Sigma/Diamante Ogólne - Jak to jest z tym OverDrive...
Anonymous - 30-09-2006, 08:32
mitsu-fan napisał/a: | a gdzie jest silnik krokowy i jak go wyczyścić? |
Znajdziesz go w korpusie przepustnicy, nieco poniżej wlotu powietrza do kolektora (pod gumowym wężem dolotu) - patrz skan poniżej.
Wymontuj go, rozbierz, dokładnie przemyj w ropie, przesmaruj łożysko. Po czym złóż i zamontuj, nie zaszkodzi przy tym wyczyścić "gniazdo" w którym jest obsadzony...
Pozdrawiam.
Anonymous - 30-09-2006, 09:06
dzięki serdeczne, spróbuję
Anonymous - 01-10-2006, 21:13
A co trzymacie na automacie na światłach?
Hamulec na Drive, czy Neutral?
tomusn - 01-10-2006, 21:17
jak się zapowiada dłużej to N, ale można cały czas na D i hamulec
Anonymous - 01-10-2006, 21:19
Trzymanie na D hamulca nie wpływa na większe spalanie ?
saphire - 01-10-2006, 22:49
imho wpływa bo skrzynia ,,próbuje'' sobie ruszać - puść hebel i zobaczysz że zacznie ciągnąć więc myślę że trochę więcej spala.
Anonymous - 02-10-2006, 07:22
z tym ze wcisniety hebel niejako silnik wysprzegla kiedy samochod nie jest w ruchu..
Anonymous - 02-10-2006, 07:46
No własnie nie wysprzęgla, bo auto rwie się lekko do przodu, chociaż obroty są takie same jak na N'ce... Ciekawe ...
Anonymous - 02-10-2006, 12:30
nieno ja mam ciut mniejsze obroty niż na N ale ciągnie do przodu...
Anonymous - 02-10-2006, 13:38
Skoro ciągnie, to znaczy że nie wysprzęgla....
Anonymous - 02-10-2006, 14:03
Nigdy nie wysprzegla do konca i dlatego jak staniesz na podjezdzie to do tylu sie nie stoczy
i reczny jest nie potrzebny.
Anonymous - 02-10-2006, 14:25
Bo tak się zastanawiałem czy to nie uszkadza skrztyni takie żąglowanie na światłach N -D
W sumie blokady nie ma i nie trzeba nawet wciskać przycisku żeby zmienić N-D, D-N, ale czy to zdrowe dla sprzegła?
Anonymous - 02-10-2006, 17:22
pc napisał/a: | Bo tak się zastanawiałem czy to nie uszkadza skrztyni takie żąglowanie na światłach N -D
W sumie blokady nie ma i nie trzeba nawet wciskać przycisku żeby zmienić N-D, D-N, ale czy to zdrowe dla sprzegła? |
Dobrze kombinujesz faktycznie im mniej "wahlowania" tym lepiej dla skrzynki. Już lepiej pogadać sobie przez komórkę - dla uzależnionych manualnie...
Pozdrawiam.
Anonymous - 05-12-2007, 15:29
pc napisał/a: | czyli jak w końcu? Można jeździć na OD non stop i wyłączać jak chcemy zaingerować w skrzynię i wymusić szybką redukcję tak? Czy odwrotnie? |
Ja tez powroce do tego pytania, bo tak sie zastanawiam nad ikonografia i jej znaczeniami, jesli cos sie nam swieci na czerwono na desce oznacza to awarie, jesli na pomaranczowo to ostrzega nas, np przed brakiem ABS-u.
Wylaczenie O/D powoduje zapalenie pomaranczowego swiatelka, czyli raczej wskazuje nam to by tego zbyt czesto nie uzywac, tak jak z pomaranczowym PWR i zielonym ECO
Czy to co mowie ma sens?
Pzdr.
od tygodnia wlasciciel Sigmy
Anonymous - 06-12-2007, 09:51
Hah, no widzisz jakie to proste....wszystko da się wydedukować, trzeba tylko ruszyć głową
Pozdrawiam.
|
|
|