Nasze nieMiśki ;-) - Nissan 200sx s14
Anonymous - 02-11-2009, 21:27
co do skyline'ow to nie tylko roznily sie napedem
wersja GST-T - miala RWD i silnik RB25DETT
a slynna werjsa GT-R - 4x4(dolaczany przod) i RB26DETT
Morfi - 02-11-2009, 21:30
Ale oba silniki w seri miały 280 KM
Anonymous - 02-11-2009, 21:36
Morfi, RB26DETT oficjalnie mial 280KM
Cytat: | * GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
Modele:
* GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 PS (244 kW, 392 Nm) (advertised as 280) |
maklakus - 02-11-2009, 23:17
deenbe napisał/a: | Morfi, RB26DETT oficjalnie mial 280KM
Cytat: | * GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
Modele:
* GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 PS (244 kW, 392 Nm) (advertised as 280) |
|
czyli prawie takie same parametry jak u mnie
no troszkę mniej niutonometrów - bo około 310
wie ktoś jakie osiągi ma GT-T ?
Morfi - 03-11-2009, 14:15
Ja znalazłem takie coś Engine
Type RB25DET- Inline 6, Twincam, turbo intercoolered
Displacement 2498
Compression Ratio 9.0.1
Power 187 KW @ 6400 RPM (130 to 140rwkw)
Torque 295NM @ 4800 RPM
Bore x Stroke 86.0 x 71.7
Redline 7,000 RPM
Fuel Injection Nissan EGI (ECCS)
Fuel Tank Capacity 65 litres
Gearbox 5 Speed Manual
Performance
0-100 6.18
0-400m 14.4
Ale coś mi nie pasuje
http://answers.yahoo.com/...02231845AAmHjVR
Anonymous - 03-11-2009, 14:33
Proszę chłopcy nie porównujcie mi tu 200sx do Sky
To dwa zupełnie inne auta...zwłaszcza że czy to rb25 czy 26 to jest to 6 w rzędzie i nijak się ma do 4...
Jogurt - 03-11-2009, 17:02
maklak graty, aż zazdroszę piękny sprzęt
małe btw do sky'ów: nie wspomniał nikt o 4 drzwiowym rodzinnym sedanie
Hubeeert - 03-11-2009, 18:00
maklakus gdzieś mam chyba service manual do tego silnika - chcesz?
costa brawa - 03-11-2009, 19:23
piekna maszyna strasznie mi sie podobaja te nissany - piekne i szybkie a jak jeszcze bedzie s15 front to juz miazga - i do tego s14 podobno jest mniej awaryjna od s13 z tego co slyszalem mam racje ?
taki sam po mielcu jezdzi - ostatnio na kjs gosc pokazal jadnie jak sie driftuje
maklakus - 04-11-2009, 09:27
Hubeeert napisał/a: | maklakus gdzieś mam chyba service manual do tego silnika - chcesz? |
ooo super.... pewnie że chcę ... będę baaardzo wdzięczny... dzięki
costa brawa napisał/a: | i do tego s14 podobno jest mniej awaryjna od s13 z tego co slyszalem mam racje ? |
dokładnie ... to całkiem inne silniki od s13 ... i jak wiadomo podobne silniki (nie wiem dokładnie w czym są różnice) były montowane w primerach ... a jak wiadomo są to mało awaryjne silniki... i mają łańcuch zamiast paska rozrządu
Krzyzak - 04-11-2009, 10:26
lancuch o niczym nie swiadczy - np. w focusach notorycznie sie zrywa
Anonymous - 04-11-2009, 10:30
maklakus napisał/a: | dokładnie ... to całkiem inne silniki od s13 ... i jak wiadomo podobne silniki (nie wiem dokładnie w czym są różnice) były montowane w primerach ... a jak wiadomo są to mało awaryjne silniki... i mają łańcuch zamiast paska rozrządu |
w primerach to byl silnik SR20DE (Primera GT) bez tego magicznego T na koncu
skull - 04-11-2009, 11:07
to jest to co tygrysy lubią najbardziej 200SX s14 to moje marzenie,miałem dwa Nissany nie sportowe,ale silniki w tych właśnie starszych "Nyskach" to poezja,praktycznie zmieniać olej i wachę lać.
Gratuluję i zazdroszczę
Hugo - 04-11-2009, 18:55
skull napisał/a: | silniki w tych właśnie starszych "Nyskach" to poezja,praktycznie zmieniać olej i wachę lać. | Jak w większości japońskich konstrukcji.
gem1 - 05-11-2009, 09:24
piękny... kiedys wróce do nysek i to własnie do
s14... na chwile obecną mnie nie stać... znaczy na taki stan jak sobie wymarzyłem, bo padło można kupić już nawet za 15k pln
gratki za fure.. utrzymaj ją w JDM i ciśnij
http://www.vimeo.com/5376692
|
|
|