Pajero Pinin - [1.8 MPI] Rury wlewu paliwa
Vonsal - 10-10-2010, 20:43
tupack997 napisał/a: | witajcie
Racja w każdym PININKU dzieje się dzieje z korozja rury do baku
u mnie wymyłem błoto i piasek wodą pod ciśnieniem i wypsikałem pierw fluidolem a później barankiem
mam nadzieję że pomoże , jest jedna sprawa nigdy bym na to nawet nie zwrócił uwagi kto patrzy na rurę idącą do baku przeczytałem na forum i sprawdziłem u siebie wielkie dzięki pzdr
krzychu |
Witajcie,
u mnie w domu Pinin jest juz od roku, ale to moj pierwszy post, zatem niniejszym witam Was
Pinin jest z roku 2003, i oczywiście mial zgniłą rure wlewu paliwa. Rok szukalem uzywki, ale w koncu udalo sie kupic nową za 790zl, z czego jestem zadowolony. Rura, mimo iz jest nowa, dostala dodatkowe 3 warstwy Hammerite'a, co by bylo lepiej
Niebawem zostanie zamontowana, ale przy okazji wymiany tylnich amorow, ale o tym w osobnym wątku.
Pozdrowienia,
Vonsal
Anonymous - 15-10-2010, 14:26
Witaj brachu, winszuje modernizacji, take trzymasz.
Korriban - 13-12-2010, 10:55
Zuki: mam pytanko, jaką rurę zastosowałeś zamiast oryginalnej stalowej (rodzaj materiału i średnica) oraz czy zastosowałeś dodatkową rurkę do odpowietrzania, jak w oryginale.
pozdrawiam
Luk
postrzepiony - 13-12-2010, 19:23
Witam, co prawda pytanie nie jest kierowane do mnie ale odpowiem jak ja zrobiłem swoją, bo miałem pospawać z nierdzewki, ale coś się schodzi. Kawałki rury nierdzewnej i mosiężnej ( na odpowietrzenie ) połączyłem wężem olejo i paliwoodpornym, grubościennym na opsaki zaciskowe firmy norma. Korki ( dwa odzielne ) dopasowałem z dezodorantu i kleju . Do wiosny musi wystarczyć. Pozdrawiam
turysta - 15-12-2010, 11:40
W moim Pininku mechanik dorobił rurę wlewu paliwa i dał do ocynkowania. Do odpowietrzenia zastosował wąż gumowy. Koszt całości 250 zł. ale powiedział że więcej takiego g..... do ręki nie wezmie.
patkustoms - 04-10-2011, 22:45
Witam serdecznie. Jestem tu nowy. Od kilku lat jeżdżę pinin-potworem i dziś pojawił się u mnie problem z powyższego tematu. Rura wlewu paliwa. Oczywiście najpierw był wyciek na stacji a następnie tona błota u mechanika i dziura w rurze na trzy palce. Szukam teraz części, najchętniej używki. Znalazłem jedynie takie coś:
http://moto.allegro.pl/ru...1852793150.html
Jest to rura z trzy-drzwiowego pinina z 2004 roku. Ja posiadam wersję 5-drzwiową z 2003, chciałbym zapytać fachowców czy jest opcja, że ta część podejdzie? Bardzo proszę o odpowiedz. Pozdrawiam!
mstrucz - 05-10-2011, 08:35
Ściągnij sobie manuala ze strony głównej, tam na rysunkach masz rozrysowane co i jak. Poszukaj najlepiej po nr części z wyszukiwarki (temat też jest na forum) - jak ten sam to znaczy, że pasują. Na moje oko to chyba są te same bo nadkole wygląda tak samo, ale najlepiej sprawdzić po nr części.
[ Dodano: 05-10-2011, 08:48 ]
http://www.mitsubishi-mot...010&group_id=22
Tu masz 5d
http://www.mitsubishi-mot...00F&group_id=22
Tu masz 3d
Wychodzi na to że i w H6..W i H7..W sa takie same (kod 05016).
yanes - 05-10-2011, 18:54
Poszukaj sobie innego wlewu bo ten jest już niby zabezpieczony włóknem a fabrycznie czegoś takiego nie było.Lepiej nie kupować "kota w worku"
PIOTR_68 - 08-01-2013, 16:29
U mnie oczywiście scenariusz ten sam - około 150 tys. km - kałuża na stacji benzynowej
Następnie - wymiana na oryginał (boli)
... ale przy okazji możliwe było odessanie 100% paliwa i syfu z dna baku.
Po montażu rury osłona plastikowa została lekko podcięta, tak aby przy myciu auta można było lancą wygonić syfiszcze z tego zakamarka.
Gladzio - 22-01-2014, 08:08
U mnie scenariusz podobny. Rura zgniła przy 130 tyś. (2002 r. produkcji).
Rurę dorobiłem w serwisie All Japanese Cars na ul. Jutrzenki 81 w Warszawie. Rura z kwasówki więc problem nie powinien wrócić. Przy okazji zrobiłem serwis autka. Koszt rury to 300 zł + wymiana. Śmiało mogę ten warsztat polecić. Zostałem obsłużony szybko i myślę że jest dość tanio.
Jakby co podaję telefon do nich: 668-114-837
Oto fotka rury:
cezare - 26-01-2014, 10:52
Gladzio napisał/a: | U mnie scenariusz podobny. Rura zgniła przy 130 tyś. (2002 r. produkcji).
Rurę dorobiłem w serwisie All Japanese Cars na ul. Jutrzenki 81 w Warszawie. Rura z kwasówki więc problem nie powinien wrócić. Przy okazji zrobiłem serwis autka. Koszt rury to 300 zł + wymiana. Śmiało mogę ten warsztat polecić. Zostałem obsłużony szybko i myślę że jest dość tanio.
Obrazek |
świetna cena + kwasówka.. ja wymieniałem na oryginał ;( brakło Twojego postu miesiąc wcześniej ..
Gladzio - 27-01-2014, 10:26
Masz oryginał więc pewnie temat kiedyś wróci... (oby oczywiście nie )
czortunio - 01-02-2014, 12:13
A ile wymiana ?
yanes - 01-02-2014, 15:59
W oficjalnym serwisie 600 zł a u znajomego mechanika z Hebzi Dolnej .. tylko 200 zł ..
Gladzio - 04-02-2014, 13:19
U mnie było parę rzeczy robione więc ciężko powiedzieć bo poznałem tylko ostateczną kwotę - trzeba dzwonić.
|
|
|