To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Sport Edition '98 A/T

rosomak1983 - 02-07-2009, 22:50

Hugo napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
czyli ze co ??? Znowu inne autko czy to bedzie odpicowane
Hehe i jedno i drugie. Jak łatwo się domyślić ten będzie "odstawiony" podobnie jak Mazda, wtedy go sprzedam i kupię EA 2.5 w tej samej wersji (SE sedan).

no nienormalny jestes odpicowujesz autko a potem jak juz jest idealne niemal sprzedajesz :shock: :wink: SWIR!!!!! :axe: :axe: :axe:

Rafal_Szczecin - 03-07-2009, 00:14

Owczar napisał/a:
bserwując ostatnio rynek galantów, mogę stwierdzić, że ciężko o ładny egezmplarz SE z silnikiem 2,5

eeee tam, a moj , to niby brzydki ? :D

Owczar - 03-07-2009, 00:17

Rafal_Szczecin, ciężko ale można znaleźć :)

A pochwal się czy swojego tak szybko znalazłeś? A Twój w ogóle jest sport Edition? ;>

Rafal_Szczecin - 03-07-2009, 12:09

Owczar napisał/a:
A Twój w ogóle jest sport Edition? ;>

oczywiscie, ze SE, czarny, na strasznie rzadkich oryginalnych 17', w tym 2,5 i do tego "karbon" w srodku :D

Owczar napisał/a:
A pochwal się czy swojego tak szybko znalazłeś?

ogolnie auto powoli szukane bylo tak mniej wiecej pol roku,az wkoncu sie znalazlo :)

Owczar - 03-07-2009, 12:17

No i właśnie o tym mowa ;) Tylko pół roku :twisted:
Hugo już wiesz ile czasu wcześniej zacząć poszukiwania :lol:

Hugo - 03-07-2009, 17:31

rosomak1983 napisał/a:
no nienormalny jestes odpicowujesz autko a potem jak juz jest idealne niemal sprzedajesz SWIR!!!!!
:D i na żadnym nie straciłem ani złotówki, wręcz przeciwnie zarobiłem parę złotych. Tak jak już gdzieś pisałem to jest silniejsze ode mnie.
Owczar napisał/a:
Hugo już wiesz ile czasu wcześniej zacząć poszukiwania
Czyli niedługo :D
mkm - 06-07-2009, 03:10

Hugo, czytam w innych tematach, ze "remonty" rozpoczete, a fotorelacji brak...
Hugo - 07-07-2009, 22:49

mkm napisał/a:
Hugo, czytam w innych tematach, ze "remonty" rozpoczete, a fotorelacji brak...
Spoko, bez nerw :wink: . Niestety fotorelacji nie mam, ale przed chwilą wymieniłem przednią prawą piastę i jest wspaniale. Zniknęły takie dźwięki jak: wycie podczas jazdy na wprost i hamowania, dziwne krótkie knaknięcia oraz szorowanie (jakby zdzierało oponę) podczas skrętu w lewo. Roboty sporo, niestety będę musiał zrobić poprawkę, bo prawdopodobnie pomyliłem blaszki na klockach góra-dół i pojawiły się brzydkie stuki podczas jazdy po krótkich nierównościach, które całkowicie ustają jak tylko dotknę pedału hamulca.
Ponadto dzisiaj odebrałem auto od gazownika i pomykam na LPG. Instalacja II generacji, butla w kole. Nie ma absolutnie żadnej różnicy w przyśpieszeniu czy kulturze jazdy na benzynie i na LPG. Silnik pracuje identycznie na obu paliwach. Ciekawe jakie będzie spalanie, bo od razu noga stała się dużo cięższa :P


CDN...

Cezar - 07-07-2009, 23:46

Hugo napisał/a:
...pomykam na LPG. Instalacja II generacji, butla w kole...

Czemu II generacja, a nie np sekwencja. Pytam bo za ok miesiac sam bede gazowal Gala :wink:

Hugo - 08-07-2009, 08:15

Cezar napisał/a:
Czemu II generacja, a nie np sekwencja
A po co sekwencja, jak i tak za rok pewnie go sprzedam. W Maździe miałem taką samą instalację LPG i była całkowicie bezobsługowa, z tym minusem, że auto miała konkretnego muła na LPG, a Gal edit jak na benzynie. Zapłaciłem 2300 zł, w cenie najtańszej sekwencji, która sprawia ponoć mnóstwo kłopotów mam najlepszą II generację.

EDIT: Zdjąłem prawe, przednie koło, założyłem klucz na dolną śrubę mocującą jarzmo zacisku i okazało się, że obie śruby od jarzma nie są dokręcone. Jarzmo z zaciskiem latało góra-dół i pewnie stąd te stuki, bo ruszając kluczem dźwięk był podobny. Dokręciłem do oporu i zobaczymy,a le powinno być OK.

Również dzisiaj zwalczyłem ostatecznie korozję dolnych rantów drzwi. Najpierw została usunięta szczotką na wiertarce, póżniej zmatowiłem papierem ściernym, następnie odtłuszczenie, podkład antykorozyjny, warstwa Bitexu, pojeździłem kilka dni aż wysechł, dzisiaj pokryłem Bitex kilkoma warstwamitakiego smarowidła antykorozyjnego Boll w kolorze szarym. Jeszcze tylko nieszczęsne tylne nadkola...

Matejko - 10-07-2009, 09:40

Hugo napisał/a:
Zapłaciłem 2300 zł, w cenie najtańszej sekwencji, która sprawia ponoć mnóstwo kłopotów mam najlepszą II generację.



nie chce wrozyc problemow, ale cos dziwna cena jak za IIgen. bo co tam sa za dobre komponenty?? albo sa albo nie ma i tyle :)
a dobra sekwencja do V6 to juz od 2500zl w gore kupisz :)

Hugo - 10-07-2009, 18:44

Matejko napisał/a:
a dobra sekwencja do V6 to juz od 2500zl w gore kupisz
Nie bądź śmieszny.
Cezar - 10-07-2009, 18:49

Co do instalacji to do silnika 2,0 koszt sekwencji 2,5tys, a do V6 - 3,8tys. Instalacja BRC :)
Wiec faktycznie do V6 za 2,5tys to troche dziwne :wink:

KaWu - 10-07-2009, 21:52

Zależy pewnie od regionu i warsztatu. w lutym/marcu do 2,5v6 wolali od 2800 zl za podstawową sekwencję. Do 4 cylindrowego od 2200 można było już założyć w moich regionie.
Matejko - 10-07-2009, 22:14

Hugo napisał/a:
Nie bądź śmieszny.


sam zaczales montujac za 2300zl instalacje IIgen.
ale nie wiem czemu myslalem ze masz V6
bo do zwyklej R4 za 2500zl montujesz dobra instalacje, no chyba, ze myslisz ze stag300 jest zly
II gen. w tym momencie to sie montuje za gora 1500zl, wiec nie wiem co ten gazownik ci tam zalozyl, ale wydoil Ciebie strasznie
dla przykladu do mojego turbodoladowanego volvo instalacja - gdzie w gre wchodza tylko wtryski typu matrix, magicjet,planijet, keihin plus reduktor ze sporym zapasem mocy i wezem 8mm od zbiornika do reduktora wraz z montazem nie przekroczy 2200-2300zl



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group