To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Silver - VenO

sveno - 18-04-2013, 13:07

rozumiem, że V6 ale 6a13tt??? Bo n/a jest praktycznie niemodowalne :roll:
Torp12 - 18-04-2013, 13:12

sveno napisał/a:
Bo n/a jest praktycznie niemodowalne :roll:


Znowu ten stereotyp :P

WreX - 18-04-2013, 13:15

sveno napisał/a:
rozumiem, że V6 ale 6a13tt??? Bo n/a jest praktycznie niemodowalne :roll:


Zobaczymy co na to Owczar i Nubassu ;p

sveno - 18-04-2013, 13:16

i się zaczyna :)
Torp12, odpuść proszę :) dobra źle się wyraziłem, jest modowalne, ale nie jest to opłacalne, bo jest gotowe rozwiązanie czyli 6a13tt, a tym samym z mniejszą kasę masz większy przyrost mocy niż jakbyś chciał modzić w 6a13 n/a

Tomek - 18-04-2013, 13:22

Torp12 napisał/a:
Znowu ten stereotyp :P


stereotypem jest to, 2.0 to jest silnik
ale ja nie o tym

na tym forum jestem 3,5 roku i nie widziałem ani jednego zmodzonego 2,5 litra
o czymś to świadczy panowie

Torp12 - 18-04-2013, 13:23

sveno napisał/a:
i się zaczyna :)
Torp12, odpuść proszę :) dobra źle się wyraziłem, jest modowalne, ale nie jest to opłacalne, bo jest gotowe rozwiązanie czyli 6a13tt, a tym samym z mniejszą kasę masz większy przyrost mocy niż jakbyś chciał modzić w 6a13 n/a


AAaaa miałem coś dalej napisać ale sobie odpuszcze :]

Ale skoro D1Veno zna sie na hondach to jak możesz to podaj jakies przybliżone koszty tuningu silnika/ów w hondzie.

D1VenO - 18-04-2013, 13:45

Pożyjemy zobaczymy, jak już tu kolega jeden wspomniał to chyba 1 zwykły gal z gwintem, to może też będzie modowane v6 :D

Torp12, a jaki silnik i ile chcesz wyciągnąć koni z hondy ? najprościej teraz wstawić kompresor z mercedesa jak ja miałem. to koszt jakieś 3-4tyś a przyrost mocy niesamowity.

Torp12 - 18-04-2013, 13:55

D1VenO napisał/a:
Torp12, a jaki silnik i ile chcesz wyciągnąć koni z hondy ? najprościej teraz wstawić kompresor z mercedesa jak ja miałem. to koszt jakieś 3-4tyś a przyrost mocy niesamowity.


Powiedzmy ze jakis zwykly civicowy 1.6 (bodajze 110km) i powiedzmy przyrost 40-50 koni.

sveno - 18-04-2013, 14:03

WreX napisał/a:
Zobaczymy co na to Owczar i Nubassu ;p
nie wiem co kombinuje nabassu, ale Owczar już chyba porzucił pomysł z kompresorem (był w dziale sprzedam).
Torp12, nawet jeżeli ktoś poszedłby Twoim śladem, to koszty w V6 1.5-2 razy większe niż w Twoim przypadku, a przypomnij ile zapłaciłeś za Twoje dodatkowe 9KM (w stosunku do serii) 2-3kzł? I to praktycznie granica dla 2.0 n/a bo sam pisałeś, że wtryski jadą już na maksa.

A jak ktoś ma V6 to za te 3-4kzł ma silnik 6a13tt który pasuje do skrzyni z n/a i ma około 100KM więcej :) wszystko na ten temat, także D1VenO, jeżeli planujesz zakup i późniejsze modzenie 6a13 to taniej wyjdzie kupić całe VR4 i dodatkowo skrzynie z V6, przełożyć co trzeba, a resztę rozebrać na części.

Juz nie jeden rzucał pomysłami o uturbieniu zwykłego V6, nawet tylko jednej głowicy, na pomysłach się skończyło.

Torp12 - 18-04-2013, 14:12

sveno napisał/a:
Torp12, nawet jeżeli ktoś poszedłby Twoim śladem, to koszty w V6 1.5-2 razy większe niż w Twoim przypadku, a przypomnij ile zapłaciłeś za Twoje dodatkowe 9KM (w stosunku do serii) 2-3kzł? I to praktycznie granica dla 2.0 n/a bo sam pisałeś, że wtryski jadą już na maksa.


