Nasze Miśki - Galant Silver - VenO
sveno - 18-04-2013, 13:07
rozumiem, że V6 ale 6a13tt??? Bo n/a jest praktycznie niemodowalne
Torp12 - 18-04-2013, 13:12
sveno napisał/a: | Bo n/a jest praktycznie niemodowalne |
Znowu ten stereotyp
WreX - 18-04-2013, 13:15
sveno napisał/a: | rozumiem, że V6 ale 6a13tt??? Bo n/a jest praktycznie niemodowalne |
Zobaczymy co na to Owczar i Nubassu ;p
sveno - 18-04-2013, 13:16
i się zaczyna
Torp12, odpuść proszę dobra źle się wyraziłem, jest modowalne, ale nie jest to opłacalne, bo jest gotowe rozwiązanie czyli 6a13tt, a tym samym z mniejszą kasę masz większy przyrost mocy niż jakbyś chciał modzić w 6a13 n/a
Tomek - 18-04-2013, 13:22
Torp12 napisał/a: | Znowu ten stereotyp |
stereotypem jest to, 2.0 to jest silnik
ale ja nie o tym
na tym forum jestem 3,5 roku i nie widziałem ani jednego zmodzonego 2,5 litra
o czymś to świadczy panowie
Torp12 - 18-04-2013, 13:23
sveno napisał/a: | i się zaczyna
Torp12, odpuść proszę dobra źle się wyraziłem, jest modowalne, ale nie jest to opłacalne, bo jest gotowe rozwiązanie czyli 6a13tt, a tym samym z mniejszą kasę masz większy przyrost mocy niż jakbyś chciał modzić w 6a13 n/a |
AAaaa miałem coś dalej napisać ale sobie odpuszcze :]
Ale skoro D1Veno zna sie na hondach to jak możesz to podaj jakies przybliżone koszty tuningu silnika/ów w hondzie.
D1VenO - 18-04-2013, 13:45
Pożyjemy zobaczymy, jak już tu kolega jeden wspomniał to chyba 1 zwykły gal z gwintem, to może też będzie modowane v6
Torp12, a jaki silnik i ile chcesz wyciągnąć koni z hondy ? najprościej teraz wstawić kompresor z mercedesa jak ja miałem. to koszt jakieś 3-4tyś a przyrost mocy niesamowity.
Torp12 - 18-04-2013, 13:55
D1VenO napisał/a: | Torp12, a jaki silnik i ile chcesz wyciągnąć koni z hondy ? najprościej teraz wstawić kompresor z mercedesa jak ja miałem. to koszt jakieś 3-4tyś a przyrost mocy niesamowity. |
Powiedzmy ze jakis zwykly civicowy 1.6 (bodajze 110km) i powiedzmy przyrost 40-50 koni.
sveno - 18-04-2013, 14:03
WreX napisał/a: | Zobaczymy co na to Owczar i Nubassu ;p | nie wiem co kombinuje nabassu, ale Owczar już chyba porzucił pomysł z kompresorem (był w dziale sprzedam).
Torp12, nawet jeżeli ktoś poszedłby Twoim śladem, to koszty w V6 1.5-2 razy większe niż w Twoim przypadku, a przypomnij ile zapłaciłeś za Twoje dodatkowe 9KM (w stosunku do serii) 2-3kzł? I to praktycznie granica dla 2.0 n/a bo sam pisałeś, że wtryski jadą już na maksa.
A jak ktoś ma V6 to za te 3-4kzł ma silnik 6a13tt który pasuje do skrzyni z n/a i ma około 100KM więcej wszystko na ten temat, także D1VenO, jeżeli planujesz zakup i późniejsze modzenie 6a13 to taniej wyjdzie kupić całe VR4 i dodatkowo skrzynie z V6, przełożyć co trzeba, a resztę rozebrać na części.
Juz nie jeden rzucał pomysłami o uturbieniu zwykłego V6, nawet tylko jednej głowicy, na pomysłach się skończyło.
Torp12 - 18-04-2013, 14:12
sveno napisał/a: | Torp12, nawet jeżeli ktoś poszedłby Twoim śladem, to koszty w V6 1.5-2 razy większe niż w Twoim przypadku, a przypomnij ile zapłaciłeś za Twoje dodatkowe 9KM (w stosunku do serii) 2-3kzł? I to praktycznie granica dla 2.0 n/a bo sam pisałeś, że wtryski jadą już na maksa.
|
Po pierwsze 145KM było przed strojeniem. Po drugie stan wyjściowy to jakby nie patrzeć bylo 120 Km także przyrost jest troche większy niż piszesz... A idąc moim śladem większy koszt w V6 to obróbka głowic bo są dwie, ale za to napewno większy przyrost mocy niż w R4.
