Carisma - Ogólne - V-Power Diesel
Tomashi - 30-06-2009, 10:56
kubas napisał/a: |
Dziś zalałem V-Power Diesel. Co prawda zrobiłem na tym paliwku dopiero 120km ale zwraca uwagę lepsza praca silnika. Zdecydowanie ciszej rechocze, płynniej pracuje przy zmianie biegów |
Też zalałem tydzień temu:) Drogie jak szlag (4,21) ale potwierdzam to co piszesz.
Ciszej pracujei i większa kultura pracy (płynność), choć i tak nasze DIDy fajnie chodzą.
Wzrostu mocy nie zauważyłem, kopcenia też nie, bo mi nigdy nie kopcił
Spalanie- a to ciekawostka: ostatnio pokazywał mi 6.9 (miasto) realnie po tankowaniu obliczyłem spalanie na poziomei 6.3 (komp zawyża). Teraz pokazuje mi 6.1 Czyli jak zawyża komp, mogę spodziewać się poniżej 6l/100 !? hehe, bomba.
W miarę spokojna jazda w mieście.
kubas - 30-06-2009, 13:24
Moj przy mocnym pocisnięciu zostawia siwy dym na zwyklej ropie. Po V-powerze zostaje delikatna chmurka. Za niedlugo wypowiem się co do spalania jak wyjadę cały bak.
LEWY - 30-06-2009, 14:19
a jak ostatnio wlałem diesel extra na shellu
i gdyby ktoś mi tankował to pewnie bym nie wyczuł różnicy pomiędzy tym paliwem
a v-power-em,
Możecie powiedzieć coś o tym paliwie z doświadczenia
Tomashi - 30-06-2009, 15:12
droższe o 20 groszy
Anonymous - 30-06-2009, 16:54
Tomashi napisał/a: | droższe o 20 groszy |
chyba nie tylko.
vpower to GTL - gas to liquid - bezbarwny ON
http://www.shell.com/home..._and_power/gtl/
Tomashi - 30-06-2009, 19:01
deenbe napisał/a: | Tomashi napisał/a: | droższe o 20 groszy |
chyba nie tylko.
|
no przecież... wiadomo
kubas - 07-07-2009, 22:56
Ja już wyjechałem cały bak i jeśli chodzi o spalanie to żadna rewelacja. Na 57 l zrobiłem 890 km czyli tyle co na normalnej ropie lanej na Orlenie czy Shell'u. Średnie spalanie zatem ok 6,4 l/100 km w jeździe mieszanej miasto/trasa z przewagą miasta. Tak jak napisałem wcześniej mimo braku różnicy w spalaniu potwierdzam zdecydowanie lepszą pracę silnika i mniejsze kopcenie po dociśnięciu padała gazu do końca. Dziś wlałem znowu na full V-power'a i zobaczę czy wyniki się potwierdzą.
wojtas20 - 08-07-2009, 08:59
Szczerze mówiąc nie zauważyłem żadnej różnicy na tym paliwie.
Spalił tyle samo i pracował również tak samo więc moim zdaniem nie ma co
przepłacać.
Premieros - 09-07-2009, 16:55
żadnej różnicy nie odczułem - tyle
Tomashi - 26-07-2009, 00:28
A ja tak!
Spalanko: 5,9l/100: w tym 200 km na trasie (max 110 km/h), a reszta czyli prawie 600 km w mieście.Takiego wyniku jeszcze nie miałem. Śmiem twierdzić, że zużyłem na tym paliwku jakiś 1l/100km mniej
773km ---> 7,7 l x 4zł daje prawie 30 zł. Biorąc pod uwagę różnicę w cenie V-power a np. ropy na Neste wychodzi to samo, ale... lepiej się czuję (i autko chyba też) na shellowskim no i wspomniana wyżej kultura pracy silnika.
Aczkolwiek dziś zalałem "zwykły" shelowski Diesel extra - zobaczymy czy teraz będzie jakaś różnica.
ZUB3R - 04-08-2009, 09:20
Przejeździłem 800 km na Vervie no i spalanie mi spadło z 6,2 na 6,1 przy prędkościach do 120 km/h
Wrócę jednak do starej poczciwej ROPY.
Tomashi - 04-08-2009, 10:17
Ale Verva to nie V-Power!
kubas - 05-08-2009, 22:59
Postanowiłem wyjeździć ostatnio cały bak V-Power'a delikatnym stylem jazdy po mieście i po za miastem i takim to sposobem zrobiłem 910km na 53litrach. Leje V-Powera od ok 2 miesięcy i z reguły na takiej ilości ropy robiłem przeważnie ok 820km z tym, że styl jazdy był bardzo dynamiczny. Tak jak pisałem już niejednokrotnie wcześniej po za ładniejszą pracą silnika i mniejszym kopceniem przy depnięciu nie zaobserwowałem zmniejszonego spalania. Co do paliwa Verva z Orlenu mam słabą opinię bo gdy ją lałem nie było widać w przeciwieństwie do V-Powera, żadnej różnicy pod jakimkolwiek względem.
Na temat ulepszonego paliwa mogę się wypowiedzieć o dieslu Ultimate na BP. Bardzo pozytywne wrażenie na mnie wywarła ta ropa bo oprócz lepszej pracy silnika i mniejszego kopcenia zauważyłem, że samochód lepiej się zbierał. Pozdrawiam
czester_ - 09-08-2009, 22:40
I ja wyjeździłem cały bak vpowera. Wniosek krótki, innego już nie leje.
Spalanie zeszło prawie o litr (0,8). Jeśli chodzi o głośność to nie zauważyłem różnicy, może przy wyższych obrotach coś ciszej. Natomiast silnik nawet zimny rano jest o wiele bardziej dynamiczny i elastyczny. Na tym paliwku jeździ mi się znacznie hmm przyjemniej:)
Student - 06-10-2009, 10:12
A Ja na pewno przechodzę na Shell GTL-a na zimę może nie będzie kłopotów z kaszą, choć pewnie i tak bym nie miał bo garażuję.
Co do spalanka to zawsze osiągam ok. 7.8l, dynamiczna jazda i korki warszawskie robia swoje.
Choć na trasie jest przyjemniej 5.3l .
|
|
|