[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A 2.5] Szarpanie, przygaszanie, brak mocy
major - 08-04-2015, 20:50
misiekEA90 napisał/a: | z tego co wiem przedlift ma inny aparat niż polift, oczywiście aparat da się zamontować ale inne jest początkowe położenie palca rozdzielacza. |
No to teraz się trochę załamałem Zamówiłem aparat ale nie wiem czy to przedlift czy polift... Wyczytałem na forum, ze to to samo.. Z resztą kupowałem regenerowany aparat i sprzedawca nie pytał czy ma być przedlift czy polift
Hugo - 08-04-2015, 20:55
major napisał/a: | Zamówiłem aparat ale nie wiem czy to przedlift czy polift... | Nie ma to znaczenia.
major - 08-04-2015, 20:57
Hugo napisał/a: | Nie ma to znaczenia. |
DziękiHugo, za uspokojenie
robertdg - 08-04-2015, 21:03
misjonarz. napisał/a: | przy elektryce praktycznie nie grzebałem. Teraz się zastanawiam jak to ugryźćr | Tak tak kosteczki się same wypinały przy demontażu kolektora i same zapinały równie dobrze mógł się rozlecieć któryś punkt masowy.
carbon11 - 08-04-2015, 23:16
misiekEA90 napisał/a: | .
A tak z doświadczenia jak montowałeś do poliftu przedliftowy aparat to wszystko dobrze chodziło? |
wszystko było ok
Juiceman - 09-04-2015, 06:02
Akurat ostatni lift ma ten sam aparat co gal z 96 roku (montowali to samo przez miesiąc przynajmniej jeśli chodzi o Europe )
później od 96.11.03 wsadzili nową kopułkę MD619511 która była montowana do maja 2000 roku.
Następnie powrócili do starej kopułki MD619126. I obie kopułki można można montować naprzemiennie przynajmniej wg. ASA.
No i też mamy 3 palce :
MD619274 - montowane na początku
MD619512 - montowane do maja 2000
MD619689 - montowane do samego końca
misiekEA90 - 09-04-2015, 12:43
W ramach sprecyzowania, bo pewnie przyda się jeszcze innym
Wszystkie wersje aparatu w 2.5 v6 (T0T57671 RT, T0T57671A RX, T0T57671C PF) są kompatybilne i można je montować zamiennie ze wszystkimi kopułkami i palcami jak kolega wyżej napisał, a misiek czy to sprzed liftu czy po lifcie powinien równo pracować pod warunkiem że reszta układu zapłonowego jest sprawna?
misjonarz. - 10-04-2015, 08:13
we wrocławiu. Jak oddałem stary to wyszło mnie 400
major - 13-04-2015, 21:57
Po wymianie aparatu zapłonowego na nowy auto wróciło do życia
no właśnie - 17-02-2016, 20:15
Witam wszystkich!
Mam galanta 2.5 v6 z LPG
problem z miśkiem polega na tym, że gdy silnik jest zimny i przyspieszam, to np. przy zmianie biegu kiedy odejmuje i dodaje gazu, silnik na sekunde mocno się zdławi (ale nie gaśnie), szarpnie i potem pracuje prawidłowo.
Dzieje się tak tylko na benzynie i tylko kiedy silnik jest zimny, w miarę nagrzewania się objaw słabnie i całkowicie znika po rozgrzaniu.
wymieniłem filtr powietrza, paliwa, wyczyściłem kopułke rozdzielacza ale nic to nie dało.
nie wymrygało też żadnych błędów
Proszę o wszelkie sugestie i porady.
|
|
|