Outlander I GEN Techniczne - krzywe tarcze
Anonymous - 30-10-2010, 09:39
Jakiś czas temu też doszedłem do takiego wniosku,że nie ma sensu przepłacać za wynalazki.
We wtorek Outek idzie na przegląd po 90 kkm ,mechanik zaproponował tarcze
Texar po 183 PLN sztuka i klocki Texar po 192 PLN komplet. Pojeżdżę i podzielę się wrażeniami.
tomek.rzepek - 01-11-2010, 17:18
texar klocki ładuja oryginalnie tarcze nie wiem czy nie też.
elektryk - 01-11-2010, 23:03
furman napisał/a: | We wtorek Outek idzie na przegląd po 90 kkm ,mechanik zaproponował tarcze
Texar po 183 PLN sztuka i klocki Texar po 192 PLN komplet. Pojeżdżę i podzielę się wrażeniami. | Ja na Texar jeżdzę już ponad rok. Nie czuć żeby się już pokrzywiły, samochód hamuje i tyle. Mam tylko wrażenie że klocki dość brudzą felgi, ale to może tylko takie złudzenie.
Maddox - 17-11-2010, 13:19
furman napisał/a: | Jakiś czas temu też doszedłem do takiego wniosku,że nie ma sensu przepłacać za wynalazki.
We wtorek Outek idzie na przegląd po 90 kkm ,mechanik zaproponował tarcze
Texar po 183 PLN sztuka i klocki Texar po 192 PLN komplet. Pojeżdżę i podzielę się wrażeniami. |
czy kolega może już coś powiedzieć na temat swojego zestawu?
uszaty69 - 17-11-2010, 19:16
chyba Textar a nie Texar. Zwykłe tarcze i klocki lepszego producenta. Rewelacji bym się nie spodziewał.
BUBU - 25-11-2010, 00:13
Jakiś czas temu założone tarcze i klocki ferrodo i nie można złego słowa powiedzieć .
Anonymous - 02-12-2010, 20:46
Wracając do tematu: tarcze i klocki wymienione na TEXTAR. Ustąpiło bicie na kierownicy przy
hamowaniu,skuteczność hamowania poprawna-więc chyba jest tak jak powinno być.
Co do przeglądu przy 90 000 km to koszt zamknął się w 2,2kzł razem z tarczami i klockami
ale bez wymiany hydraulicznego napinacza.W serwisie chcieli za to coś koło 3,5 kzł(bez tarcz i klocków) ,więc jestem troche do przodu.
P.S. Po odebraniu samochodu okazało się że silnik pracuje 2x głośniej i wpada w jakieś wibracje.Po reklamacji i poprawce już warczy jak dawniej,tak jak lubię.
Mechanik twierdzi,że źle poskręcali poduszki silnika i wydech był naprężony i rezonował.
tomek.rzepek - 03-12-2010, 00:21
odwrotnie załozył jedno koło rozrządu i ścinało pasek balansowy. Miałem to samo. Silnik bardzo głośno chodził. Wymiana rozrządu w Outku wcale nie jest taka łatwa. Jeżeli to samo było w twoim aucie radziłbym wymienić pasek (ścięty/przegrzany może pęknąć)
radoss - 24-06-2016, 13:11
Witam.Proszę o informacje dotyczącą demontażu tarcz hamulcowych w outlander I.Czy do zdjęcia tarczy trzeba odkręcić śrubę piasty.
elektryk - 24-06-2016, 13:26
radoss napisał/a: | Witam.Proszę o informacje dotyczącą demontażu tarcz hamulcowych w outlander I.Czy do zdjęcia tarczy trzeba odkręcić śrubę piasty. | Nie, tarcze są luźne, mocowane jedynie felgą do tarczy.
Z własnego ogródka wymiany tarcz, w listopadzie 2015 zamontowałem nowe tarcze i klocki TEXTAR, od tygodnia mam wrażenie że drżenie kierownicy jest wyczuwalne, po około pół roku
radoss - 24-06-2016, 14:21
dzięki
|
|
|