Po pierwsze 145KM było przed strojeniem. Po drugie stan wyjściowy to jakby nie patrzeć bylo 120 Km także przyrost jest troche większy niż piszesz... A idąc moim śladem większy koszt w V6 to obróbka głowic bo są dwie, ale za to napewno większy przyrost mocy niż w R4.

sveno napisał/a:

A jak ktoś ma V6 to za te 3-4kzł ma silnik 6a13tt który pasuje do skrzyni z n/a i ma około 100KM więcej :)


3-4kzł może i kupisz silnik ale kolejne 2k trzeba w niego włożyć żeby żył a potem kolejne 4 żeby wszczepić do auta :]

Tomek - 18-04-2013, 14:20

Torp12 napisał/a:
napewno większy przyrost mocy niż w R4.


kup V6, zrób,
ogółem udowodnij, bo takich "napewno" to ja już widziałem wiele

Torp12 napisał/a:

3-4kzł może i kupisz silnik ale kolejne 2k trzeba w niego włożyć żeby żył a potem kolejne 4 żeby wszczepić do auta :]


prawda
ale kupując VR-kę w całości i robiąc samemu, to taki SWAP wychodzi Ci na 0, albo na plus
no, ale trzeba dobrze kupić i przede wszystkim wiedzieć jak klucz trzymać w ręce

ja czekam na pierwszą w Polsce zmodzoną V-kę, i prosze też o kosztorys
bo w EU już niejedna zmodzona jest, głównie kompresorami, ale o kosztach się nie wspomina, bo ekonomicznie nieuzasadnione

ale jak ktoś lubi, ma kase to niech robi

Torp12 napisał/a:
Po pierwsze 145KM było przed strojeniem. Po drugie stan wyjściowy to jakby nie patrzeć bylo 120 Km także przyrost jest troche większy niż piszesz...


nie Torp
przyrost Ci Sławek dobrze policzył
miałeś wyjściowo ca. 130-140 koni z fabryki
obróbka głowicy przywróciła Ci fabrykę + dodała trochę od siebie
nie znaczy jednak, że jakbyś wziął seryjne 2.0 i zrobił to samo, to będzie miało 155-160 KM

Torp12 - 18-04-2013, 14:44

tomek84 napisał/a:

kup V6, zrób
ogółem udowodnij, bo takich "napewno" to ja już widziałem wiele

Kupie zrobie i jak bedzie 190KM to oddajesz mi kase którą wsadziłem, co Ty na to?:]

tomek84 napisał/a:

prawda
ale kupując VR-kę w całości i robiąc samemu, to taki SWAP wychodzi Ci na 0, albo na plus
no, ale trzeba dobrze kupić i przede wszystkim wiedzieć jak klucz trzymać w ręce,


Oprócz tego że trzeba umieć trzymać klucz w ręce to trzeba mieć sporo narzędzi i czasu i drugie auto, które nie każdy posiada w piwnicy...


tomek84 napisał/a:

nie Torp
przyrost Ci Sławek dobrze policzył
miałeś wyjściowo ca. 130-140 koni z fabryki
obróbka głowicy przywróciła Ci fabrykę + dodała trochę od siebie
nie znaczy jednak, że jakbyś wziął seryjne 2.0 i zrobił to samo, to będzie miało 155-160 KM


Tak Tomek
Nie miałem 130-140 (choćby dlatego że katalogow jest 133) bo hamownia była praktycznie na samym początku więc może akurat mój model zgubił coś, albo trafił na realna hamownie a nie taka z wiatrakiem z biura na nadmuchu :]

Tomek - 18-04-2013, 14:48

Torp12 napisał/a:

Tak Tomek
Nie miałem 130-140 (choćby dlatego że katalogow jest 133) bo hamownia była praktycznie na samym początku więc może akurat mój model zgubił coś, albo trafił na realna hamownie a nie taka z wiatrakiem z biura na nadmuchu :]


ta hamownia z wiatrakiem z biurka pokazała Ci te same 145 koni co ta realna
więc widzisz jaka to "realna" hamownia

Torp12 napisał/a:

Oprócz tego że trzeba umieć trzymać klucz w ręce to trzeba mieć sporo narzędzi i czasu i drugie auto, które nie każdy posiada w piwnicy...


bo jak będziesz modził, robił głowice itp, to auto masz cały czas na chodzie

Torp12 napisał/a:
Kupie zrobie i jak bedzie 190KM to oddajesz mi kase którą wsadziłem, co Ty na to?:]


krótko - NIE

Torp12 - 18-04-2013, 15:00

tomek84 napisał/a:


ta hamownia z wiatrakiem z biurka pokazała Ci te same 145 koni co ta realna
więc widzisz jaka to "realna" hamownia


Jakbyś nie zauważył to 145 z warszawy jest z innej hamowni niż 120 z samego początku...

tomek74 napisał/a:

bo jak będziesz modził, robił głowice itp, to auto masz cały czas na chodzie

Oddajesz auto do serwisu gdzie robią to w trakcie dnia pracy i zajmie im to powiedzmy tydzień, dwa , a nie wieczorami po pracy kiedy będziesz to robil 2 miesiące


tomek84 napisał/a:

krótko - NIE


No pewnie tak to mądraluje a jak co do czego to dyla :]

Tomek - 18-04-2013, 20:07

Torp12 napisał/a:


Jakbyś nie zauważył to 145 z warszawy jest z innej hamowni niż 120 z samego początku...


tym gorzej
myslalem ze z tej samej

dobra - koniec bajzelu w tym temacie
jak chcesz cos dodac, to na PW zapraszam, albo nowy temat "dywagacje"



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group