Outlander II GEN Techniczne - System bezkluczykowy
cebull - 24-01-2010, 19:34
u nas system nie rozpoznaje jednego z kluczykow i tylko od strony kierowcy ???
zauwazone parokrotnie przy niskiej temperaturze wiec moze to sprawa kluczyka a nie samego systemu czy anteny w samochodzie?
co do dodatkowych zabezpieczen to jak ktos wam bedzie chcial ukrasc auto to i tak to zrobi co nie zmienia faktu ze bez alarmow i zabezpieczen sie jezdzic nie powinno sa skuteczne przeciwko niedoswiadczonym szczeniakom
13zbyszek13 - 24-01-2010, 19:37
Wiadomo że niema idealnych zabezpieczeń,ale każde to jakieś utrudnienie
Steff - 25-01-2010, 18:12
ale kto by chciał ukraść Outlandera ???? ze 2 sztuki zginęły w ogóle w naszym kraju od momentu rozpoczęcia sprzedaży???
a brak zamykania automatycznego to kompletna bzdura
wojas_wa - 25-01-2010, 19:11
Steff napisał/a: | ze 2 sztuki zginęły w ogóle w naszym kraju od momentu rozpoczęcia sprzedaży | a gdzie takie informacje są dąstępne ? znajoma wróżka ?
Steff - 25-01-2010, 21:06
wojas_wa napisał/a: | Steff napisał/a: | ze 2 sztuki zginęły w ogóle w naszym kraju od momentu rozpoczęcia sprzedaży??? | a gdzie takie informacje są dąstępne ? znajoma wróżka ? | O zdaniach pytających kolega słyszał? O statystykach prowadzonych przez policje moze też?Złodzieje samochodów nie kradną dla fanaberii tylko dla szybkiego zarobku a Outlander raczej to popularnych modeli na naszych drogach nie należy ,także po co na wyrost obawiać sie kradzieży a czy mamy otwarte czy zamknięte drzwi jak ktoś nam klamką w szybę zapuka to raczej sami otworzymy .
Po to płacimy te chore stawki AC żeby spać spokojnie .
Do najczęściej kradzionych modeli należą:
1. Volkswagen Passat: 1 800
2. Volkswagen Golf: 1 309
3. Fiat 126p: 577
4. Audi A6: 568
5. Audi A4: 435
6. Fiat Seicento: 369
7. Skoda Octavia: 304
8. Fiat Cinquecento: 297
9. Audi 80/Toyota Yaris: 292
10. Fiat Panda: 286
11. Toyota Corolla: 277
12. Opel Vectra: 226
13. Peugeot 307: 224
14. Volkswagen Polo: 222
15. SEAT Ibiza: 221
niezawodny - 27-01-2010, 20:12
wredlin napisał/a: |
Kolejny bubel. Czyli dostajesz w papę ( bo drzwi sie same nie zamkną w czasie jazdy jak w innych autach a ja zawsze zapomnę ) wylatujesz na pysk a złodziej ma bezbronny samochód bo do momentu gdy nie przekręci stacyjki do "0" zawsze odpali. Ale kanał.
Kolejna akcja serwisowa powinna być |
Bzdura kompletna to co napisałeś. Bo jak "dostajesz w papę" to żaden system antykradzieżowy nie działa.
IMHO uważam system bezkluczykowy w OII za duże ułatwienie a może raczej uprzyjemnienie życia i spory plus tego samochodu. Nie wiem jak wy ale ja w ogóle nie "korzystam" z pilota, tzn. nie wyciągam go nigdy z kieszeni, zawsze zamykam i otwieram drzwi bezpośrednio klamką.
To przyzwyczajenie rodzi wszelako inny problem; gdy przesiadam się do innego samochodu to odruchowo wszystko robię wszystko jak w OII i jest kupa smiechu gdy bez kluczyka próbuję odpalić samochód w którym ten kluczyk trzeba najpierw wsadzić do stacyjki.
Co do automatycznego zamykania się drzwi to jeszcze nie spotkałem auta tej klasy, które na polskim rynku miałoby to w standardzie i w sumie szkoda.
JCH - 27-01-2010, 21:11
niezawodny napisał/a: | Co do automatycznego zamykania się drzwi to jeszcze nie spotkałem auta tej klasy, które na polskim rynku miałoby to w standardzie i w sumie szkoda. | A Space Star miał
rezon - 27-01-2010, 21:15
niezawodny napisał/a: | Co do automatycznego zamykania się drzwi to jeszcze nie spotkałem auta tej klasy, które na polskim rynku miałoby to w standardzie i w sumie szkoda. | tej klasy może nie - Octavia 2 AD2005 Ambiente - ma pow. 15km/h. I nawet jak się wyjmie kluczyk to się wszystkie odblokowują I radio mi działa bez kluczyka, i miękkie tworzywo na desce, i jest wygłuszona matami a nie styropianem. Ale to tylko Knedlowa Skoda .
