To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt C58 GTi :)

mirc23 - 07-08-2010, 13:16

Cytat:
FOTY, FOTY

Będą jak je zrobię :P może wieczorem uda mi się wyrwać gdzieś coś pstryknąć ale nie obiecuje.
Dziś nareszcie zamontowana lotka i kilka plastików w środku, ogólnie pracę nad doprowadzaniem Colta do stanu idealnego idą bardzo wolno i spokojnie.

pawliku - 15-11-2010, 00:56

i jak sie tam ma mała strzała? :D
mirc23 - 22-01-2011, 20:29

Jako że temat spadł już dość nisko, to trzeba coś napisać.
Colt robi małe przebiegi i niekiedy więcej stoi niż się porusza.
Z problemów wyskoczył jedynie alternator a dokładniej szczotki były wykończone. Trochę pracy i wszystko jest w normie :)

a tu mały bonus :D


robertdg - 22-01-2011, 20:58

Nie zwróciłem na to wczesniej uwagi, masz hamerykańskie lampeczki, znaczy kieruneczki :?: ;-)
Hubeeert - 22-01-2011, 21:37

To nie sa kierunki - to obrysówka i postojówka. W wersji USA kierunkowskazy sa w zderzaku.
robertdg - 22-01-2011, 21:41

Hubeeert napisał/a:
To nie sa kierunki - to obrysówka i postojówka.
Ano fakt, wybaczcie mój bład :oops:
rosomak1983 - 22-01-2011, 23:44

mirc23, piekny jest !!!! :shock:
mystek - 22-01-2011, 23:49

Zgadzam się z Rosem, super jest ten Colcik :) i widać, ze jest w powołanych rękach :)
pawliku - 23-01-2011, 06:30

eeee ale zdjęcia musisz zrobic po przekładce zawiasu :P to sie nie liczy :P
mirc23 - 23-01-2011, 10:58

Hubeeert, u mnie one robia za kierunki z obrysem

Na zdjęcia jakoś nie ma narazie pogody, mam nadzieję że na wiosnę jak tylko znajdzie się czas to będzie jakaś sesja, no ale do wiosny daleko :(

mirc23 - 14-05-2011, 20:54

Przyszedł czas na aktualizację, Colt pokonywał kolejne kilometry bez większych problemów. W tamtym tygodniu wymieniłem przegub z łożyskami w lewym kole, w tylnim prawym też wpadły nowe łożyska i dzięki temu nastała błoga cisza :) .
Zakupiłem na ten sezon opony Uniroyal Rainsport II, sprawują się dobrze szczególnie na torze :P

Na dzień dzisiejszy Colt na liczniku ma 210258 km przejechane i prezentuje się tak:


Ale to tyle dobrego, niestety padł mi wentylator i na torze trochę przegrzałem silnik. A po ostudzeniu wyskoczył mi Check Engine, auto jedzie ale nierówno chodzi i pali hektolitry paliwa. W poniedzialek będę starał się stawiać jakąś diagnoze, no chyba że ktoś ma jakieś pomysły co to może być :(

mirc23 - 16-05-2011, 19:46

Dziś błędy wymrugane i wymieniony czyjnik temperatury cieczy, niestety nadal silnik pracuje jak pracował. Przed wymianą wyrzuciło błędy 12,13,14,21,25. W tej chwili tylko 12, więc chyba musze poszukać przeplywki i sprawdzić czy to tylko to czy coś jeszcze :(
Zielu - 16-05-2011, 23:59

Jeśli przegrzałeś silnik, może być problem mdzn. z pierścieniami...Oby nie ale warto sprawdzić chociażby kompresje.
Kleju - 17-05-2011, 00:28

mirc23 napisał/a:
niestety padł mi wentylator i na torze trochę przegrzałem silnik


Jeśli w miare często śmigasz na torze, warto zainwestować w dodatkowe zegary z alarmem. Wtedy możesz spokojnie upalać, a jeśli coś się będzie działo zostaniesz poinformowany ;)

PS. Jeden z najładniejszych C5x jakie widziałem 8)

mirc23 - 12-08-2011, 15:28

No więc po niecałych trzech miesiącach pobytu w garażu Colt wczoraj opuścił go o własnych siłach.
4G67 które siedziało w aucie zostało zastąpione 4G63T 6 bolt :mrgreen: , jest jeszcze kilka spraw do opanowania jak wydech, brak wycieraczek, montaż środka ale ogólnie jest już dobrze.
Poważniejszą sprawą jest turbo, które to wg wskazań pokazuje maksymalne doładowanie na poziomie 0,35-0,4 bara i zaczyna pompować dopiero przy niecałych 4 tyś obrotów. Jak ma ktoś jakąś sugestię co z tym zrobić to chętnie poczytam, ale tym zajme się dopiero jak będzie wydech i pomontowana reszta.
Jak ktoś ma dokładną informację jakie doładowanie i w jakim zakresie ma TD04 13g to proszę o podpowiedź.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group