Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] 3M-CE WALKI - SPRZĘGŁO UZNANE NA GWARANCJI!!!!
Hubeeert - 03-03-2010, 21:11
rezon napisał/a: | tomekrvf, A Mitsubishi uprzedza klientów, że samochód może być malowany po drodze od fabryki do klienta |
A Ty wziałeś pod uwagę, że Twój samochód MÓGŁ byc malowany nie przez MMC Car Poland tylko dilera na przykład? Sorry, znasz mój pogląd na całą sprawę, ale uwazam, że troche przeginasz
JCH - 03-03-2010, 21:32
Uświadomcie mnie - czym różni się wizualnie (ewentualnie czym jeszcze) tarcza sprzęgła w przypadku gdy:
1. Klient jeździ na półsprzęgle, upala w błocie, itp - efekt sprzęgło się ślizga, tarcza się pali
od
2. jmgmotocykle napisał/a: | serwisant podejrzewa wadę samoregulatora docisku |
w wyniku czego sprzęgło się ślizga czyli tarcza się pali.
Tarcza z jednej strony swoją powierzchnią pracuje z powierzchnią koła zamachowego, z drugiej z dociskiem. Skoro się ślizga to będą ślady przypalenia - jak odróżnić przypalenie spowodowane jazdą na półsprzęgle od np. "wady samoregulatora docisku"
Chętnie zobaczyłbym zdjęcia, rysunki ....
rezon - 04-03-2010, 08:21
mitsu00 napisał/a: | Na szczęście są jednak wyjątki od tej smutnej reguły..... | oj są. Korzystając z wizyty u klienta zrobiłem przegląd 60kkm w Grafixie. Tragedia - jeszcze żaden serwis mnie tak nie zdołował Nie dość, że zrobili przegląd i umyli samochód, to jeszcze wysprzątali wewnątrz - czym mnie mocno zaskoczyli, nie tyle faktem co dokładnością - tak czysto to chyba tylko w fabryce było. Ale dzisiaj rano odkryłem kolejną sprawę, która mnie pogrążyła niemal całkowicie - słyszał ktoś, żeby serwis w czasie przeglądu mył plastikową pokrywę silnika albo obudowę filtra ? W tym Grafixie to chyba się nudzą. Jak normalny klient ma się dobrze czuć na takim przeglądzie, jak przyjechał 420km na przegląd okresowy brudnym samochodem, świeżo po wyjeździe na narty z dziećmi (czyt. jadły jakieś słodycze w papierkach), do komory silnika zagląda aby uzupełnić płyn do spryskiwaczy, ale na pewno nie po to aby myć plastikową osłonę silnika. Sprzątam samochód wewnątrz czasami, ale nie aż tak dokładnie - i oto zamiast czuć się dobrze po przeglądzie to się czuję jak flejtuch. DObrze, że się pomylił mechanik ustawiając okresy między przeglądami na 15kkm, a nie na 20kkm bo już żywcem nie byłoby się do czego przyczepić
[ Dodano: 04-03-2010, 08:31 ]
Hubeeert, jestem głęboko przekonany, że MMC nic nie wiedziało o całej sprawie do dnia, w którym ją zgłosiłem. Chodziło mi o trochę więcej obiektywizmu, który się zresztą pojawił tomekrvf napisał/a: | Przepraszam,nie doczytałem że nie chodzi o Twoje auto | . A swoją drogą ktoś firmie Automarket dał autoryzację i to Customer Care Specialist z MMC napisał, że nie wnikają w transakcje między klientem a dealerem bo to nie ich transakcja. Ponadto od 3 tygodni nie mam odpowiedzi na moje pismo do MMC, a dealer to w ogóle na żadne pisma nie odpowiada - nawet mojemu prawnikowi. Mój wpis nt Grafix-u świadczy o raczej obiektywnym podejściu do ASO Mitsu. Outek to chyba mój 11 albo 12 samochód, więc nie łatwo mnie zaskoczyć jakością obsługi - udało im się
[ Dodano: 04-03-2010, 08:36 ]
JCH napisał/a: | Tarcza z jednej strony swoją powierzchnią pracuje z powierzchnią koła zamachowego, z drugiej z dociskiem. Skoro się ślizga to będą ślady przypalenia - jak odróżnić przypalenie spowodowane jazdą na półsprzęgle od np. "wady samoregulatora docisku" | obawiam się, że niezależnie od przyczyny docisk/klient nie będzie żadnych różnic w wyglądzie tarczy. Jedyne - może jest jakaś metoda sprawdzenia pracy samoregulatora - czy on działa dobrze? Tylko na tej podstawie można by coś wnioskować, ale po wyjęciu też może działać inaczej niż zamontowany.
Dora - 04-03-2010, 09:01
Rezon ale dla minie to jest standard mycie i odkurzanie w środku na przeglądzie.
