To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - Kupię Sigmę 3.0 12v kombi

gabriel86 - 11-02-2010, 22:51

A proszę Ciebie pokaż mi takiego ;) widze same trupki za 3k...
Poza tym.. czy 24V musi = automat ?

Aaaa....24V duże koszta części?

lukasz12 - 11-02-2010, 22:57

No tu jest właśnie problem - w obecnej chwili nic nie ma...
24V występuje w manualu...podobno ;) - naprawdę to występowała ale ogólnie aut jest bardzo mało i ciężko znaleźć.

24V wcale nie jest jakoś znacząco droższy w utrzymaniu - jedynie ciutkę droższy rozrząd i praktycznie tyle. Zapłon elektroniczny więc nie trzeba wymieniać palca i kopułki. Świece platynowe można ale jeśli chce Ci się ściągać kolektor (co nie jest znowu takim wysiłkiem) to można zwykłe.

gabriel86 - 11-02-2010, 22:59

Ale szkoda że sigma nie ma takiego delikatnego łaskiego niskiego piórka nad tylną klapą... w galantach widziałem takie spojlery.. delikatne podkreślające linie.
Bulwa - 11-02-2010, 23:11

nigdy nie miałem okazji przejechać się sigmą sedanem 24v,ale jechałem kiedyś 300GT,miałem wtedy BMW 2,7 i myślałem że to już rakieta,ale po przejażdżce tym wozem cały się trząsłem i zachorowałem wtedy na japońskie szlifierki,więc jak bym miał kupić limuzyne to tylko 24v,niby 35km ,ale robi wielką różnice chyba bo jak pisałem sigmą 24v nie jechałem.

[ Dodano: 11-02-2010, 23:14 ]
co do skrzyni zależy co kto lubi ale automat jest ok,na korki nie ma nic lepszego ,no i w sedanie limuzynie zmieniać biegi ?po co same niech się zmieniają.

[ Dodano: 11-02-2010, 23:15 ]
no i sigma i spoilery to już chyba troche wiochą zajeżdża :mrgreen:

gabriel86 - 11-02-2010, 23:19

Nie spojlery ale taki mały płaski delikatny... przylegający i lekko schodzący na boki.
lukasz12 - 11-02-2010, 23:25

Zależy jakie spoilery. Jest jeden taki fabryczny który jest właśnie tym co trzeba...może uda się znaleźć fotki...

Bulwa - 11-02-2010, 23:31

no to jeszcze bym przeżył,zdejmowałem spojlery nawet z subaru imprezy ,jakoś to nie dla mnie 8)

[ Dodano: 11-02-2010, 23:38 ]

ten z góry wywaliłem,jak sprzedawałem musiałem założyć :D

gabriel86 - 11-02-2010, 23:55

Dokładnie coś takiego :)
Mam jeszcze pytanie.
1. Czy napęd w sigmie na tylną oś byłby lepszym rozwiązaniem?
2. Jak wygłuszona jest Ona?
3. Czy w sedanie jest możliwość położenia siedzeń na płasko i spania w aucie ( dlatego biorę pod uwagę kombi - sugestia kobiety ;) )
4. JAk wygląda nagłośnienie, czy to kwestia indywidualna każdego egzemplarza ?
5. JAk często spotykacie się z " jaki łądny galant" ? :P

( RWD czysto hipotetycznie )

lukasz12 - 12-02-2010, 00:03

1) - nie zaszkodziłby - ale najlepiej 4wd - niestety nie w wersjach na europę - tylko na rynek japoński - zatem mamy tylko FWD
2) - wygłuszenie jest nienajgorsze, przy 180 silnika nie słychać, raczej szum opon i wiatru :)
3) - siedzenia da się złożyć dość płasko po wyjęciu kanapy - faktycznie kombi sie nadaje jako wóz do spania lepiej - 2 osoby się mieszczą bez problemu
4) - nagłośnienie fabryczne jest w miarę, jak na fabryczne to całkiem przyzwoite
5) - rzadko - cześciej raczej :shock: :?: :?: :?:

zbyszek05 - 12-02-2010, 07:42

wiec ...jezeli rozłozysz oparcie tylne spokojnie mozesz spać w dwie osoby nogi w bagażnik ...fotele tez dobrze się rozkładają .prawie na płasko . wygłuszenie jak łukasz napisał z tym że do 180 a powyżej ? w okolicach końca licznika szum wiatru i zawirowanie mam w uszczelce -czasami .motoru nie słychać :finga: nagłośnienie seria - dodałem alpine cd i dla mnie ok. poza tym często latam na rybki - spie nieraz w aucie z kumplem albo pod namiotem - przejdzie ... gazu w bagażniku nie mam

co do manuala 24 v -- mam ale nie sprzedam :rolleyes:
spoilery ? sigma 24V ma " dookoła ori" czasmi zdarza się jeszcze takie coś ładnego jak łukasz pokazał . 12 V tego nie ma - tych "dookoła ori"
ponadto 24V w manualu to szlifierka....alfa romeo 166 w 3,0 24V też ładnie ciągnie - nawet ładniej niż sigma - ale to moje zdanie - kultura pracy tego silnika jest przyjemna dla ucha - ale paliwo lubi wypić w zdwojonej ilości

