Nasze Miśki - Moje auto (a) po przejściach
Anonymous - 04-04-2010, 12:14
Nie mylisz się Dopiero co były założone na alufelgi.
A teraz gorsza sprawa. Podczas zabawy z wyważaniem, zmianą starych opon na nowe i wczorajszym myciu zauważyłem uszkodzenia alufelg. Tego nie było w poprzednim sezonie Co do jednej alufelgi nie jestem pewien ponieważ wygląda to staro i podobne jest do zawadzenia o krawężnik. Ale na dwóch przednich to już nie jest krawężnik ale typowe uszkodzenie u gumiarza. Szczerze powiedziawszy zaliczyłem małego zonka. Już od kilku dobrych lat ten zakład zajmuje się moimi kółkami.
Wracając do nowo założonych opon. Fajnie się jeździ. Może to odczucie subiektywne. Ale wydaję mi się że samochodzik porusza się ciszej. A pomyśleć że uważałem iż te opony to R15 i nie będą mi pasowały
Anonymous - 14-05-2010, 16:59 Temat postu: Pytanie o chlapacze I nadszedł czas na kolejne wiosenne mycie auta O to efekty :

I zdjęcie, trochę nie wyraźne, zegarów i przebiegu :
Myślę o zakupie chlapaczy do autka. Dokładnie tych : http://www.allegro.pl/ite...t_promocja.html lub tych (zresztą są takie same) : http://www.allegro.pl/ite...sma_lancer.html
Czy bez problemu zamontuje chlapacze na przednią oś Patrząc na śruby oraz na zdjęcia zamieszczone w linku jakoś mi się to nie widzi. Przecież mam jeszcze nakładkę na próg. Co Wy o tym sądzicie
Może ktoś zna sklep we Wrocławiu który posiada takie akcesoria ponieważ do kupowania przez internet nie mogę się przekonać.
Anonymous - 20-05-2010, 20:53
Mam dobrą wiadomość
Udało się nam wymienić filtr paliwa Poprzedni był nie wymieniany ponad ... 7 lat. Niestety są też straty. Śrubka od mocowania filtra - obejmy, została zerwana Normalnie inaczej się nie dało. Poza tym przewody wysokiego ciśnienia można łatwo pogiąć i dostać taką rurkę to chyba cud. Sama operacja demontażu filtra paliwa zajeła mi 2h
O to filtr paliwa po zamontowaniu + fachowe mocowanie :
Miałem w planach wymianę lewej osłony przegubu wewnętrznego - tej od krótszej półosi przy skrzyni biegów ponieważ się poci - ale niestety nie udalo mi się znaleść odpowiedniej "gumy". Niestety przywiozłem nie ten egzemplarz.
Co się tyczy zawieszenia. Kupiłem łączniki stabilizatora i gumy stabilizatora. Łączniki to OE
* zdjęcie gumek, jeszcze w bagażniku :
* lewy łącznik stabilizatora, już zamontowany :
I teraz mam pytanie do znawców. Czy przy montażu gum stabilizatora trzeba opuszczać zwrotnice tak około 0,5cm Inaczej nie dostałbym się do gum. Chyba że jest inny sposób Niestety podczas opuszczania zwrotnic poluzowała mi się kolumna kierownicy Lipa. Ale dałem radę i włożyłem kolumnę w poprzednie miejsce z którego "wyskoczyła". I kolejne pytanie. Dlaczego po opuszczeniu zwrotnic tak nieznacznie - 0,5cm - przekładnia wyskoczyła od strony kabiny
Anonymous - 06-06-2010, 18:14
Niedzielę zagospodarowałem sobie montując chlapacze do Carismy :
   
Po demontażu tylnych kół znów porażka Okazało się że podczas przekładania kół i zakładania nowych opon wulkanizatorzy zgubili moje pierścienie centrujące z tylnich kół. Więc nie dlugo czeka mnie zakup kompletu pierścieni i i znów ściąganie kół
Zdecydowałem się troszkę nawoskować auto Taki mały efekt :
I moje piękne zgrabne i owłosione nóżki
|
|
|