To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A 2.5] Szarpanie, przygaszanie, brak mocy

major - 08-04-2015, 20:50

misiekEA90 napisał/a:
z tego co wiem przedlift ma inny aparat niż polift, oczywiście aparat da się zamontować ale inne jest początkowe położenie palca rozdzielacza.


No to teraz się trochę załamałem :| Zamówiłem aparat ale nie wiem czy to przedlift czy polift... Wyczytałem na forum, ze to to samo.. Z resztą kupowałem regenerowany aparat i sprzedawca nie pytał czy ma być przedlift czy polift :evil:

Hugo - 08-04-2015, 20:55

major napisał/a:
Zamówiłem aparat ale nie wiem czy to przedlift czy polift...
Nie ma to znaczenia.
major - 08-04-2015, 20:57

Hugo napisał/a:
Nie ma to znaczenia.


DziękiHugo, za uspokojenie

robertdg - 08-04-2015, 21:03

misjonarz. napisał/a:
przy elektryce praktycznie nie grzebałem. Teraz się zastanawiam jak to ugryźćr
Tak tak kosteczki się same wypinały przy demontażu kolektora i same zapinały :P równie dobrze mógł się rozlecieć któryś punkt masowy.
carbon11 - 08-04-2015, 23:16

misiekEA90 napisał/a:
.
A tak z doświadczenia jak montowałeś do poliftu przedliftowy aparat to wszystko dobrze chodziło?



wszystko było ok

Juiceman - 09-04-2015, 06:02

Akurat ostatni lift ma ten sam aparat co gal z 96 roku (montowali to samo przez miesiąc przynajmniej jeśli chodzi o Europe )
później od 96.11.03 wsadzili nową kopułkę MD619511 która była montowana do maja 2000 roku.

Następnie powrócili do starej kopułki MD619126. I obie kopułki można można montować naprzemiennie przynajmniej wg. ASA.

No i też mamy 3 palce :

MD619274 - montowane na początku
MD619512 - montowane do maja 2000
MD619689 - montowane do samego końca

misiekEA90 - 09-04-2015, 12:43

W ramach sprecyzowania, bo pewnie przyda się jeszcze innym

Wszystkie wersje aparatu w 2.5 v6 (T0T57671 RT, T0T57671A RX, T0T57671C PF) są kompatybilne i można je montować zamiennie ze wszystkimi kopułkami i palcami jak kolega wyżej napisał, a misiek czy to sprzed liftu czy po lifcie powinien równo pracować pod warunkiem że reszta układu zapłonowego jest sprawna?

misjonarz. - 10-04-2015, 08:13

we wrocławiu. Jak oddałem stary to wyszło mnie 400
major - 13-04-2015, 21:57

Po wymianie aparatu zapłonowego na nowy auto wróciło do życia :mrgreen: :mrgreen:
no właśnie - 17-02-2016, 20:15

Witam wszystkich!
Mam galanta 2.5 v6 z LPG
problem z miśkiem polega na tym, że gdy silnik jest zimny i przyspieszam, to np. przy zmianie biegu kiedy odejmuje i dodaje gazu, silnik na sekunde mocno się zdławi (ale nie gaśnie), szarpnie i potem pracuje prawidłowo.
Dzieje się tak tylko na benzynie i tylko kiedy silnik jest zimny, w miarę nagrzewania się objaw słabnie i całkowicie znika po rozgrzaniu.
wymieniłem filtr powietrza, paliwa, wyczyściłem kopułke rozdzielacza ale nic to nie dało.
nie wymrygało też żadnych błędów
Proszę o wszelkie sugestie i porady. ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group