To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Oryginalne wahacze do galanta

prelud - 29-10-2009, 10:53

przedzwon do japaneze ma u siebie ja akurat dzis wymieniam u siebie
bieniak - 30-10-2009, 19:06

a można jakoś wymienić zregenerować sworznie????bo mam do wymiany tuleja jest jeszcze ok ale sqworzeń domaga się wymiany.
robertdg - 30-10-2009, 22:45

bieniak, oczywiscie istnieje mozliwosc regeneracji wachaczy, dokladniej ich sworzni, opisywane juz wielokrotnie na forum np >>TUTAJ<<
bieniak - 01-11-2009, 11:17

hmmm a czy ktoś wie jakie tam inne sworznie można włożyć???od czego pasują po drobnych przerobkach??
robertdg - 01-11-2009, 11:27

bieniak, bylo juz opisywane na forum czytaj moj poprzedni post i klikaj
Cytat:
bieniak, oczywiscie istnieje mozliwosc regeneracji wachaczy, dokladniej ich sworzni, opisywane juz wielokrotnie na forum np >>TUTAJ<<
prawdopodobnie podchodzasworznie od Poldka bez jakichkolwiek przerobek
bieniak - 01-11-2009, 17:29

przeczytałem tamten temat i nic konkretnego nie znalazłem wiem tylko o możliwości regeneracji:)no niestety ale 300zl za nowy to mnie nie stac a skoro tuleja eszcze ok:)to sworzeń od poldka moge wlożyc:)
czekoladka_1981 - 05-03-2010, 16:31

Właśnie jestem parę dni po wymianie banana Yamato z prawej str. koszt wraz z robocizną to 340 pln. przejechane na nim 45kkm. Teraz czeka mnie wymiana str. lewej gdyż czuję już walenie jeżdżąc po naszych drogach :cry: przypomniałam sobie o wachaczach z mojego poprzednika E54A jeśli będą OK to założę będzie taniej.
marcinzam - 06-03-2010, 15:29

jeżeli chcecie poznać ceny oryginałów to piszcie do M I T S U S T Y L E sklep@mitsustyle.pl (wystarczy podać nr VIN )odpowiedz w ciągu kilku dni inni nie odpowiadają np Mitcar
przykładowo cena wahacza dolnego prostego 1170 :D banan pewnie z 2500:D

[ Dodano: 09-08-2010, 10:28 ]
właśnie jestem w trakcie wymiany oryginalnych wahaczy banana i prostych dolnych ,wahacze wyglądają super ale sworzeń w prostym chodzi dużo luźniej niż w bananie czy ktoś zauważył tą różnicę, wahacze są oczywiście nowe :)

wawer82 - 11-10-2010, 12:06

Witam. Ja włsanie jestem po wymianie wahacza dolnego prostego(555) i banana(yamato) po prawiej stronie. Zaniepokoiła mnie jedna rzecz w bananie... Po maksymalnym dokręceniu jakoś mało wystaje gwintu do przykrecenia. Tak mało że ledwo łapie te plastikowe zabezpieczenie w nakrętce przed odkręceniem. Czy u osób które wymieniały banana Yamato wygląda to tak samo???



Uploaded with ImageShack.us

Hugo - 11-10-2010, 14:13

wawer82 u mnie gwint wystaje ok. 2 mm ponad nakrętkę. Zarówno w "bananie" YAMATO, jak i tym z NIPPARTS'a.
marrok - 11-10-2010, 14:46

no tak, i mnie czeka regeneracja zawieszenia z przodu, jak na 251 tys km i tak nie jest źle...
mam już kupione wachcze dolne w oryginale, amorki Kayaba ...
Musze kupić jeszcze banany i tu pytanie, jaka firma, bo dostaje już bzika ;( wiem, że poelcane jest 555 (takie kupie sworznie do wachacza górnego) z bananów jest dostępny tylko Yamoto w IC. Co polecicie, wchodzić w zamienniki (jakie) czy lepiej drogi oryginał ?
Jak cenowo wygląda ori w stosunku do zamiennika ??
Pozdrawiam
hej

Voltron - 11-10-2010, 15:03

wawer82 napisał/a:
Witam. Ja włsanie jestem po wymianie wahacza dolnego prostego(555) i banana(yamato) po prawiej stronie. Zaniepokoiła mnie jedna rzecz w bananie... Po maksymalnym dokręceniu jakoś mało wystaje gwintu do przykrecenia. Tak mało że ledwo łapie te plastikowe zabezpieczenie w nakrętce przed odkręceniem. Czy u osób które wymieniały banana Yamato wygląda to tak samo???

[url=http://img826.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


Widzę że masz nową nakrętkę samo kontrującą- one są wyższe od tych które były montowane oryginalnie więc może być dokręcona na styk tak jak masz to na zdjęciu. Jeżeli chcesz mieć pewność dociśnij od spodu sworzeń podnośnikiem weź klucz bodajże 22 i spróbuj dokręcić nakrętkę jeżeli pójdzie w miarę gładko to znaczy że była nie dokręcona. Ale jak na mój gust jest ok.

m6riano - 11-10-2010, 16:40

marrok napisał/a:
no tak, i mnie czeka regeneracja zawieszenia z przodu, jak na 251 tys km i tak nie jest źle...
mam już kupione wachcze dolne w oryginale, amorki Kayaba ...
Musze kupić jeszcze banany i tu pytanie, jaka firma, bo dostaje już bzika ;( wiem, że poelcane jest 555 (takie kupie sworznie do wachacza górnego) z bananów jest dostępny tylko Yamoto w IC. Co polecicie, wchodzić w zamienniki (jakie) czy lepiej drogi oryginał ?
Jak cenowo wygląda ori w stosunku do zamiennika ??
Pozdrawiam
hej


Też wiem że polecają 555 dlatego "proste" właśnie takie zakupiłem natomiast "gięte" kupiłem firmy SRL przejechane ok 5tys i narazie jest oki

wawer82 - 11-10-2010, 20:28

Nakrętkę założyłem nową bo ta czarna od Yamato była jakaś "niedorobiona".
Miejscami było widać jakby miała braki w gwincie. Porównywałem ją z nową i była identyczna na wysokość. Jest dokręcona na pewno na maxa bo próbowałem wybić sworzeń i nawet nie drgnął.Mam nadzieje że się nie odkręci :(
Jeśli chodzi o prosty 555 to gwint wystaje tak jak widać na fotce wiec jest ok.

pipi_ja - 11-10-2010, 21:59

Ja troche zmienię temat. Ma może ktoś namiary na tylne wahacze, którymi reguluje się zbieżność kół? A jeśli nie wahacze to może da radę podebrać tulejkę przez którą przechodzi śruba regulacyjna.
Po kwietniowej wywrotce mam lekko przestawioną zbieżność na lewym kole i za nic nie idzie tego ustawić bo śruba stanęła w tulei.
Znalazłem gościa na allegro , który twierdzi, że na obie strony idzie ten sam wahacz a japaneze mówi, że prawy i lewy różnią się.
Będę bardzo wdzięczny za informacje.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group