To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - stuki przy skrecaniu

Leonard - 18-06-2011, 01:56

Dzisiaj podjałem sie ostatecznego rozwiązania tego tajemniczego zjawiska .Wszystko wzkazywało na zatarte łożysko amortyzatora (opora) ja sam też tak sądziłem strzelanie było naprawde głośne i dokuczliwe . Sprawa okazała sie bardzo prosta a mianowicie zatarte to było a raczej był sworzeń łącznika stabilizatora ten górny mocowany do amortyzatora dodatkowo miał luz na mocowaniu , wymieniłem i wreszcie cisza . Pozdrawiam serdecznie
arkady35 - 18-06-2011, 07:44

Leonard napisał/a:
]Sprawa okazała sie bardzo prosta a mianowicie zatarte to było a raczej był sworzeń łącznika stabilizatora ten górny mocowany do amortyzatora dodatkowo miał luz na mocowaniu , wymieniłem i wreszcie cisza



Czy ten sworzeń co wymieniłeś pasuje idealnie czy jest dodatkowo po punktowany w koło?

-bo w moim przypadku miał luz na mocowaniu i jest po punktowany w koło-czy tak można zrobić? :?:

Leonard - 20-06-2011, 16:28

Zdjęcie łącznika który mi strzelał sworzeń górny na czerwono

http://www.garnek.pl/czikosz/15621449

arkady35 - 21-06-2011, 07:56

@Leonard w moim przypadku jest to -
tuleja wahacza (taki sworzeń)przednie koło od strony kierowcy jest wkoło po punktowana?

Mecher mówi ,że czasami tak się robi? jak sworzeń nie jest idealnej grubości?

Hugo - 21-06-2011, 14:38

arkady35 napisał/a:
tuleja wahacza (taki sworzeń)przednie koło od strony kierowcy jest wkoło po punktowana?
Czytam to już w którymś temacie z kolei i za żadne skarby świata nie wiem o co chodzi. Pewnie niewiele osób wie. Mógłbyś wkleić jakieś zdjecie?
Anonymous - 21-06-2011, 15:33

arkady35, Chodzi ci o dolny sworzeń wahacza przedniego, tak to prawda niektórzy mechanicy stosują takie praktyki, punktakiem lub innym narzędziem nabijają miejsce mocowania np sworznia żeby wyeliminować luzy, tak samo robi się w silnikach elektrycznych kiedy łożysko ma luzy na "łożu".
arkady35 - 22-06-2011, 06:59

Chudy23 napisał/a:
Chodzi ci o dolny sworzeń wahacza przedniego


Zgadza się jest to dolny sworzeń wahacza przedniego -mecher mówi ,że był założony za lużny i teraz trzeba go po punktować aby zlikwidować luzy?
-w drugim kole też mam po punktowane ,ale tam jest Ok.

-drugi mecher mówi ,że tak się nie robi i namawia mnie aby dobrać odpowiedni sworzeń i dobrze go wcisnąć?

który ma rację :?: i czy czasami ten drugi nie chce mnie naciągnąć na koszta!!! :twisted:

Hugo - 22-06-2011, 10:46

arkady35 napisał/a:
który ma rację?
Drugi.
Anonymous - 22-06-2011, 14:41

Drugi..
SHARK1979 - 23-06-2011, 12:03

Też na tę chwile mam tak że na prostej nic nie puka a przy skręcaniu i wpadnięciu w dziury nawala i jest to sworzeń wahacza
Do tego jest taka opcja że jest właśnie gładki i nacinany ten ja posiadam bo jak mi wsadzili gładki tak latał że szok więc musieli go mimo punktowania złapać spawem w kilku miejscach :roll:

arkady35 - 23-06-2011, 21:10

Czyli może być taka opcja ,że można zapunktować spawem i nic grożnego się nie stanie :rolleyes:


-co chodzi o wymianę -Końcówka drążka kierowniczego- jaką firmę polecacie ? (jedna strona) :?:

-używka wchodzi w grę czy raczej nowa?

Saqu - 23-06-2011, 22:05

Cytat:
-używka wchodzi w grę czy raczej nowa?


pewnie wchodzi ale po co? lepiej nową ładować. wymieniasz tą która stuka

marecki338 - 23-06-2011, 22:45

jak uszkodzona jest 1 to druga też nie pożyje a zbieżnośc nie kosztuje 50 a 100-150 ( w zależności od ilości pkt do regulacji) polecam TRW lub MOOG . tańsze z doświadzenia nie sprawdzja sie w naszym klimacie drogowym.
Saqu - 23-06-2011, 22:54

60zł kosztuje, przynajmniej w GW. 120 za przód i tył.
arkady35 - 24-06-2011, 08:10

a co myślicie o :Końcówka drążka kierowniczego - HART


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group