To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Wrażenia z jazdy w zimie

jerzyk85sz - 10-02-2010, 21:23

wowo napisał/a:
Moze i faktycznie tak działa i w normalnych sytuacjach się sprawdza, ale przy trudnym terenie uniemożliwia przekazanie momentu do kół poprzez wyhamowanie kół z poślizgiem


potwierdzam w 100% w trudnym terenie asc pomoze tylko spalic sprzeglo

13zbyszek13 - 20-02-2010, 08:59

mam pytanko ,czy po wciśnięciu przełącznika ASC jest w jakiś sposób sygnalizowany stan włączenia lub wyłączenia ?
Hiszpan - 20-02-2010, 09:04

Tak.
Na wyświetlaczu centralnym widać napis "ASC OFF"

ppfjj - 20-02-2010, 09:11
Temat postu: aby wyłączyć i zobaczyć na panelu asc off
przycisk musisz dusic dluzej min. 3 sekundy.
13zbyszek13 - 20-02-2010, 09:22

Dzięki sprawdzę .Czy chcę wyłączy czy potem włączyć mam ten przycisk przytrzymać dłużej / conajmniej 3 sekundy /
mitsu00 - 20-02-2010, 09:36

Pytanie: czy ktoś zauważył czy przycisk ASC lub ten obok do wyłączania PDC są podświetlone w nocy? U mnie nie i trochę mnie to denerwuje bo nie widać ich jak w aucie jest ciemno.

Pozdr.

Hiszpan - 20-02-2010, 09:39

13zbyszek13 napisał/a:
Czy chcę wyłączy czy potem włączyć mam ten przycisk przytrzymać dłużej / conajmniej 3 sekundy /
Do wyłączenia 3 sekundy, do ponownego włączenia wystarczy nacisnąć.
mitsu00 napisał/a:
...czy przycisk ASC lub ten obok do wyłączania PDC są podświetlone w nocy?
Nie, nie są podświetlone. Przynajmniej u mnie.
mitsu00 - 20-02-2010, 09:48

Hiszpan napisał/a:
Nie, nie są podświetlone. Przynajmniej u mnie.


To poniekąd dobrze, bo juz myślalem że coś spieprzyłem z elektryką podłączając lusterko fotochromatyczne :lol:

13zbyszek13 - 20-02-2010, 10:09

a u mnie jak mam włączone światła to podświetlają się obydwa przyciski ASC,Wyłącznik czujników tył.Miałem odwrotny problem jak ty mitsu00 myślałem że coś schrzaniłem z ASC bo podświetla a nic nie działa
mitsu00 - 20-02-2010, 10:11

13zbyszek13 napisał/a:
a u mnie jak mam włączone światła to podświetlają się obydwa przyciski ASC,Wyłącznik czujników tył.Miałem odwrotny problem jak ty mitsu00 myślałem że coś schrzaniłem z ASC bo podświetla a nic nie działa


No to teraz to już całkiem zdębiałem.......

13zbyszek13 - 20-02-2010, 10:54

Co do tematu głównego ostatnio pokona trasę 2800km z dość mocnymi podjazdami zaśnieżonymi w pełnym ekwipunku / 5 osób , 1 piesek , box na dachu , bagażnik załadowany po dach /.Misiek po śniegu i pod górę szedł jak czołg a po autostradzie sunął bez żadnych problemów /1360 km - 14 godzin /

[ Dodano: 21-02-2010, 09:42 ]
sprawdziłem z ASC jest tak jak pisaliście trzeba dłużej przytrzymać a na wyświetlaczu pojawi się ASC OFF.Mitsu co do przycisków u mnie się podświetlają na 100%

tcic - 26-02-2010, 14:26

Potwierdzam, mieszkam poza miastem, dużo sniegu, później mazi pośniegowej + wyjazd na narty z boxem dachowym = rewelacyjne zachowanie na drodze.
Żadnych zastrzeżeń - zarówno w głębszym błocie/śniegu jak i na szosie. Pewnie ważne są tu również opony - ale jest super.
Po roku uzytkowania 2.2 DiD mam właściwie tylko jedno zastrzeżenie. Wkurzają mnie pojawiające się od czasu do czasu trzeszczenia w okolicach podszybia.
Poza tym - jestem w sumie bardzo pozytywanie zaskoczony.
Układ napędowy - ekstra.
Wielkość wnętrza, napęd i zachowanie na drodze - najmocniejsze strony tega auta.

Anonymous - 28-02-2010, 10:49

Kończy się już ta zima....... :( Nie pojeździ się ......... :( :( :(
Andrex - 01-03-2010, 16:57

KowaliK napisał/a:
A błoto, w zasadzie lód, pośniegowe nie rozsadza Wam tylnych zderzaków? Tzn. nie wypada wam z zatrzasków? :roll:


U mnie z przedniego wypadły 2 spinki u dołu po prawej - przyczyna : nie wyłączyłem ACS i na głębokim mokrym i przekopanym śniegu przychamowało akurat z prawej strony więc Outek niczym czołg skręcił :) w zaspę ... fakt że może zbyt prędko jechałem.

Od tej pory: LOCK + ASC OFF i delikatnie z gazem. ( Na tyle dużo aby kręciło turbiną i była moc, na tyle mało aby auto jechało a nie podskakiwało ). Tej zimy na Grandtrekach SJ6 jeżdziłem gruntową i dość stromą ( miejscami ok. 30% ) drogą ok. 1 km w błotno-śniegowej brei a pod spodem lód.
Polecam tu obniżenie ciśnienia do 2 bar. co bardzo pomaga.

Uwaga: Jak pod górkę zatrzymasz i nie ma szans ruszyć do przodu to tym bardziej warto upuścić powietrza z tyłu i bardzo delikatnie ssuwać się w dół na ręcznym + lekko na nożnym. Rada z działu off-road, że należy wrzucić wsteczny jest dobra dla aut z reduktorem, którego nasze auta nie mają.

13zbyszek13 - 05-03-2010, 07:04

zimą po śniegu, błocie ogólnie w trudnych warunkach jezdzi się super


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group