Anonymous - 12-02-2010, 09:23

gabriel86, to teraz ja coś dorzucę z racji posiadania kombi , jeśli faktycznie potrzebujesz auto bardziej funkcjonalne z racji wyjazdów rodzinnych i miłego podróżowania bez bagaży na głowie i psa na tylnym siedzeniu to kombi ma przewagę nad sedanem i to sporą,jeśli zaś chcesz limuzynę i wozić się jak król to sedan jest lepszym rozwiązaniem i tak jeśli chodzi o różnice to
sedan ; a kombi
- lepsze zawieszenie tylne, niezależne lepiej pracuje na nierównościach
- lepiej wyposażone
- lepiej w środku wykonane tzn lepsze materiały jest bardziej przytulnie
- no i silnik w kombi były tylko 12 v silniki o mocy 170KM sedan mila i 12V 177KM i 24V 205KM ale trafić na dobry egzemplarz z manualem to już szczyt marzeń
zaś utrzymanie 24v jest trochę droższe niż 12v tak jak rozrząd, świece , popychacze zaworowe, uszczelki i cała masa innych rzeczy
Jeśli zaś się tyczy kombi
- ma bardzo dużo miejsca z tylu po złożeniu kanapy do przednich foteli od tylnej klapy ma 230cm w moim przypadku gdyż jestem niskiego wzrostu i fotela nie mam daleko odstawianego , ale śmiało auto może robić za sypialnie
- tylne zawieszenie mniej podatne na wagę nie przysiada tak jak sedany pod ciężarem a to z racji innego zawieszenia z tylu jak dla mnie bardziej sztywnego przez co lepiej czuje auto na drodze
w środku posiada wszystko co potrzebuje przeciętny kierowca jest klima szyberdach szyby ele itd itp
Jeśli chcesz mieć lepiej to już zabawa w swapy i doposażanie auta wtedy praktycznie nie odbiega niczym od sedana no może oprócz ECS ale sprawny ECS w sedanie to jeszcze większa rzadkość niż manual
Spalanie Sigmy 12v od 24 v jest troszkę większe oscyluje w granicach 12-14L po mieście w zależności od nogi a co do spojlerów to Kombi ma oryginalną lotkę nad klapa bagażnika a te pióra o których pisałeś idealnie pasują od Legnuma na tylna klapę tylko ze ciężko jest je zdobyć a jak już są to sporo kasy krzyczą
Mam nadzieje ze udało mi się pokrótce przedstawić jakoś oba auta i że inni koledzy tez jakoś Ci pomogli
Ja tylko dodam od siebie ze i tak wolę bardziej kombi od sedana dla mnie to bardziej auto rodzinne i przede wszystkim funkcjonalne

gabriel86 - 12-02-2010, 17:05

W czarnej sigmie z Góry Kalwarii pali się lampka poduszki i nie działają spryskiwacze reflektorów ( norma chyba z tego co czytałem )...
O co chodzi z lampką, to taśma czy brak poduszki?

zbyszek05 - 12-02-2010, 18:24

spryskiwacze maja przytarty silniczek albo spalony albo zapieczone dysze albo...wcale nie ma baniaczka na płyn albo...przyczyn jest jescze kilka - bezpiecznik, coś nie łączy itd.
tak samo z lampką - poduszka może byc albo nie - skoro maska była malowana było uderzenie przód zreszta troszke przedni zderzak odstaje pod światłem z prawej? ma takie wybrzuszenie chyba delikatne ...moge sie mylic . poducha mogła wystrzelic i kiera może być druga ...może tez byc błachostka

na allegro pojawiła się sigma z 96 roku .po kolizji drogowej ale za 4000 tys. przypuszczam ze ubezpieczenie wypłaciło facetowi kase i chce sprzedać lale . myslę że to co pisze za 5000tys. lekko można zrobić na dobrych cześciach w porządnym warsztacie i gwarancja na lakier ....auto jest z krakowa ma rejstr. KR .... łukasz myślę że coś by wiedział ewentulnie nawet ja luknał pod kontem mechaniki i uszkodzeń ....ale bys musiał mu temat namierzyć
link ponizej:

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11478795

gabriel86 - 13-02-2010, 02:21

Maska bya malowana ponieważ uderzyła w nią gałąź.
Maszyna z krakowa fajnsa,szkoda że atomat.
Podobno sigma z Góry Kalwarii przestała 4 miechy w komisie. Przebieg ( sprzeedawca zapewnia) 100% zgodny z prawdą.

wojtas - 13-02-2010, 09:29

A propo sypialni w kombi :) :




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group