To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Wyciszanie silnika

rezon - 09-03-2010, 11:11

13zbyszek13, wierzę. kilku znajomych ma autka spod znaku gwiazdy. Ale jak poczytasz forum, to pkt 1 - problemem Mitsu w Polsce jest właśnie obsługa klienta i serwis, 3 - koszty części też kosmiczne - chociażby kratka o której pisałem cennik Mitsu ok. 1200, cennik Cytryny 740 za tę samą kratkę z inną instrukcją.
Steff - 09-03-2010, 14:18

rezon, w stolycy ta kratka tańsza trochę jest bo kosztowała mnie 699 zł :wink:
13zbyszek13 - 09-03-2010, 16:36

rezon napisał/a:
13zbyszek13, wierzę. kilku znajomych ma autka spod znaku gwiazdy. Ale jak poczytasz forum, to pkt 1 - problemem Mitsu w Polsce jest właśnie obsługa klienta i serwis, 3 - koszty części też kosmiczne - chociażby kratka o której pisałem cennik Mitsu ok. 1200, cennik Cytryny 740 za tę samą kratkę z inną instrukcją


jaka cena częśći mam 3lata gwarancji/100 000km dłużej raczej nie będę jeździł , miałem już Mitsu Carisme w swojej historii servisowalem ją w Markach i nie miałem problemów.Przelatywała od przeglądu do przeglądu bez wizyt wtórnych w Mercu mi się to nie udało ani razu

rezon - 09-03-2010, 19:09

13zbyszek13 napisał/a:
jaka cena częśći mam 3lata gwarancji/100 000km dłużej raczej nie będę jeździł
klocki max po 40kkm, tarcze - 40-80kkm, sprzęgło - jak wyjdzie, turbina - jak wyjdzie. Napisałem tylko te, co do których niemal na pewno usłyszysz przy próbie reklamacji - nie potrafi Pan jeździć samochodem z napędem 4x4 albo niestety TTTM.
13zbyszek13 napisał/a:
miałem już Mitsu Carisme w swojej historii servisowalem ją w Markach i nie miałem problemów.Przelatywała od przeglądu do przeglądu bez wizyt wtórnych w Mercu mi się to nie udało ani razu
dlatego pisałem, że po za pkt.2. Awaryjność Outka, a raczej jej praktyczny brak mnie na razie też jak najbardziej odpowiada, czego niestety nie mogę powiedzieć o jakości (buczenie) i trwałości klocków czy tarcz, cenach dodatków i mat. eksploatacyjnych, a na jakości obsługi ASO (za wyjątkiem Grafix-u :) ) i MMC kończąc.
Z hitów Outka trudnouznawalnych zapomniałem dopisać gubiące fale radio i bluetooth nie rozumiejący cyfry 2 w 90% przypadków. Dla mnie normalne jest to, że można coś sknocić, jak praktycznie nie ma czasu na testy. Tylko później trzeba umieć z tego wyjść z twarzą. Czyli jak radyjka gubią fale, to się robi akcje serwisowe, a nie odmawia ich wymiany. Poczytaj o Lancerach - mają dokładnie tak samo pod górę.

13zbyszek13 - 09-03-2010, 19:47

kolego to jest naprawdę nic w ML klocki góra 20000 tarcze 35000 sprzęgło w serwisie powiedzieli że jak dojedzie do 120000 to cud a cena zaczyna się od 5000pln.A pozatym wiadomo że to są częsci eksploatacyjne ktore musisz wymienić we wszystkich markach niema takiego auta żeby bylo idealne.
Myślę że do 100000km wyjeżdza się esencję a pózniej trzeba co nieco mocniej i kosztowniej ponaprawiać.
Nie sprawdza się to w moim przypadku w samochodzie z gwiazdą

mitsu00 - 09-03-2010, 19:57

13zbyszek13 napisał/a:
kolego to jest naprawdę nic w ML klocki góra 20000 tarcze 35000 sprzęgło w serwisie powiedzieli że jak dojedzie do 120000 to cud a cena zaczyna się od 5000pln.A pozatym wiadomo że to są częsci eksploatacyjne ktore musisz wymienić we wszystkich markach niema takiego auta żeby bylo idealne.
Myślę że do 100000km wyjeżdza się esencję a pózniej trzeba co nieco mocniej i kosztowniej ponaprawiać.
Nie sprawdza się to w moim przypadku w samochodzie z gwiazdą


A o mało co kupiłbym ML 320 CDI....... :wink:

Anonymous - 09-03-2010, 20:18

rezon napisał/a:
Seria 146,7KM i 313,9Nm (mały gratis od VW). Po poprawkach - 165,8KM i 358,3 Nm. Przede wszystkim silnik pracuje znacznie spokojniej i wyraźnie ciszej.


A czy Kolega mógłby podać przybliżone koszty takiej operacji? :wink:

13zbyszek13 - 09-03-2010, 20:19

Ja się pozbyłem tego " szczęścia " z gwiazdą , kupiłem 8 miesęcy jezdziłem miałem już dość i kolejne 8 miechów próbowałem się go pozbyć .Zakończyło się sukcesem ,jak widzę MLa na ulicy to żal mi kierowcy
pretor - 09-03-2010, 22:07

Kiedyś byłem pod wrażeniem ML-a i też o mały włos nie kupiłem 320. Później słyszałem różne takie opinie, że głośny i że nawet zaoszczędzili na uszczelkach w drzwiach, a auto robione pod amerykański rynek.
bonito - 09-03-2010, 23:21

Niestety Mercedes to teraz zwykła marka produkująca takie samochody jak inne - o wcześniejszej przewadze jakościowej (lata 60 i 70) można spokojnie zapomnieć. Rdzewiejące drzwi, kłopoty z silnikami itp. Tak przy okazji - klasa M to samochód amerykański (robiony tylko w stanach, specyfikacja na Europę ma parę zmienionych elementów) ze wszystkimi konsekwencjami - konstrukcja nieprzystosowana do szybkiej jazdy i jakość do d...y. Nie ma porównania z np. G-klasą robioną w Austrii, gdzie trzeba się naprawdę postarać żeby coś się zepsuło...
Steff - 10-03-2010, 00:00

bonito, chyba żartujesz z tą gelendą , to sie psuję na potęgę
BTW Zbyszek jak rozumiem miałeś stary model sprzed liftu ?

13zbyszek13 - 10-03-2010, 07:09

w starej budzie ostatnią wersję po lifcie 2003 , kupiłem 2007/68000km
pretor - 10-03-2010, 17:44

Właśnie o tej poprzedniej wersji mowa. Lifting nie ma znaczenia, bo zmienili chyba tylko zderzak.
13zbyszek13 - 10-03-2010, 18:32

ale na szczęście to już historia.Teraz jest miśiek 4x4
Steff - 10-03-2010, 20:01

pretor napisał/a:
Właśnie o tej poprzedniej wersji mowa. Lifting nie ma znaczenia, bo zmienili chyba tylko zderzak.
nie tylko zderzak ,poprawili zawieszenie plastiki itd model sprzed liftu w środku telepał sie jak glonojad podczas mrozów :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group