To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - System bezkluczykowy

cebull - 24-01-2010, 19:34

u nas system nie rozpoznaje jednego z kluczykow i tylko od strony kierowcy ???
zauwazone parokrotnie przy niskiej temperaturze wiec moze to sprawa kluczyka a nie samego systemu czy anteny w samochodzie?

co do dodatkowych zabezpieczen to jak ktos wam bedzie chcial ukrasc auto to i tak to zrobi :evil: co nie zmienia faktu ze bez alarmow i zabezpieczen sie jezdzic nie powinno sa skuteczne przeciwko niedoswiadczonym szczeniakom :twisted:

13zbyszek13 - 24-01-2010, 19:37

Wiadomo że niema idealnych zabezpieczeń,ale każde to jakieś utrudnienie
Steff - 25-01-2010, 18:12

ale kto by chciał ukraść Outlandera ???? ze 2 sztuki zginęły w ogóle w naszym kraju od momentu rozpoczęcia sprzedaży???
a brak zamykania automatycznego to kompletna bzdura

wojas_wa - 25-01-2010, 19:11

Steff napisał/a:
ze 2 sztuki zginęły w ogóle w naszym kraju od momentu rozpoczęcia sprzedaży
a gdzie takie informacje są dąstępne ? znajoma wróżka ?
Steff - 25-01-2010, 21:06

wojas_wa napisał/a:
Steff napisał/a:
ze 2 sztuki zginęły w ogóle w naszym kraju od momentu rozpoczęcia sprzedaży???
a gdzie takie informacje są dąstępne ? znajoma wróżka ?
O zdaniach pytających kolega słyszał? O statystykach prowadzonych przez policje moze też?Złodzieje samochodów nie kradną dla fanaberii tylko dla szybkiego zarobku a Outlander raczej to popularnych modeli na naszych drogach nie należy ,także po co na wyrost obawiać sie kradzieży a czy mamy otwarte czy zamknięte drzwi jak ktoś nam klamką w szybę zapuka to raczej sami otworzymy .
Po to płacimy te chore stawki AC żeby spać spokojnie .

Do najczęściej kradzionych modeli należą:
1. Volkswagen Passat: 1 800
2. Volkswagen Golf: 1 309
3. Fiat 126p: 577
4. Audi A6: 568
5. Audi A4: 435
6. Fiat Seicento: 369
7. Skoda Octavia: 304
8. Fiat Cinquecento: 297
9. Audi 80/Toyota Yaris: 292
10. Fiat Panda: 286
11. Toyota Corolla: 277
12. Opel Vectra: 226
13. Peugeot 307: 224
14. Volkswagen Polo: 222
15. SEAT Ibiza: 221

niezawodny - 27-01-2010, 20:12

wredlin napisał/a:

Kolejny bubel. Czyli dostajesz w papę ( bo drzwi sie same nie zamkną w czasie jazdy jak w innych autach a ja zawsze zapomnę ) wylatujesz na pysk a złodziej ma bezbronny samochód bo do momentu gdy nie przekręci stacyjki do "0" zawsze odpali. Ale kanał.
Kolejna akcja serwisowa powinna być

Bzdura kompletna to co napisałeś. Bo jak "dostajesz w papę" to żaden system antykradzieżowy nie działa.

IMHO uważam system bezkluczykowy w OII za duże ułatwienie a może raczej uprzyjemnienie życia i spory plus tego samochodu. Nie wiem jak wy ale ja w ogóle nie "korzystam" z pilota, tzn. nie wyciągam go nigdy z kieszeni, zawsze zamykam i otwieram drzwi bezpośrednio klamką.
To przyzwyczajenie rodzi wszelako inny problem; gdy przesiadam się do innego samochodu to odruchowo wszystko robię wszystko jak w OII i jest kupa smiechu gdy bez kluczyka próbuję odpalić samochód w którym ten kluczyk trzeba najpierw wsadzić do stacyjki.

Co do automatycznego zamykania się drzwi to jeszcze nie spotkałem auta tej klasy, które na polskim rynku miałoby to w standardzie i w sumie szkoda.

