Carisma - Techniczne - CARISMA-2.0 TD UCIAZLIWE PISZCZENIE
pawelsonx - 29-10-2009, 22:41
ja bym się nie podjął takiej operacji.
żeby zachować powierzchnie styku musi być odpowiedni kąt i głębokość.
Jak rowek będzie za głęboki lub za płytki to boki klinu nie będą dolegać i będą przenosić siłę tylko szczytami trójkąta.
Jeżeli zaś kąt będzie za duży to również nie będzie odpowiedniej powierzchni
jak za mały to pasek nie wejdzie głębiej i również będzie mniejsza powierzchnia.
to samo dotyczy sie odstępów miedzy rowkami
No ale jeżeli to zrobione zostało na tokarce numerycznej i parametry wprowadzone zostały odpowiednio i zastosowany odpowiedni nóż to powinno być ok
Poza tym jeżeli jest awaria i mechanik jej nie potrafi wykryć to masz dwa wyjścia zmienić samochód albo mechanika wybierz tańsza opcje[/b]
oncik - 30-10-2009, 14:31 Temat postu: CARISMA 2001r --1.9 TDI PISZCZY DALEJ Kurcze zamówie jeszcze ta ostatnia rolke prowadzaca [raczej nic nie pomoze ale ma spory luz] i spróbuje załozyc ten 1635 tylko teraz najlepiej jakiej firmy aby miec pewnosc ze to nie jest jakis szajs..poprzednio miałem nowe DAYCO oraz GESTAE mówia jedni ze najlepiej BOSCH a inni ze CONTITECH... Co sadzicie w jakiego producenta lepiej i pewniej uderzyc??/?/innych pomysłów na dzien dzisiejszy nie mam.ale tak mi to zaszło za skóre ze nie odpuszcze to nie jest jakas skomplikowana elektronika musi dac sie namierzyc.....a rano piszczało...hmmmmmmmm.
robertdg - 30-10-2009, 16:18
oncik, osobiscie uzywam non stop Continentala, na Gates sie zawiodlem i to strasznie, Bosh takze powinien byc dobry ale zadko go uzywam, wiec sie nie wypowiem na jego temat, ja stawiam na Contiego
oncik - 01-11-2009, 17:50 Temat postu: CARISMA 2001r --1.9 TDI PISZCZY DALEJ Słuchajcie wymieniłem nastp. pasek CONTITECH krótszy z 1640 na 1635 Iguzik trudno zaryzukuje i wymieniam p-pe wspomagania od poczatku to mnie meczy i musze tego spróbować tylko jak konczy sie piszczenie po 3-4 min. a pokrece kierown, to znowu popiskuje ..mysle ze paski-rolki to nie gest ta droga zero reakcji po tych zmianach..stawiam na pompe i zobaczymy jaki efekt bedzie..co myslicie o tym kroku ???p-pe zamówiłem uzywana ale 100% sprawna..powiadomie was po wymianie ok..czwartku..moze ktos miał z p-pa podobne historie ..
Anonymous - 02-11-2009, 13:06 Temat postu: Re: CARISMA 2001r --1.9 TDI PISZCZY DALEJ
oncik napisał/a: | Słuchajcie wymieniłem nastp. pasek CONTITECH krótszy z 1640 na 1635 Iguzik trudno zaryzukuje i wymieniam p-pe wspomagania od poczatku to mnie meczy i musze tego spróbować tylko jak konczy sie piszczenie po 3-4 min. a pokrece kierown, to znowu popiskuje ..mysle ze paski-rolki to nie gest ta droga zero reakcji po tych zmianach..stawiam na pompe i zobaczymy jaki efekt bedzie..co myslicie o tym kroku ???p-pe zamówiłem uzywana ale 100% sprawna..powiadomie was po wymianie ok..czwartku..moze ktos miał z p-pa podobne historie .. |
Niepotrzebne wydatki. Prawdopodobnie koło pasowe na wale-napędzające alternator i pompę wspomagania ewent. klimatyzację ulega stopniowemu rozwulkanizowaniu. Wymiana pasków wielorowkowych i pompy wspomagania raczej nic nie pomoże. Proponuje poszukać nowego koła pasowego. Temat sprawdzony i przerobiony osobiście.
Pozdr.
oncik - 07-11-2009, 18:31 Temat postu: Re: CARISMA 2001r --1.9 TDI PISZCZY DALEJ wczoraj podjechałem na kanał do znajomego ogladalismy to koło pasowe wczesniej zrobiłem kreske i nic nie wykazało koło nie przesuwa sie..jednak kolega zdecydowanie zwrócił mi uwage ze ta rolka prowadzaca ma zbyt duzy luz i jak sie kreci to nie piszczy ale moze własnie jak ostygnie i jest zimna to wtedy powoduje te piszczenie a po rozgrzaniu to ginie--moze sie myle ale własnie zamówiłem taka rolke i zobaczymy moze własnie taka mała a tyle wprowadziła zamieszania czy ktos moze wymieniał te rolke ?? miała luzy u mnie nawet jak jest pasek naciagniety to i tak mozna nia poruszac pod paskiem to chyba nie powinno tak byc??co myslicie czy ta rolka moze powodowac piszczenie ??
|
|
|