To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - Jak to jest z tym OverDrive...

Anonymous - 30-09-2006, 08:32

mitsu-fan napisał/a:
a gdzie jest silnik krokowy i jak go wyczyścić?


Znajdziesz go w korpusie przepustnicy, nieco poniżej wlotu powietrza do kolektora (pod gumowym wężem dolotu) - patrz skan poniżej.



Wymontuj go, rozbierz, dokładnie przemyj w ropie, przesmaruj łożysko. Po czym złóż i zamontuj, nie zaszkodzi przy tym wyczyścić "gniazdo" w którym jest obsadzony...

Pozdrawiam.

Anonymous - 30-09-2006, 09:06

dzięki serdeczne, spróbuję
Anonymous - 01-10-2006, 21:13

A co trzymacie na automacie na światłach?
Hamulec na Drive, czy Neutral?

tomusn - 01-10-2006, 21:17

jak się zapowiada dłużej to N, ale można cały czas na D i hamulec
Anonymous - 01-10-2006, 21:19

Trzymanie na D hamulca nie wpływa na większe spalanie ?
saphire - 01-10-2006, 22:49

imho wpływa bo skrzynia ,,próbuje'' sobie ruszać - puść hebel i zobaczysz że zacznie ciągnąć więc myślę że trochę więcej spala.
Anonymous - 02-10-2006, 07:22

z tym ze wcisniety hebel niejako silnik wysprzegla kiedy samochod nie jest w ruchu..
Anonymous - 02-10-2006, 07:46

No własnie nie wysprzęgla, bo auto rwie się lekko do przodu, chociaż obroty są takie same jak na N'ce... Ciekawe ...
Anonymous - 02-10-2006, 12:30

nieno ja mam ciut mniejsze obroty niż na N ale ciągnie do przodu...
Anonymous - 02-10-2006, 13:38

Skoro ciągnie, to znaczy że nie wysprzęgla....
Anonymous - 02-10-2006, 14:03

Nigdy nie wysprzegla do konca i dlatego jak staniesz na podjezdzie to do tylu sie nie stoczy
i reczny jest nie potrzebny. :)

Anonymous - 02-10-2006, 14:25

Bo tak się zastanawiałem czy to nie uszkadza skrztyni takie żąglowanie na światłach N -D
W sumie blokady nie ma i nie trzeba nawet wciskać przycisku żeby zmienić N-D, D-N, ale czy to zdrowe dla sprzegła?

Anonymous - 02-10-2006, 17:22

pc napisał/a:
Bo tak się zastanawiałem czy to nie uszkadza skrztyni takie żąglowanie na światłach N -D
W sumie blokady nie ma i nie trzeba nawet wciskać przycisku żeby zmienić N-D, D-N, ale czy to zdrowe dla sprzegła?


Dobrze kombinujesz :) faktycznie im mniej "wahlowania" tym lepiej dla skrzynki. Już lepiej pogadać sobie przez komórkę - dla uzależnionych manualnie... ;)

Pozdrawiam.

Anonymous - 05-12-2007, 15:29

pc napisał/a:
czyli jak w końcu? Można jeździć na OD non stop i wyłączać jak chcemy zaingerować w skrzynię i wymusić szybką redukcję tak? Czy odwrotnie?


Ja tez powroce do tego pytania, bo tak sie zastanawiam nad ikonografia i jej znaczeniami, jesli cos sie nam swieci na czerwono na desce oznacza to awarie, jesli na pomaranczowo to ostrzega nas, np przed brakiem ABS-u.
Wylaczenie O/D powoduje zapalenie pomaranczowego swiatelka, czyli raczej wskazuje nam to by tego zbyt czesto nie uzywac, tak jak z pomaranczowym PWR i zielonym ECO

Czy to co mowie ma sens?

Pzdr.
od tygodnia wlasciciel Sigmy :)

Anonymous - 06-12-2007, 09:51

Hah, no widzisz jakie to proste....wszystko da się wydedukować, trzeba tylko ruszyć głową ;)

Pozdrawiam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group