To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - hamulce

robertdg - 25-10-2010, 12:43

dymek napisał/a:
Z tego co wiem, to pompy podciśnienia są tylko przy silnikach turbodoładowanych !!!
Nie tylko, występują także w silnikach wolnossących.
dymek napisał/a:
dlaczego od czasu awarii mam duuużo mocniejsze hamulce niż wcześniej (ale tylko przy jednokrotnym wciśnięciu
niesprawność w układzie podciśnienia, po pierwszym naciśnieciu traci się próżnia zasysajaca membrane wspomagania i dlatego 2 hamowanie, to jest jak postawic noge na drabinie (twardy pedal - praktyczny brak hamowania)
dymek - 25-10-2010, 16:22

oki ... zbadamy to !!!

Ile powinno wynosić to podciśnienie ????
Jeśli jest OK, to czy to w takim razie padnięte serwo ???

I dlaczego takie nagłe wzmocnienie hamulców ???

robertdg - 25-10-2010, 18:56

Podciśnienia nie określają względem wartości, ale względem wskaźnika, jak oni go obliczają, nie mam bladego pojecia, raz już dokładnie opisywałem jak sprawdzić czy servo nie jest uszkodzone, a nawet jak zdjagnozowac usterke, jest to gdieś tutaj na forum Carismy ;-)

Zresztą wszystko jest w Manualu - nawet pomiar popychacza pompy hamulcowej.

dymek - 29-10-2010, 19:43

robertdg napisał/a:
Gdzie s sa niedobory, nieszczelnosc prozni, lub zaworek zwrotny sie zacina na przewodzie prozni, dlatego wspomaganie dziala prawidlowo do pewnego stopnia, masz silnik GDI wiec sprobuj wyciagnac caly waz Vacum zasilajacy serwo, i przeczyscic go, bo GDi ma to do siebie ze osadza sie sadza w kolektorze ssacym wiec moze gdzies ta sadza dostala sie do przewodu i utrudnia to dzialanie wspomagania, przez osadzajaca sie sadze mogla sie zmniejszyc srednica przeplywu.


Świetna diagnoza kolego :)

Dokładnie - SADZA w króćcu wychodzącym z kolektora ssącego. (tak jak u kolegi filemaster z wątku http://forum.mitsumaniaki...=770659#770659)
Teraz hamulce jak nowe ... rok czasu mam to auto i dopiero teraz wiem, jakie powinny być hamulce :) :):):)

Polecam wszystkim ten zabieg - klucz 14, wykręcić króciec, przepchać sadze, przedmuchać i poskręcać z powrotem.
5 minut roboty i jaaaki komfort :)

jarro33 - 03-11-2010, 16:00

Dymek i robertdg jesteście wielcyyy. Męczyłem się z hamulcami w swoim MSW ponad pół roku, a tu taki prosty zabieg i problem z głowy. Pedał hamulca jest zawsze taki sam i nie muszę się obawiać, że komuś skrócę zadek. Oczywiście mam na myśli przeczyszczenie króćca w kolektorze. Polecam wszystkim, nawet zapobiegawczo raz na jakiś czas zrobić przegląd tej części. :D :) :p


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group