[XX-92]Colt C50 i starsze - Czujnik prędkości jazdy?
londolut - 21-01-2010, 22:47
avangarda napisał/a: | docencik87 napisał/a: | ECU w C5x podczas jazdy na luzie podbija obroty tak do ok 1300 obrotów. | a nie powinien i wcześniej tak się nie działo. | Jeśli Colt jest na luzie i zaczniesz się toczyć (np z góry) to ECU automatycznie podbija obroty silnika. Tak jest na bank w każdym zdrowym modelu C5x i CAx.
avangarda - 21-01-2010, 22:51
londolut napisał/a: | Jeśli Colt jest na luzie i zaczniesz się toczyć (np z góry) to ECU automatycznie podbija obroty silnika. Tak jest na bank w każdym zdrowym modelu C5x i CAx | coooooooooo?? londolut, proszę jaśniej, to oznacza, że rozpędzam się dajmy na to do 50 km/h i wrzucam na luz, autko dalej jedzie, to jakie wtedy ma mieć obroty na tym luzie w czasie tej jazdy z 50 km/h?
londolut - 21-01-2010, 22:54
avangarda napisał/a: | londolut, proszę jaśniej, to oznacza | To, ze zatrzymując się do zera, wrzucając luz i tocząc się z góry siłą grawitacji obroty będą pomiędzy 1-1,5k.
To samo jadąc 50 i wrzucając luz dopiero po zatrzymaniu obroty spadną poniżej 1k.
Anonymous - 21-01-2010, 22:55
A jak się ten czujnik zepsuje lub ktoś odetnie kabelek który idzie do ECU to fabryczne ograniczenie prędkości się wyłącza,ot taka tam ciekawostka
[ Dodano: 21-01-2010, 22:59 ]
londolut napisał/a: | To, ze zatrzymując się do zera, wrzucając luz i tocząc się z góry siłą grawitacji obroty będą pomiędzy 1-1,5k |
A to wszystko po to żeby wspomaganie hamulca odpowiednio działało(moje rozumowanie)
avangarda - 21-01-2010, 23:01
londolut napisał/a: | To, ze zatrzymując się do zera, wrzucając luz i tocząc się z góry siłą grawitacji obroty będą pomiędzy 1-1,5k.
To samo jadąc 50 i wrzucając luz dopiero po zatrzymaniu obroty spadną poniżej 1k. | ludzieeee, co ja z wami mam... To truję od paru dni, że coś nie tak i kombinuję, a tu się okazuje, że to tak ma być?? Czy ja się nie jasno wyrażam?? jeśli prawdą jest to co mówisz, to oznacza, że z moim colciakiem jest WSZYSTKO w najlepszym porządku... Tyle, że poprostu w życiu nie słyszałam, żeby takie podbijanie obrotów na luzie w czasie jazdy bądź toczenia było czymś prawidłowym, ale widocznie mało jeszcze wiem. Jesteś pewny, mam się już cieszyć?
4g63colt napisał/a: | A jak się ten czujnik zepsuje lub ktoś odetnie kabelek który idzie do ECU to fabryczne ograniczenie prędkości się wyłącza,ot taka tam ciekawostka |
czytałam o tym, ale właśnie nie wiedziałam dlaczego niektórzy celowo odłączają czujnik...
szpala85 - 21-01-2010, 23:02
4g63colt napisał/a: | londolut napisał/a:
To, ze zatrzymując się do zera, wrzucając luz i tocząc się z góry siłą grawitacji obroty będą pomiędzy 1-1,5k
A to wszystko po to żeby wspomaganie hamulca odpowiednio działało(moje rozumowanie) |
dokładnie tak samo miałem w 1,6 GTi .... jak stał to obroty były niskie ale jak jechałem z górki i dawałem na luz to obroty nigdy nie spadały do wartości takich jak na staniu zawsze były pow. 1000 obr/min .....
[ Dodano: 21-01-2010, 23:04 ]
avangarda, co ty byś bez nas zrobiła ....
avangarda - 21-01-2010, 23:05
szpala85 napisał/a: | dokładnie tak samo miałem w 1,6 GTi .... jak stał to obroty były niskie ale jak jechałem z górki i dawałem na luz to obroty nigdy nie spadały do wartości takich jak na staniu zawsze były pow. 1000 obr/min | nie mam więcej pytań... widocznie serio źle opisałam problem, skoro nikt wcześniej nie skumał, że to o to chodzi...
Anonymous - 21-01-2010, 23:05
Tzn.ECU wie że auto się porusza, podtrzymuje obroty i w ten sposób wytwarza większe podciśnienie w kolektorze ssącym co przekłada się na działanie wspomagania hamulca.
londolut - 21-01-2010, 23:08
avangarda, napisałaś
Cytat: | po CAŁKOWITYM zatrzymaniu trzyma idealnie obroty a w czasie jazdy jakby zacina sie na około 1500 rpm | To nijak ma się do tego co ja opisałem
avangarda napisał/a: | Czy ja się nie jasno wyrażam? | No raczej
avangarda napisał/a: | Jesteś pewny, mam się już cieszyć? | Możesz otwierać szampana hah
Szerokości
avangarda - 21-01-2010, 23:31
londolut napisał/a: | To nijak ma się do tego co ja opisałem | a bo mężczyźni rozumują INACZEJ Ty po prostu stworzyłeś konkrety z tego, co ja miałam na myśli ale grunt, że koniec końców porozumienie zostało osiągnięte i to z jakim skutkiem! Normalnie aż mi się lekko na duszy zrobiło hehe, dzięki
robertdg - 21-01-2010, 23:33
avangarda napisał/a: | a bo mężczyźni rozumują INACZEJ | Kobiety, zawsze odwróca kota ogonem tak, aby wina nie była po ich stronie
avangarda - 21-01-2010, 23:36
robertdg, ale nie zaprzeczysz, że jest to sztuka...
londolut - 21-01-2010, 23:37
Na temat poproszę
avangarda - 21-01-2010, 23:47
londolut, już zaczynasz swoje panie adminie... ja temat zaczęłam i ja go kończę, ot co
josie - 22-01-2010, 14:03
1500obr to trochę dużo. Mi podbijał do ok 1200-1300max.
Ja wstępnie sprawdzałem regulację przetaczając auto na luzie ok 1m i patrząc czy podnosi obroty
|
|
|