Nasze Miśki - Mitsubishi Galant E88A 4x4 2.5 V6 1994r.
mitsu_pl - 31-10-2009, 13:07
Najpierw, trzeba zrobić kilka zabiegów kosmetycznych dla silnika. Zacząć od wywalenia kata, zaślepienia EGR-u, wywalenia zbędnych podciśnień, uwolnić dolot i wydech. Tymi prostymi zabiegami ze 170KM zrobiliśmy 194KM, a strojenie polegało na wciśnięciu w wiązkę komputera ecumastera i podciągnięcie parametrów na hamowni. Jak wrzucę zdjęcie, to zobaczycie, że przy 3000 obr miałem jakieś 210Nm, a teraz prawie 240 i ciągnie się, w prawie prostej lini, aż do ponad 6000 obr.
macieekg - 31-10-2009, 17:16
mitsu_pl napisał/a: | Tak się składa, że jeździmy w klasie K6 czyli auta z napędem 4x4 bez względu na pojemnośc silnika (czyli również subary i lancery) |
Mateusz071 napisał/a: | macieekg napisał/a:
Dokładnie, im większy silnik tym wyższa klasa i gorsi rywale.
A turbo to już wogóle...
Rywale wszedzie sa tacy sami tylko w innych autach, dlatego sa klasy zeby 2 litry nie jeździły z maluchami i było miej wiecej równe szanse |
Zapomniałem, że to jest powyżej 2,0 i w dodatku 4X4
Faktycznie macie racje.
Bardzo ładny przyrost mocy jak na sam program.
mitsu_pl - 31-10-2009, 18:26
Oto i obiecany wykres:
Wszyc - 31-10-2009, 18:35
ładnie wygląda przebieg momentu obrotowego max dostępny prawie w pełnym zakresie obrotów ładnie
convertops - 01-11-2009, 19:13
Jestem pełen podziwu. Galant zawsze mi się podobał jako dostojny wóz. skąd pomysł na KJS? Nie za ciasno wam na odcinkach? Sam startuje już parę lat w KJS jako pilot. Maluch super zabawka na kajtka ale w generalce nie powalczysz. Sej czy CC jak wiadomo ośka i nie za dobrze się prowadzi. Chłopaki cisną raczej Swiftami i nawet Colty można zobaczyć. VW polo raczej zwinne małe autka. Zanim się regulaminy zmieniły to królowały te kute na 4 buty. Masz fantazję bracie. Chyba ze tam u Ciebie to macie "oesy" a nie kajtkowe odcinki. Szacun U nas jest 5 kilometrów odcinka i 100 objazdówek hehe. W maluchu z bredą to katorga Subaryny też jeżdżą ale to uczy tylko opanowania mocy do 2giego biegu.Zero szans aby się rozwinąć. Zbierasz punkty do licencji? A Swifty nawet w ośce są na topie. Chcesz polatać? Choć mniemam że masz coś bliżej. Fajny jest tor Fiat Auto Poland w Tychach. Tam można sie do pewnego stopnia rozwinąc. Testowali tam 125p i Poldki.
http://www.youtube.com/watch?v=G1DbqO5dCLM Parę ujęć z toru
mitsu_pl - 01-11-2009, 23:56
Powiem Ci tak, zbieraliśmy pkt. do licencji swego czasu, ale zobaczyliśmy, że nie mamy przyszłości galantem, a zresztą każdy krok wyżej to trzeba mnożyć koszta co najmniej razy 3. (tak jak w KJS wpisowe kosztuje 150zł tak w RD3L już 600zł). Staramy się jeździć razem z RD3L (tzw. 3 ligą, a dosłownie "Rajdowy Debiut 3 Liga"), jak puszczają ich to znaczy, że na bank będą same szutry... Czyli coś dla nas... Ponieważ ograniczają nas troche koszty, więc zdecydowaliśmy się na starty w okręgu i najbliższych nam miastach w których organizowany jest PPAiK (najdalej jeździmy do Brodnicy, Tomaszowa Mazowieckiego). 8 Listopada wybieramy się do Olsztyna na ostatnią rundę PPAiK-u, mają nas puszczać po trasach, którymi ostatnio śmigały sławne rajdówki S2000. Zobaczymy jak to będzie, trzymajcie kciuki
convertops - 02-11-2009, 14:32
Hehe. nie musisz mi tłumaczyć jak jest. Punktów to nazbierałem już do paru licencji. A co do RD3L to moim zdaniem totalna porażka. Zresztą widać to po frekwencji startujących. I podział licencji na R1 pozwalającą na starty w RD3L i R2 po przejechaniu debiutu. Tu chodzi tylko o wyciąganie kasy od ludzi. Mam jedynie licencje sędziowską... bo to kosztowało tyle co badanie lekarskie to się naczytałem trochę tych niedorzecznych regulaminów.
mitsu_pl - 02-11-2009, 15:33
To co oni robią to jest tragedia, ciekawe co wymyślą na przyszły sezon, bo o PPAiK-u nie ma ani słowa... czyżby koniec amatorskich potyczek na placach i szutrach??? A kasę to oni na nas robią wspaniałą...
mitsu_pl - 13-11-2009, 12:53
Dokładam kilka nowych fotek z ostatniego rajdu:
mkm - 13-11-2009, 13:00
mitsu_pl, zmien sobie podpis z "Mitsumaniak ONLY 4X4" na "Latajacy Mitsumaniak w Galancie"...
Druga fotka fachowa.
mitsu_pl - 13-11-2009, 16:53
hehehe, szkoda, że naszego pierwszego wyskoku nikt nie sfotografował, przed samą metą lotną była tak fajna dziura na całą drogę z wybiciem... Za pierwszym razem jak o niej nie wiedzieliśmy, to żeśmy ładnie się przefruneli, później już trochę się przyhamowywało
Slawciu - 13-11-2009, 22:38
Lista płac na aucie, a naklejki Mitsumaniaków nie masz
Pozdrawiam, fajne fotki i sukcesów życzę
mitsu_pl - 14-11-2009, 13:38
no właśnie nie udało mi się jeszcze zdobyć na żadnym spocie...
mitsu_pl - 15-11-2009, 19:37
Kolejne nowe fotki, z tego samego rajdu :
jacek11 - 15-11-2009, 20:36
Następnym razem,wyjmijcie lewarki spod auta,bo ziemi nie dotyka kołami
|
|
|