Sigma/Diamante Ogólne - Sigma 4x4
Anonymous - 31-08-2009, 20:29
autoR, ok i bez obrazy faktycznie kończymy ten temat bo brnie to w ślepą uliczkę i jeszcze ktoś się tutaj pokłóci a tego nie chce ale szczerze powiem ze zrobienie 4x4 w sigmie bardzo mnie interesuje
lukasz12 - 31-08-2009, 20:32
Ja dlatego proponuje sedana - podejście podobne jak w Galantach VR4 - bierzesz japońskie Sigme/Diamante F27A - masz płytę podłogową 4WD z wałem skrzynią i wszystkim, do tego być może pasuje skrzynka MT od 3000Gt i montujesz do tego 6G72 twin turbo. Oczywiście trzeba przerobić toto na wersję lewostronną. Ale minimum ingerencji w strukturę nadwozia a efekt może być ciekawy - zwłaszcza jak dasz silnik twin turbo albo chociaż 3.5
Anonymous - 31-08-2009, 20:36
oczywiście jak dawać to silnik tylko na dmuchawach, a co niech ma to ze 400KM pod maską
lukasz12 - 31-08-2009, 20:38
No z tego co sprawdzałem. Silniczek 3.5 ma takie parametry:
(w Debonair)
191 KW @ 6000 i 324 NM @ 4500
Natomiast 3.0 TWIN TURBO ma
240 KW @ 6000 i 425 NM @ 2500.
Tutaj jest spora różnica ale 3.5 jednak jest bardziej zaniedbanioodporny i więcej zniesie niż uturbiony.
VirMan - 31-08-2009, 20:54
gdyby mu podnieść elektro turbinką o 10% cisnienie - to mamy 210 / 5500 i 360 / 3500 - mniej wiecej
|
|
|