Steff - 27-01-2010, 21:57
w tej klasie nie jest Clio ,Megana Volvo s40 czy byle jaki Pug ale co tam mamy wyjątkowy wózek przez to
chociaż łudzę sie że w aucie po lifcie da się to włączyć bo dzisiaj jak mi syn kopnięciem wysunął podłokietnik to byłem w szoku bo tego podobno miało tam nie być
wredlin - 27-01-2010, 22:48
Co do automatycznego zamykania się drzwi to jeszcze nie spotkałem auta tej klasy, które na polskim rynku miałoby to w standardzie i w sumie szkoda.
To "niezawodny" masz bardzo małe porównanie.
Cofając sie do lat epoki lodowcowej głupie clio II z 1998 roku już to miało.
niezawodny - 29-01-2010, 13:20
wredlin napisał/a: | Co do automatycznego zamykania się drzwi to jeszcze nie spotkałem auta tej klasy, które na polskim rynku miałoby to w standardzie i w sumie szkoda.
To "niezawodny" masz bardzo małe porównanie.
Cofając sie do lat epoki lodowcowej głupie clio II z 1998 roku już to miało. |
Podajesz wyjątki a nie reguły. Nie twierdzę że takich aut nie ma - twierdzę natomiast że są rzadkością i w sumie nie wiem dlaczego; moda? przepisy?
Przez ostatnie 10 lat miałem całą masę nowych służbowych samochodów klasy średniej (m.in. vectra, mondeo, passat, avensis) w wersji wyposażenia max i żaden z nich nie miał automatycznego zamykania pomimo całej masy innych bajerów.
O ile wiem opcja automatycznego zamykania to standart w USA.
mitsu00 - 29-01-2010, 13:30
W BMW nawet w najprostszym i najsłabiej wyposazonym modelu automatyczne programowanie zamykania i otwierania zamków jest standardem, tzn, jesli tego chcemy jest to do zrobienia poprzez DIS w każdym ASO. System umozliwia nawet więcej. 1 kliknięcie pilota i tylko drzwi kierowcy sie otwierają (przydatne kiedy ewentualny złodziej chciałby otworzyć tylne drzwi i zabrać co leży na tylnej kanapie), 2 kliknięcia i wszystkie drzwi sie otwierają. Auto rusza i wszystkie zamki sie blokują.
Pozdr.
Wazzi - 29-01-2010, 13:38
niezawodny napisał/a: | wredlin napisał/a: | Co do automatycznego zamykania się drzwi to jeszcze nie spotkałem auta tej klasy, które na polskim rynku miałoby to w standardzie i w sumie szkoda.
To "niezawodny" masz bardzo małe porównanie.
Cofając sie do lat epoki lodowcowej głupie clio II z 1998 roku już to miało. |
Podajesz wyjątki a nie reguły. Nie twierdzę że takich aut nie ma - twierdzę natomiast że są rzadkością i w sumie nie wiem dlaczego; moda? przepisy?
Przez ostatnie 10 lat miałem całą masę nowych służbowych samochodów klasy średniej (m.in. vectra, mondeo, passat, avensis) w wersji wyposażenia max i żaden z nich nie miał automatycznego zamykania pomimo całej masy innych bajerów.
O ile wiem opcja automatycznego zamykania to standart w USA. | Kolego zarowno passat jak i mondeo avensis, maja cos takiego tylko wlacza sie to z poziomu komputera.
rezon - 29-01-2010, 14:46
niezawodny napisał/a: | Przez ostatnie 10 lat miałem całą masę nowych służbowych samochodów klasy średniej (m.in. vectra, mondeo, passat, avensis) w wersji wyposażenia max | może po prostu nikt tego Ci nie włączył. PAsek ma od co najmniej 8 lat aktywowane przez złącze. Octavie w wersji od Ambiente wzwyż od min. 6lat, tych wyjątków to masz znacznie więcej niż normy. Układ otwierania, o jakim pisze mitsu00 też do ustawienia VAG-iem w Octavii, a jak by na to nie spojrzeć kosztuje ona dwa razy mniej niż Outek.
zalesik - 29-01-2010, 14:50
Wazzi napisał/a: | O ile wiem opcja automatycznego zamykania to standart w USA. |
Nie standard, kolego. występuje w zależności od opcji wyposażenia
|
|
|