JCH - 27-01-2010, 21:11

niezawodny napisał/a:
Co do automatycznego zamykania się drzwi to jeszcze nie spotkałem auta tej klasy, które na polskim rynku miałoby to w standardzie i w sumie szkoda.
A Space Star miał :D
rezon - 27-01-2010, 21:15

niezawodny napisał/a:
Co do automatycznego zamykania się drzwi to jeszcze nie spotkałem auta tej klasy, które na polskim rynku miałoby to w standardzie i w sumie szkoda.
tej klasy może nie - Octavia 2 AD2005 Ambiente - ma pow. 15km/h. I nawet jak się wyjmie kluczyk to się wszystkie odblokowują :) I radio mi działa bez kluczyka, i miękkie tworzywo na desce, i jest wygłuszona matami a nie styropianem. Ale to tylko Knedlowa Skoda ;) .
Steff - 27-01-2010, 21:57

w tej klasie nie jest Clio ,Megana Volvo s40 czy byle jaki Pug ale co tam mamy wyjątkowy wózek przez to
chociaż łudzę sie że w aucie po lifcie da się to włączyć bo dzisiaj jak mi syn kopnięciem wysunął podłokietnik to byłem w szoku bo tego podobno miało tam nie być :mrgreen:

wredlin - 27-01-2010, 22:48

Co do automatycznego zamykania się drzwi to jeszcze nie spotkałem auta tej klasy, które na polskim rynku miałoby to w standardzie i w sumie szkoda.
To "niezawodny" masz bardzo małe porównanie.
Cofając sie do lat epoki lodowcowej głupie clio II z 1998 roku już to miało.

niezawodny - 29-01-2010, 13:20

wredlin napisał/a:
Co do automatycznego zamykania się drzwi to jeszcze nie spotkałem auta tej klasy, które na polskim rynku miałoby to w standardzie i w sumie szkoda.
To "niezawodny" masz bardzo małe porównanie.
Cofając sie do lat epoki lodowcowej głupie clio II z 1998 roku już to miało.

Podajesz wyjątki a nie reguły. Nie twierdzę że takich aut nie ma - twierdzę natomiast że są rzadkością i w sumie nie wiem dlaczego; moda? przepisy?
Przez ostatnie 10 lat miałem całą masę nowych służbowych samochodów klasy średniej (m.in. vectra, mondeo, passat, avensis) w wersji wyposażenia max i żaden z nich nie miał automatycznego zamykania pomimo całej masy innych bajerów.
O ile wiem opcja automatycznego zamykania to standart w USA.

mitsu00 - 29-01-2010, 13:30

W BMW nawet w najprostszym i najsłabiej wyposazonym modelu automatyczne programowanie zamykania i otwierania zamków jest standardem, tzn, jesli tego chcemy jest to do zrobienia poprzez DIS w każdym ASO. System umozliwia nawet więcej. 1 kliknięcie pilota i tylko drzwi kierowcy sie otwierają (przydatne kiedy ewentualny złodziej chciałby otworzyć tylne drzwi i zabrać co leży na tylnej kanapie), 2 kliknięcia i wszystkie drzwi sie otwierają. Auto rusza i wszystkie zamki sie blokują.

Pozdr.

Wazzi - 29-01-2010, 13:38

niezawodny napisał/a:
wredlin napisał/a:
Co do automatycznego zamykania się drzwi to jeszcze nie spotkałem auta tej klasy, które na polskim rynku miałoby to w standardzie i w sumie szkoda.
To "niezawodny" masz bardzo małe porównanie.
Cofając sie do lat epoki lodowcowej głupie clio II z 1998 roku już to miało.

Podajesz wyjątki a nie reguły. Nie twierdzę że takich aut nie ma - twierdzę natomiast że są rzadkością i w sumie nie wiem dlaczego; moda? przepisy?
Przez ostatnie 10 lat miałem całą masę nowych służbowych samochodów klasy średniej (m.in. vectra, mondeo, passat, avensis) w wersji wyposażenia max i żaden z nich nie miał automatycznego zamykania pomimo całej masy innych bajerów.
O ile wiem opcja automatycznego zamykania to standart w USA.
Kolego zarowno passat jak i mondeo avensis, maja cos takiego tylko wlacza sie to z poziomu komputera.
rezon - 29-01-2010, 14:46

niezawodny napisał/a:
Przez ostatnie 10 lat miałem całą masę nowych służbowych samochodów klasy średniej (m.in. vectra, mondeo, passat, avensis) w wersji wyposażenia max
może po prostu nikt tego Ci nie włączył. PAsek ma od co najmniej 8 lat aktywowane przez złącze. Octavie w wersji od Ambiente wzwyż od min. 6lat, tych wyjątków to masz znacznie więcej niż normy. Układ otwierania, o jakim pisze mitsu00 też do ustawienia VAG-iem w Octavii, a jak by na to nie spojrzeć kosztuje ona dwa razy mniej niż Outek.
zalesik - 29-01-2010, 14:50

Wazzi napisał/a:
O ile wiem opcja automatycznego zamykania to standart w USA.

Nie standard, kolego. występuje w zależności od opcji wyposażenia



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group