[97-04]Galant EAxA/W - [EA5W 2.5] Dane technczne
Plex - 18-08-2008, 14:36
HOLD blokuje mechanizm różnicowy (szpera taka)
mnie natomiast ciekawi po co jest bieg 2 i 3 bo resztę rozszyfrowałem
roch_27 - 18-08-2008, 19:25
Plex napisał/a: | mnie natomiast ciekawi po co jest bieg 2 i 3 bo resztę rozszyfrowałem | już wiele razy opisywane na forum ale ze względu na nie działającą opcję "szukaj" >>KLIK<< tam masz odpowiedzi na podstawowe pytania
pozdro
Plex - 19-08-2008, 08:33
Dziękuję
Bardzo ciekawa strona ale dalej nie wiem do czego dokładnie (jak działają) przełożenia 2 i 3 oprócz "służą do optymalnego wykorzystania możliwości skrzyni w zależności od warunków eksploatacji"
roch_27 - 19-08-2008, 09:49
Położenie dźwigni na 2-ce lub 3-ce służy do blokowania przełożenia przede wszystkim przy ostrych zjazdach - żeby auto się nie rozpędzało zbytnio a co za tym idzie przełączało biegi na wyższe
Poza tym blokada danego biegu może być stosowana w przypadku zacytowanym przez Ciebie czyli, gdy chcemy wykorzystać jak najlepsze parametry przyśpieszenia na danym biegu, dlatego że zablokowanie poszczególnego biegu "zamyka- zawęża" obieg oleju z całej skrzyni na poszczególne przełożenie.
Należy jednak pamiętać o wartościach prędkości maksymalnych dla danego biegu - żeby nie uszkodzić skrzyni
pozdro
Plex - 19-08-2008, 11:50
tylko jakie są te prędkości? bo jak "szukaj" nie działa to musiałbym kopać po całym forum a w pracy nie bardzo mam czas
albo link do instrukcji jakiejś tylko nie ogólnie a typowo do miśka
roch_27 - 19-08-2008, 11:59
Plex napisał/a: | link do instrukcji jakiejś tylko nie ogólnie a typowo do miśka | INSTRUKCJA
pozdro
Plex - 20-08-2008, 08:33
dzięki wielkie. jak szukaj zacznie działać to skończą mi się powielane pytania
Piter.v8 - 28-11-2008, 10:20
Czyli Europa to niby najbiedniejsza Tak. Nam się nie należą takie ładne Tematy jak innym.
No nic dodać nic ująć.Jak śpiewali chłopaki z 52Dębiec "nie ma haka na Polaka"!!!!!!!!!!!
lukas2 - 09-12-2008, 18:40
Witam wszystkich.Koledzy chce zmienić filtr pyłkowy w swoim galancie.98 r climatronic czy ktos moze mi podpowiedzieć gdzie go szukac?Słyszałem że moze byc pod schowkiem pasażera ale ja go tam nie widze..
roch_27 - 09-12-2008, 20:18
lukas2, wiem, że jesteś nowy i może nie zauważyłeś takiej pomocnej rzeczy jaką jest opcja "szukaj"
Poza tym jest w dziale dotyczącym Galanta wersja EAx jest dział Galant EAxA/W-FAQ a w nim jest właśnie odpowiedź na Twoje pytanie
pozdro
lukas2 - 11-12-2008, 17:08
DZIĘKI SERDECZNE ZA WSKAZÓWKE. poszukuje jeszcze informacji na temat wymiany oleju w skrzyni.Słyszałem że mozna zalać Mobilem ATF II ale niewiem co z filtrem?
akbi - 11-12-2008, 17:16
lukas2, ten temat jest do zupełnie innych spraw aniżeli poruszasz. Poza tym przeczytaj proszę jeszcze raz to co napisał powyżej roch_27, i zastosuj się proszę do tego.
Na forum jest dział Galanta EA - w nim znajdziesz wszystko o co pytasz.
lukas2 - 11-12-2008, 17:25
Sorki za te pytanie ale troszke boje sie o skrzynie i ztąd te pytania.Jeszcze raz dziekuje za pomoc.
hardtek - 01-02-2009, 21:49
cos pięknego!!!!!! ino czemu nie euro:(
[ Dodano: 01-02-2009, 21:50 ]
cos pieknego ino czemu nie euro!!!!
seir - 18-02-2009, 22:58
znalazłem takie ciekawe dane z bazy danych pojazdów:
Cytat: | 1 VIN (numer identyfikacyjny pojazdu): J M B S N EA 2 A X J 000010
J: Azja
M: Japonia
B: układ lewostronny, A: Układ prawostronny
S: Sedan
L: Samochód kombi
N: Przekładnia ręczna
R: Przekładnia automatyczna
EA: Galant
2: Silnik 4G63
5: Silnik 6A13
6: Silnik 4D68
A: Samochód luksusowy
V: Model z roku (V=1997, X=1998, ... )
J: Fabryka (J=Nagoya)
000010: Numer seryjny
2 Tabliczka identyfikacyjna
a: Model (EA2A SNHEQL6)
EA2A = Model pojazdu)
SNHEQL6 = Numer seryjny modelu
b: Kod silnika
c: Kod koloru części zewnętrznej (B60B)
d: Kod przekładni (F4A42)
e: Kod koloru (B60 41H 03V)
B60 = kolor zewnętrzny
41H = wnętrze
03V = opcje
3 Kod silnika 4G63 (AA0201 - YY9999)
4 Kod silnika 6A13
5 Kod silnika 4D68 |
|
|
|