie? Nie ubywa Ci płynu w układzie chłodzenia? Jeśli jest go za mało to szarpanie może być jak najbardziej z tego powodu. Miałem tak kiedyś w CAO, gdy padła pompa wody i ciekła.
Anonymous - 17-05-2009, 22:15
Hugo napisał/a: | Nie ubywa Ci płynu w układzie chłodzenia? Jeśli jest go za mało to szarpanie może być jak najbardziej z tego powodu. Miałem tak kiedyś w CAO, gdy padła pompa wody i ciekła. | Brak chłodziwa lub przegrzewanie silnika może też być powodem gaśnięcia. Po chwili silnik daje się bez problemu odpalić. Sprawdzone w Lancerze - również po padzie pompy wody.
|
|
|