Miałem toyoty i zawsze to wchodziło w zakres przeglądu. Grafix poprostu trzyma fason narzucony przez konkurencję.
rezon - 04-03-2010, 09:17
Dora napisał/a: | dla minie to jest standard mycie i odkurzanie w środku na przeglądzie. | dla mnie też, ale dokładność sprzątania wnętrza nieco odbiegała od ogólnie przyjętych standardów, a pokrywa silnika i obudowa filtra, które zobaczyłem dzisiaj rano to mnie dobiły - czarniutkie, czyściutkie, jak nowe . A od przeglądu 1kkm już zdążyłem zrobić
Steff - 04-03-2010, 10:17
Dora napisał/a: | Rezon ale dla minie to jest standard mycie i odkurzanie w środku na przeglądzie.
Miałem toyoty i zawsze to wchodziło w zakres przeglądu. Grafix poprostu trzyma fason narzucony przez konkurencję. | to teraz się przekonasz jaka jest różnica pomiędzy serwisem Toyoty a Mitsu
dab - 06-03-2010, 17:30
Po przegladzie we Wroclawiu o umyciu auta czy posprzataniu wnetrza czy tez przejechaniu szmata po oslonach pod maska nie ma co marzyc Kasja kase i maja w czarnej d... odczucia klienta. Przykre ze gdzie indziej mozna!
Gdzie jest ten Grafix?
Ktos wie czy w Kaliszu rowniez myja bryczke?
Hubeeert - 06-03-2010, 18:28
dab napisał/a: | Gdzie jest ten Grafix? | Białystok
yesko - 06-03-2010, 21:58
Czy ktoś wie ile mniej więcej można przejechać na t.z. pół sprzęgle - ile metrów, ile sekund?
Czy jak czuć już smrodek to koniec?
Czy wytrzymałość sprzęgła spada bardzo po chiptuningu?
karol_alasz - 06-03-2010, 23:02
yesko napisał/a: | Czy wytrzymałość sprzęgła spada bardzo po chiptuningu? |
Hmmm... Moim zdaniem wytrzymałość sprzęgła wogóle się nie zmienia.... To przecież silnik rozwija większą moc i moment obrotowy!
Ale całemu już zespołowi napędowemu nie wróżymy długiej współpracy
mitsu00 wie to chyba najlepiej
mitsu00 - 07-03-2010, 11:24
karol_alasz napisał/a: | yesko napisał/a: | Czy wytrzymałość sprzęgła spada bardzo po chiptuningu? |
Hmmm... Moim zdaniem wytrzymałość sprzęgła wogóle się nie zmienia.... To przecież silnik rozwija większą moc i moment obrotowy!
Ale całemu już zespołowi napędowemu nie wróżymy długiej współpracy
mitsu00 wie to chyba najlepiej |
Mam nadzieje ze złe ci zrozumiałem ale czy sugerujesz ze coś się dzieje z moim zespołem napedowym....? Bo zapewniam Cię ze ma się on doskonale:-)
A co do tuningu- jeśli jest on wykonany z głowa, u dobrej firmy która od lat się tym zajmuje, to nie nadwyreza on w żadnym stopniu auta. Jeden ze znajomych nawinal już 150 tys. Km bez żadnych problemów. Jak się wiec o rzeczy dba i robi się to z głowa to nic się dziać nie będzie.
Steff - 07-03-2010, 14:44
ja zrobiłem 177.000 km na programie i żadnych oznak zużycia nie ma z tym że BMW ma materiały trochę lepsze od tego japońskiego szitu
yesko - 07-03-2010, 17:10
Widzę że tuning to temat dość drażliwy ale ja wracam do sprzęgła.
Są takie sytuacje /niezależnie od przeróbek silnika/ gdy trzeba pojechać kawałek na pół sprzęgle - mało miejsca na manewry, kopny śnieg itp, próbuję do przodu, do tyłu 2-3 metry
Zastanawiam się ile sprzęgło wytrzyma. Po jakim czasie /dystansie/ je będzie już czuć? Czy ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat? To jest informacja warta około 5-6 tys. pln - tyle chyba kosztuje naprawa spalonego.
Czy to 5-10-15 sekund a może więcej? Zdaje sobie sprawę, że nikt ze stoperem w ręku nie palił swojego sprzęgła ale może potrafi to jakoś ocenić i podpowie nam jak tego uniknąć.
Steff - 07-03-2010, 19:58
spokojnie wytrzyma te parę sekund ,bez przesady to nie jest z papieru
rezon - 08-03-2010, 09:10
yesko napisał/a: | To jest informacja warta około 5-6 tys. pln - tyle chyba kosztuje naprawa spalonego. | w ASO, poza ASO naprawisz znacznie taniej i lepiej, bo zastosują zamiennik.
|
|
|