To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czerwona strzała :)

viader - 27-01-2010, 09:43

tomekk napisał/a:
Myślę, że jak coś, to bym kupił całą eclipse (może anglika?),


Nie było eclipse anglików. Można z niemcowni coś przyciągnąć za 2-3 tyś ale nie wiem w jakim stanie będzie wtedy motorownia, skrzynia itp. W każdym razie taniej kupić całego dawcę niż kupować poszczególne części...

tomekk - 27-01-2010, 12:26

a skrzynię zostawić 1,6 czy od dawcy? bo tak po prawdzie to dla mojej skrzynki dni są policzone :p chociaż zamówiłem nowy olej, gl-4 75w90 i zobaczymy, może odżyje;)
i co chodzi z tymi silnikami 4g63 6/7bolt? któryś jest lepszy? może jakaś lektura na ten temat jest? trochę szukałem i nie znalazłem, ale jeszcze poszukam;)

rosomak1983 - 27-01-2010, 13:32

tomekk, twoje combi bedzie powodowac miny zdumienia na twarzach jesli plan wypali :D :D :D
tomekk - 27-01-2010, 14:22

seryjnie te auta i tak są bardzo szybkie, przy ,,mojej" normalnej jeździe zostawiam wszystko w tyle, a gdy się spieszę ... ;)
sieegurd - 27-01-2010, 14:39

Tomek śledzę Twój temat, bo widzę, że z takiego naszego Lancelota, to można niezłe cuda zrobić :D
tomekk - 15-02-2010, 07:55

witam, 2 tygodnie temu przy przebiegu 207tys. miś dostał nowy olej do silnika 10w40 castrola (niestety miałem jeszcze zapas) następnym zaleję coś normalniejszego, i do skrzynki wlałem w końcu olej taki jak trzeba 75w90 gl4 vavoline.
W porównaniu do wlanego wcześniej hipolu do skrzyni to na zimnym pracuje znacznie lepiej i podobnie po rozgrzaniu, biegi już nie zgrzytają po redukcji i ogólnie jeździ się co raz lepiej;) tak się złożyło, że w ubiegłym tygodniu sporo pojeździłem a dzisiaj brakuje mi 50km do 209tys

Zrobiłem też porządek z uszczelką pod pokrywą zaworów (przy okazji regulacja luzu) bo leciało z niej niemiłosiernie - odtłuściłem i posmarowałem silikonem/szczeliwem firmy wurth. W końcu nastała suchość;) choć jeszcze nie umyłem dokładnie wszystkiego:/

Mam do Was koledzy pytanko - stuka mi zawieszenie z przodu na małych dziurkach i nawet nie będę się zastanawiał - wymienię tulejki na stabilizatorze, tuleje na wahaczach, łączniki stabilizatora mam dobre.
Nie wiem jak sprawdzić poduszki amortyzatorów? ale chyba są dobre, bujałem autem i w trakcie trzymałem za nie ręką - nie było stuknięć.
i jeszcze zmieniłbym poduszki w silniku i skrzyni, ale nie chcę wszystkich bo to pewnie spory koszt - które najczęściej się zużywają?
chciałbym przy niedużym nakładzie finansowym maksymalnie poprawić jakość podróżowania ;)
w przyszłym miesiącu zamawiam części u Japaneze, to jeszcze jest trochę czasu, i chyba w tygodniu przejadę się na stację kontroli pojazdów - niech mi go gościu wytrzęsie;)

londolut - 15-02-2010, 14:26

tomekk napisał/a:
do skrzynki wlałem w końcu olej taki jak trzeba 75w90 gl4 vavoline.
W porównaniu do wlanego wcześniej hipolu
Kto ci podsunął taki pomysł?! Przecież hipol na mrozie robi się jak galareta :?
tomekk napisał/a:
stuka mi zawieszenie z przodu
Wymień jeszcze sworznie na wahaczach przy okazji tulejek.
Hugo - 15-02-2010, 17:21

tomekk napisał/a:
które najczęściej się zużywają?
Przy chłodnicy i za silnikiem.
tomekk - 15-02-2010, 19:32

londolut napisał/a:
Kto ci podsunął taki pomysł?!
nikt, sam do tego doszedłem i cena za efekt to najlepszy był wybór - owszem na zimnym nieco mułowato chodziła skrzynka, za to 1 synchronizowała mi zawsze i ogólnie nie było źle - dużo lepiej niż na poprzednio wlanym 75w90 gl5 a hipol był 3 razy tańszy. Teraz miałem kasy to zmieniłem olej na taki jak trzeba;)
tomekk - 15-02-2010, 19:37

no i dziękuję Panowie, o to mi chodziło
a swoją drogą na prawdę hipol nie jest zły - ktoś pisał że na mrozie nie mógł biegu wrzucić ?! u mnie przy rekordowych -31*C działała w miarę normalnie;)

Dzisiaj posiedziałem trochę przy misiu - kilka dni temu pękła mi linka mechanizmu podnoszenia szyby i w końcu zrobiłem jak należy. Jakby ktoś nie wiedział jak się za to zabrać, to służę pomocą;)

londolut napisał/a:
Wymień jeszcze sworznie na wahaczach przy okazji tulejek.
a da się to w garażowych warunkach zrobić? czy potrzebna jest prasa?
kartomaniak gti - 15-02-2010, 21:33

a jak z dolotem? kombinujesz?
Hugo - 15-02-2010, 22:59

tomekk napisał/a:
a da się to w garażowych warunkach zrobić? czy potrzebna jest prasa?
Raczej prasa. Szkoda nerwów.
tomekk - 16-02-2010, 12:14

Cytat:
kartomaniak gti
no miałem robić ale kasę już nie mam bo:

Padła mi sonda lambda :/ kiedyś w czasie jazdy kilka razy zapalił mi się ce ale nie zdążyłem dojechać do domu, żeby sprawdzić co to (bo mi gasł po pewnym czasie), a dzisiaj zdążyłem:
błędy:
11 - sonda
41 - wtryski
wtryskami się nie przejmuję, bo to od gazu i nie mam jeszcze emulatorów, ale za to lambda:/ Tak czułem, bo ostatnio mi ciut więcej palił (10-11l/100)
sprawdziłem wtyczki, psiknąłem jakimś środkiem do polepszenia kontaktu i dupa, ce nie gaśnie. Wykręciłem sondę i wygląda dość zdrowo, wyczyściłem i wkręciłem z powrotem bo jakoś trzeba jeździć.
taka będzie dobra?
http://allegro.pl/item893...k_ntk_nowa.html

Cezar - 16-02-2010, 12:28

tomekk napisał/a:
taka będzie dobra?

4przewodowa, wiec bedzie dobra :)

tomekk - 22-02-2010, 19:29

no i dzisiaj się zdenerwowałem bo:
dostałem sondę w czwartek w tamtym tygodniu, przylutowałem wtyczkę, ładnie zaizolowałem, zamontowałem i skasowałem błędy ecu, potem uczenie obrotów. Wydawało mi się, że wszystko zrobiłem jak należy, CE już się nie świeciło i auto wyraźnie mniej paliło - do dzisiaj :/
Jadę spokojnie a mi tu CE się zapaliło :/ wróciłem do domu i sczytałem błędy - znowu 11, o co chodzi?
Stara sonda w przeciwieństwie do nowej nie przewodziła masy na obudowę, więc myślałem, że tutaj leżał problem i już mam go z głowy :/
A i po wymianie, do zapalenia kontrolki zrobiłem jakieś 500km.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group