To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant 2,5 V6 1999 by KaCzKa

Marcino - 16-01-2010, 21:26

KaCzKa napisał/a:
Marcino, można by w wolnej chwili zrobić spot mitsu Tczew ;)


Jestem za, pogadamy o miskach..:)

Pozdrawiam

MarcusXXL - 01-03-2010, 14:37

Kaczka zdrajco! Co Ty tu robisz!? :D
Na H3M i to już :axe:

A tak na poważnie to fajny Galancik! Sam stoję przed wyborem Accord VI gen czy Galancik VI...
Jestem bardzo za Accordem, a przynajmniej byłem bo coraz bardziej przekonuję się do Gala.


Dajcie znać jak będziecie robili spocik to postaram się też wpaść i obejrzeć wasze złomki ;)
Pozdroo!

Kaucz - 02-03-2010, 18:37

MarcusXXL napisał/a:
A tak na poważnie to fajny Galancik! Sam stoję przed wyborem Accord VI gen czy Galancik VI...
Jestem bardzo za Accordem, a przynajmniej byłem bo coraz bardziej przekonuję się do Gala.

Kolego ten sam wybór miałem. Jednak Vka przeważyła szalę na stronę Gal'a :D

KaCzKa - 03-03-2010, 19:07

siemka Marcus ;)

jaki zdrajco :evil: szukałem dzielnie accorda 99-00 ale w kwocie mojego gala to były same ogórki albo słabe wyposażenie.
Tutaj mam całkiem dobre wyposażenie + pakiet avance, który strasznie mi się podoba.

Kaucz, mi tam ten silnik jakoś specjalnie nie robi. 2,5l i 160 koni ... nie postarali się :mrgreen:

rozjaśniła się nieco sytuacja dotycząca spalania. Na hamowni wyszło że strata mocy na gazie to około 17 km i chyba 12 Nm. AFR w kosmosie na całym wykresie.

Jutro jadę na 9 go pana gazownika na montaż szybszych / wydajniejszych wtrysków bo z tych nie idzie już nic wycisnąć i po wypłacie następny wypad na rolki.

Z ++ to na benzynie wyszło coś około 160 km i 213 Nm także można przyjąć że silniczek jest w dobrej kondycji :D

Rafal_Szczecin - 03-03-2010, 20:27

KaCzKa napisał/a:
rozjaśniła się nieco sytuacja dotycząca spalania. Na hamowni wyszło że strata mocy na gazie to około 17 km i chyba 12 Nm. AFR w kosmosie na całym wykresie

no to grubo, bo ja mam 6 koni straty na gazie
KaCzKa napisał/a:
Z ++ to na benzynie wyszło coś około 160 km i 213 Nm także można przyjąć że silniczek jest w dobrej kondycji :D

hmmm ja bym tego nie uznawal za ++, hamowalem swojego gala moze z miesiac temu i wyszlo 176km i 218nm

KaCzKa - 03-03-2010, 20:41

Rafal_Szczecin napisał/a:

KaCzKa napisał/a:
Z ++ to na benzynie wyszło coś około 160 km i 213 Nm także można przyjąć że silniczek jest w dobrej kondycji :D

hmmm ja bym tego nie uznawal za ++, hamowalem swojego gala moze z miesiac temu i wyszlo 176km i 218nm
pamiętaj że hamownie nie są sobie równe. do tego dochodzą wszystkie parametry otoczenia.

Porównywałbym nasze wyniki jedynie w momencie pomiaru aut na jednej hamowni i to najlepiej jednego dnia.

btw robiłeś pomiar z afr? napisz przy okazji jakie masz mniej więcej spalanie lpg

Rafal_Szczecin - 03-03-2010, 20:48

moj wynik


no ja hamowalem na najnowszej hamowni w PL tak wiec sadze ze wynik jest b.miarodajny
spalanie 13lpg

KaCzKa - 03-03-2010, 20:58

nie znam się na hamowniach więc nie będę się spierał, może jest jak piszesz.

jak zakończę walkę z ustawianiem lpg to wkleję moje wykresiki.

Rafal_Szczecin - 03-03-2010, 21:04

a co takiego dzieje sie z tym lpg ?
KaCzKa - 03-03-2010, 21:06

pisałem wyżej że jest zbyt uboga mieszanka i jutro jadę na zmianę wtrysków i ponowne regulacje map. u ciebie te 13 litrów to przy jakiej jeździe?
Rafal_Szczecin - 03-03-2010, 21:20

a jakie masz wtryski ?
13 przy normalnej jezdzie, biegi zmieniam ok 4krpm
konczy mi sie zbiornik wiec teraz bede jezdzic do 5,5krpm i zobaczymy ile wezmie

KaWu - 04-03-2010, 11:38

KaCzKa napisał/a:
Jutro jadę na 9 go pana gazownika na montaż szybszych / wydajniejszych wtrysków bo z tych nie idzie już nic wycisnąć i po wypłacie następny wypad na rolki.


Rafal_Szczecin napisał/a:
a jakie masz wtryski ?


Pewnie Valteki, ktore sa za wolne do naszych silnikow...

Matejko - 04-03-2010, 11:47

raf tez ma waldki :) i jedynie to ze przy 6500obr/min stag przelacza z automatu na benzyne powoduje, ze nie ciagnie na nich do odciecia, reszte widac na wykresie, ktory idzie na lpg rownolegle do benzyny tyle ze te kilka PS i Nm mniej
czyli dobrze ustawiona mapa lpg i nawet na waldkach v6 uciagnie :)

KaWu - 04-03-2010, 13:31

Matejko, przy jakim cisnieniu reduktora :?: Ile spada ciśnienie :?:
KaCzKa - 04-03-2010, 15:00

Rafal_Szczecin, btw to uważam że moc +/- 4km w aucie które ma 10 lat to stan bdb. Co do twojego wyniku to masz poprostu ponad przeciętną jednostkę.

W galu były zainstalowane waldki.
Nie udało się ich podciągnąć mapa ani ciśnieniem na reduktorze. Ten temat przerabialiśmy tydzień temu i zapadła decyzja o zmianie na MagicJet'y.

Dziś zamontowane, auto w trakcie strojenia zachowywało się bdb aż tu nagle zaczęło szarpać i dławić się. Wróciliśmy na warsztat, okazało się że jeden z wtrysków zablokował się w pozycji otwartej i zalewał silnik gazem. Wymieniliśmy wadliwy wtrysk i to na tyle dzisiaj bo musiałem uciekać do pracy. Cos ten gaz się na mnie mści :evil:

i przypomniało mi się. 2 tygodnie temu zalałem silnik olejem Valvoline VR1 Racing 5W50 .


Po wymianie upierdliwie cykający popychacz zamilkł bez uzycia żadnych płukanek i innych cudownie naprawiających silnik specyfików w płynie ... nie jestem zwolennikiem takich napraw.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group