Nasze Miśki - Nowe auto GALANT wersja USA 2,4 16v
mkm - 18-06-2009, 13:44
Jamez, jak kazdy Misiek jest BEZCENNY!
Kmer - 18-06-2009, 14:03
Jamez napisał/a: | Na wg Was jest warty mój galant? |
Ważne ze Tobie się podoba,i żeby był mało awaryjny i dobrze Ci służył,reszta jest nie ważna
Jamez - 19-06-2009, 13:30
Dla mnie ten samochód to KOCUR ale wymaga "trochę" kosmetyki. Dlatego od następnego tygodnia zabieram się za porządki, postaram się doprowadzić go do normalnego stanu
Owczar - 19-06-2009, 15:01
I tak trzymaj
marcin4g - 19-06-2009, 16:17
Koledzy mam do was pytane czy user Jamez ma taki sam silnik jak ja czy to jest ta sama konstrukcja ?
Bo ja mam 4G64 .. 16v SOHC i myślałem że te silniki były tylko E5xA .. na USA ... :>
a wychodzi na to że galant co prawda też na usa ale z 2001r ma taki sam silnik jak mój :> jest to możliwe ... ?
Bo na Wikipedii znajduje sten sam silnik w mojej generacji i w kolejnej ...
Moce niby te same ale aż mi się nie chce wierzyć ...
Czy to jest to samo a może czymś się różni ... chodzi mi o konstrukcje ...
bo ułożenie zbiorniczka wyrównawczego i np. płynu spryskiwaczy czy też dolotu powietrza widzę że jest w inny niż u mnie.
Pytane do znawców czym to się różni konstrukcyjne ???
Owczar - 19-06-2009, 16:34
Masz gdzieś fotę komory swojego auta? Z tego co się orientuję, to z tym silnkiem jest taka sama historia jak z 4D68, te same oznaczenia, te same rozwiązania, ale Twój silnik jest odbiciem lustrzanym tego co w galu Jamez-a. On ma skrzynię po lewje, a Ty po prawej... najprawdopodobniej.
marcin4g - 19-06-2009, 16:51
Owczar faktyczne masz racje .... jest tak jak piszesz ... wnioskując 4G64 to udana konstrukcja skoro była tyle produkowana
Ciekawi mnie natomiast ( możne to upierdliwe ) co daje obrócenie silnika i po co taki zabieg był stosowany ?
Bo mam wrażenie ze taki zabieg powoduje tylko iż mniej gratów pasuje z jednej generacji do drugiej ... a konstrukcja pozostaje taka sama ... ?
Anonymous - 20-06-2009, 18:11
Ten zabieg odchudza trochę skrzynię biegów
|
|
|