sveno napisał/a: |
A jak ktoś ma V6 to za te 3-4kzł ma silnik 6a13tt który pasuje do skrzyni z n/a i ma około 100KM więcej |
3-4kzł może i kupisz silnik ale kolejne 2k trzeba w niego włożyć żeby żył a potem kolejne 4 żeby wszczepić do auta :]
Tomek - 18-04-2013, 14:20
Torp12 napisał/a: | napewno większy przyrost mocy niż w R4. |
kup V6, zrób,
ogółem udowodnij, bo takich "napewno" to ja już widziałem wiele
Torp12 napisał/a: |
3-4kzł może i kupisz silnik ale kolejne 2k trzeba w niego włożyć żeby żył a potem kolejne 4 żeby wszczepić do auta :] |
prawda
ale kupując VR-kę w całości i robiąc samemu, to taki SWAP wychodzi Ci na 0, albo na plus
no, ale trzeba dobrze kupić i przede wszystkim wiedzieć jak klucz trzymać w ręce
ja czekam na pierwszą w Polsce zmodzoną V-kę, i prosze też o kosztorys
bo w EU już niejedna zmodzona jest, głównie kompresorami, ale o kosztach się nie wspomina, bo ekonomicznie nieuzasadnione
ale jak ktoś lubi, ma kase to niech robi
Torp12 napisał/a: | Po pierwsze 145KM było przed strojeniem. Po drugie stan wyjściowy to jakby nie patrzeć bylo 120 Km także przyrost jest troche większy niż piszesz... |
nie Torp
przyrost Ci Sławek dobrze policzył
miałeś wyjściowo ca. 130-140 koni z fabryki
obróbka głowicy przywróciła Ci fabrykę + dodała trochę od siebie
nie znaczy jednak, że jakbyś wziął seryjne 2.0 i zrobił to samo, to będzie miało 155-160 KM
Torp12 - 18-04-2013, 14:44
tomek84 napisał/a: |
kup V6, zrób
ogółem udowodnij, bo takich "napewno" to ja już widziałem wiele
|
Kupie zrobie i jak bedzie 190KM to oddajesz mi kase którą wsadziłem, co Ty na to?:]
tomek84 napisał/a: |
prawda
ale kupując VR-kę w całości i robiąc samemu, to taki SWAP wychodzi Ci na 0, albo na plus
no, ale trzeba dobrze kupić i przede wszystkim wiedzieć jak klucz trzymać w ręce, |
Oprócz tego że trzeba umieć trzymać klucz w ręce to trzeba mieć sporo narzędzi i czasu i drugie auto, które nie każdy posiada w piwnicy...
tomek84 napisał/a: |
nie Torp
przyrost Ci Sławek dobrze policzył
miałeś wyjściowo ca. 130-140 koni z fabryki
obróbka głowicy przywróciła Ci fabrykę + dodała trochę od siebie
nie znaczy jednak, że jakbyś wziął seryjne 2.0 i zrobił to samo, to będzie miało 155-160 KM |
Tak Tomek
Nie miałem 130-140 (choćby dlatego że katalogow jest 133) bo hamownia była praktycznie na samym początku więc może akurat mój model zgubił coś, albo trafił na realna hamownie a nie taka z wiatrakiem z biura na nadmuchu :]
Tomek - 18-04-2013, 14:48
Torp12 napisał/a: |
Tak Tomek
Nie miałem 130-140 (choćby dlatego że katalogow jest 133) bo hamownia była praktycznie na samym początku więc może akurat mój model zgubił coś, albo trafił na realna hamownie a nie taka z wiatrakiem z biura na nadmuchu :] |
ta hamownia z wiatrakiem z biurka pokazała Ci te same 145 koni co ta realna
więc widzisz jaka to "realna" hamownia
Torp12 napisał/a: |
Oprócz tego że trzeba umieć trzymać klucz w ręce to trzeba mieć sporo narzędzi i czasu i drugie auto, które nie każdy posiada w piwnicy... |
bo jak będziesz modził, robił głowice itp, to auto masz cały czas na chodzie
Torp12 napisał/a: | Kupie zrobie i jak bedzie 190KM to oddajesz mi kase którą wsadziłem, co Ty na to?:] |
krótko - NIE
Torp12 - 18-04-2013, 15:00
tomek84 napisał/a: |
ta hamownia z wiatrakiem z biurka pokazała Ci te same 145 koni co ta realna
więc widzisz jaka to "realna" hamownia |
Jakbyś nie zauważył to 145 z warszawy jest z innej hamowni niż 120 z samego początku...
tomek74 napisał/a: |
bo jak będziesz modził, robił głowice itp, to auto masz cały czas na chodzie
|
Oddajesz auto do serwisu gdzie robią to w trakcie dnia pracy i zajmie im to powiedzmy tydzień, dwa , a nie wieczorami po pracy kiedy będziesz to robil 2 miesiące
tomek84 napisał/a: |
krótko - NIE |
No pewnie tak to mądraluje a jak co do czego to dyla :]
Tomek - 18-04-2013, 20:07
Torp12 napisał/a: |
Jakbyś nie zauważył to 145 z warszawy jest z innej hamowni niż 120 z samego początku... |
tym gorzej
myslalem ze z tej samej
dobra - koniec bajzelu w tym temacie
jak chcesz cos dodac, to na PW zapraszam, albo nowy temat "dywagacje"
|
|
|