To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Strajk!!Więcej Mocy dla TD!!

e-gen - 06-09-2006, 13:31

mówiąc o imponujących osiągach TDi, nie zapominajmy o pierwszej literce tego skrótu ... 8)
bo benzyna w turbo też ma inną charakterystykę :wink:

A tak wogóle to najlepsze są silniki dużej pojemności i jedynie lepsze od nich są silniki jeszcze większej pojemności :mrgreen:

Hubeeert - 06-09-2006, 13:37

Dajcie spokój - bijecie pianę....
Anonymous - 06-09-2006, 13:39

Uturbioną benzyną to jeździłem tylko Renówką jakąś starą 16-- turbo ładnie dawała wsyzstkie gt golfy i tym podobne wciągała jak nic...tylko jat to się nazywało nie moge sobie przypomnieć.....
Anonymous - 06-09-2006, 14:06

kurde nakreciliscie mnie... kolejny raz lza sie w oku kreci ze pod maska nie mam 2.5 V6 :D
Anonymous - 06-09-2006, 14:08

maniakowy, albo 3,0 V6 :twisted: :mrgreen:
Anonymous - 06-09-2006, 14:33

Krzyzak napisał/a:
edit - artur - pisales jakis czas temu, ze cieszysz sie, ze aso skody jest otwarte do polnocy, bo te fabie sie tak strasznie sypia (chyba na mkp tak pisales)


octavia, octavia nawet dzis ja zaprowadzilem na remont skrzyni
fabia jest niezniszczalna, jak do tej pory

piszecie wszyscy ze diesle sie psuja itd., a benzyny nie :?:

wichura1 - 06-09-2006, 22:48

Jak zwykle dyskusje w stylu: co lepsze? Windows czy Linux, Intel czy AMD, Nvidia czy ATI. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jak się dba o samochód i nie tankuje na gównianych stacjach to będzie jeździł długie lata niezależnie jakiej marki i z jakim silnikiem.
TommiCrazy - 07-09-2006, 01:37

mowisz ze to bmw ma 500Nm .... i przyspiesza do sety w 6,5 sek......
16 letnie renault5 z malutenikim 1,4 mojego kumpla wersja K-tec tez ma taki czas :)


dobrze ktos to nazwal...ubijanie piany

Anonymous - 07-09-2006, 08:07

TommiCrazy napisał/a:
mowisz ze to bmw ma 500Nm .... i przyspiesza do sety w 6,5 sek......
16 letnie renault5 z malutenikim 1,4 mojego kumpla wersja K-tec tez ma taki czas :)


mowisz ze stare renault twojego kumpla po tuningu ma taki czas.....pomysl co takie bmw po tuningu potrafi zrobic :)

ja tam piany nie ubijam, poprostu uwazam ze obecne diesle w niczym nie odstepuja od benzyniakow.

Hubeeert - 07-09-2006, 09:02

arturro napisał/a:
ja tam piany nie ubijam, poprostu uwazam ze obecne diesle w niczym nie odstepuja od benzyniakow

I mają większą sprawność niż benzyniaki.

Mnie tylko dziwi zacięcie benzyniarzy w najazdach na diesla.

popatrzcie na to z innej strony - jedzie?
TAK
zużywa paliwo?
TAK
ma miejsce dla pasażerów?
TAK
Bagażnik
TAK
No to jest to samochód osobowy.

Jakiej marki?
A co kogokolwiek mogą obchodzić czyjeś prywatne preferencje? Wydaje swoją nie cudzą kasę to kupuje to co się mu podoba. Jednemu KIA drugiemu Peugeot trzeciemu jszcze Toyota.

To nie powód do marudzenia. I udowadniania że to Misiek jest the best. Bo jest dobry ale the best to są RR. <-przykład.

Już dość. Tym bardziej że to OT. Moderator do roboty - wydzielić i dołaczyć do wątku benzyna czy diesel.

Ale JUŻ :!:

e-gen - 07-09-2006, 10:09

Hubeeert,
oczywiście że nie chodzi o "bicie piany" i przekomarzanie się kto kogo objedzie, tylko o wylistowanie wad i zalet benzyny i diesla.

... bo prawie takie samo... robi wielką różnicę 8)

Anonymous - 07-09-2006, 11:57

ja tylko o wytrzymałości niby wyżyłowanych diesli - mam przykład - 2.5 TDi z Passata B6 - który ma obecnie coś ok. 610 tyś km przebiegu. bez remontu. Turbiny rzeczywiście padały, ale przy tym przebiegu były wymienione 2 razy i raz regenerowana, przy czym mój wujek totalnie się nie przejmuje zaleceniami o chłodzeniu turbiny... a pierwsze 3 lata auto przejeździło w jego wypożyczalni.
Hubeeert - 07-09-2006, 11:59

DORIAN JEDNA JASKÓŁKA WIOSNY NIE CZYNI :!:
Twój wujek jest debeściak. Jego Pasek jest debeściak.

A w moim TDI padła turbina przy 40000km a teraz przy 105000 koło zamachowe się rozleciało.

Daj spokój. :roll:

Anonymous - 07-09-2006, 12:21

Także jak widać są plusy są minusy nic tylko kase wykładac kupować wymarzone TDi bądź V6 i śmigać po świecie :mrgreen:
Anonymous - 07-09-2006, 14:17

Niech puknie się w czoło ten, który porównuje silnik wolnosący do silnika doładowanego i przy tym w domyśle zapomina że ten drugi jest na DOPINGU.
Proszę porównywać wolnossące diesle do wolnossących benzyn...
i doładowane diesle do doładowanych benzyn. Wtedy będzie sprawiedliwie.
Pomyslcie o rzeczywistych kosztach wyprodukowania nowoczesnego turbodiesla, jego mega-precyzyjnej aparatury wtryskowej, sprężarki itp. Porównajcie ceny wolnossącego 1,6 100KM i nowoczesnego turbodiesla podobnej mocy. Jestem ciekawy ile tak naprawdę kosztuje wyprodukowanie jednego i drugiego, bo ceny w salonie niekoniecznie to odzwierciedlają. Polityka firm jest taka, że cenowo promuje się rozwiązania ekologiczne.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group