To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.5 TD] Pajero II - bardzo drogie w utrzymaniu?

jawaldek - 28-10-2009, 17:18

doc napisał/a:
Az sie boje spytac, co tam wrzuciles, ze ten samochod wazy 2,4 t :)

Przód i tył wyciągarki tak samo stalowe zderzaki,skrzynia wyprawowa (własnej produkcji) i kg+ kg + jeszcze ja w samochodzie :wink: i się uzbierało
doc napisał/a:
Rozumiem, ze po takiej luznej nawierzchni nie da sie "wpelznac" pod gorke?

Da się da,innym się udało ale za to zobacz i o skrzyni automatycznej też będzie
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=42283

gołąb - 29-10-2009, 07:30

Cytat:

Manualne skrzynie sa na ogol tansze w serwisowaniu i mniej awaryjne - i juz jest znow na temat :)
_________________
--

Podobno nie koniecznie...W automacie wystarczy dbać o olej,a manualne mogą nie wytrzymywać obciążeń(zauważ,że większość aut z b. dużymi silnikami,a co za tym idzie mocą-posiada automaty),nie mówiąc już o sprzęgle.
jawaldek napisał/a:
To sem ja :mrgreen:

Dobrze Waldek,że wstrzeliłeś się jakoś tyłem w tą drogę,bo to dopiero byłby koszt :mrgreen:

[ Dodano: 29-10-2009, 07:34 ]
ps.Czy pod tą górę miałeś zapięty reduktor :?:

Anonymous - 29-10-2009, 20:01

jawaldek napisał/a:
doc napisał/a:
Rozumiem, ze po takiej luznej nawierzchni nie da sie "wpelznac" pod gorke?

Da się da,innym się udało ale za to zobacz i o skrzyni automatycznej też będzie
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=42283


Przeczytalem, ale o pelzaniu - znaczy jezdzie z redutorem - nic tam nie widze :)

Mniejsza o to - w zasadzie nigdy nie jezdzilem z automatem i mnie to cholernie ciekawi. Nie bardzo wiem, jak toto dziala w terenie - wrzucasz jedynke i auto ciagnie na tej jedynce, czy normalnie pozycja Drive i pozwalsz skrzyni "myslec"?

jawaldek - 29-10-2009, 20:22

doc napisał/a:
jak toto dziala w terenie - wrzucasz jedynke i auto ciagnie na tej jedynce, czy normalnie pozycja Drive i pozwalsz skrzyni "myslec"?

Drive->> szosa i lekki teren, 2->> średnio ciężki teren,1+między osiowy->> bardzo ciężki teren.Skrzynia "myśli" tylko (????) na drive 1,2 kombinuje kierowca.
gołąb napisał/a:
ps.Czy pod tą górę miałeś zapięty reduktor :?:

No właśnie nie i jechałem na "2" ->> mój błąd :oops: :evil: i stąd brak mocy.
gołąb napisał/a:
Dobrze Waldek,że wstrzeliłeś się jakoś tyłem w tą drogę,bo to dopiero byłby koszt :mrgreen:

Starałem :shock: się kontrolować->>widać że nawet wsteczny włączyłem (światła) a końcówka to bałem się że uderzę tyłem i stąd skręt->może zbyt wcześnie :roll: .Powiem tak mam od tamtej pory uraz do takich podjazdów ale trzeba to przełamać->> znalazłem nawet już podobną górkę :mrgreen:

[ Dodano: 29-10-2009, 20:26 ]
doc napisał/a:
Przeczytalem, ale o pelzaniu - znaczy jezdzie z redutorem - nic tam nie widze :)

Właśnie o jeździe z reduktorem->>> uważajcie na kontrolki->> nie zawsze jak się świeci to znaczy że zapięte.Przekonałem się o tym na V Zlocie KB jadąc pod piaszczystą górkę wszyscy krzyczeli włącz blokady a ja widzę na desce że włączone->>guzik prawda potem dopiero zaskoczyły

gołąb - 29-10-2009, 22:23

Jak pierwszy raz oglądałem film,to w momencie tego skrętu faktycznie myślałem że będzie buba i na mojej twarzy zapanowała trwoga przez ułamek sekundy,bo przy takich właśnie manewrach łatwo o "bok",miałem w tym roku podobną sytuację na mazurach.A wracając do tematu kosztów,to taki bok jest zupełnie zbędnym kosztem :wink:
Anonymous - 01-11-2009, 01:07

jawaldek napisał/a:

Właśnie o jeździe z reduktorem->>> uważajcie na kontrolki->> nie zawsze jak się świeci to znaczy że zapięte.Przekonałem się o tym na V Zlocie KB jadąc pod piaszczystą górkę wszyscy krzyczeli włącz blokady a ja widzę na desce że włączone->>guzik prawda potem dopiero zaskoczyły


To ja jeszcze podrążę temat :)

Problemy z zaskoczeniem blokad wynikaja z zuzycia, taka ich uroda, czy moze to wina pompek powietrza?
W niektorych terenowkach sa chyba blokady wlaczane mechnicznie, za pomoca ciegien - czy takie rozwiazanie jest spotykane w Pajero?

zbyszekm2 - 01-11-2009, 07:50

W Pajero jest tylko jedno rozwiązanie, to pompka, która wytwarza podciśnienie i w ten sposób załącza się blokda da mostu. Podobnie działa załączanie przedniego mostu. Ale tu podciśnienie wytwarza vakupompa.
Anonymous - 05-11-2009, 00:39

Wynalazlem jeszcze jeden problem :)

W starszych wersjach Pajero II byly silniki (ale nie wiem ktore dokladnie) z mechanicznymi wtryskami, zgadza sie? Troche mniej mocy, ale chyba mniejsza awaryjnosc, np. w przypadku solidnej kapieli?

zbyszekm2 - 05-11-2009, 07:09

doc napisał/a:
Wynalazlem jeszcze jeden problem :)

W starszych wersjach Pajero II byly silniki (ale nie wiem ktore dokladnie) z mechanicznymi wtryskami, zgadza sie? Troche mniej mocy, ale chyba mniejsza awaryjnosc, np. w przypadku solidnej kapieli?

A jakie są wtryski jeszcze?

Anonymous - 05-11-2009, 12:01

To z niewyspania :/ Chodzilo o pompe wtryskowa.
zbyszekm2 - 05-11-2009, 13:33

Pompa jest odporna na wodę, nie ma znaczenia czy mechaniczna czy elektroniczna. Alternator wody nie znosi.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group