Carisma - Ogólne - stuki przy skrecaniu
Leonard - 18-06-2011, 01:56
Dzisiaj podjałem sie ostatecznego rozwiązania tego tajemniczego zjawiska .Wszystko wzkazywało na zatarte łożysko amortyzatora (opora) ja sam też tak sądziłem strzelanie było naprawde głośne i dokuczliwe . Sprawa okazała sie bardzo prosta a mianowicie zatarte to było a raczej był sworzeń łącznika stabilizatora ten górny mocowany do amortyzatora dodatkowo miał luz na mocowaniu , wymieniłem i wreszcie cisza . Pozdrawiam serdecznie
arkady35 - 18-06-2011, 07:44
Leonard napisał/a: | ]Sprawa okazała sie bardzo prosta a mianowicie zatarte to było a raczej był sworzeń łącznika stabilizatora ten górny mocowany do amortyzatora dodatkowo miał luz na mocowaniu , wymieniłem i wreszcie cisza |
Czy ten sworzeń co wymieniłeś pasuje idealnie czy jest dodatkowo po punktowany w koło?
-bo w moim przypadku miał luz na mocowaniu i jest po punktowany w koło-czy tak można zrobić?
Leonard - 20-06-2011, 16:28
Zdjęcie łącznika który mi strzelał sworzeń górny na czerwono
http://www.garnek.pl/czikosz/15621449
arkady35 - 21-06-2011, 07:56
@Leonard w moim przypadku jest to -
tuleja wahacza (taki sworzeń)przednie koło od strony kierowcy jest wkoło po punktowana?
Mecher mówi ,że czasami tak się robi? jak sworzeń nie jest idealnej grubości?
Hugo - 21-06-2011, 14:38
arkady35 napisał/a: | tuleja wahacza (taki sworzeń)przednie koło od strony kierowcy jest wkoło po punktowana? | Czytam to już w którymś temacie z kolei i za żadne skarby świata nie wiem o co chodzi. Pewnie niewiele osób wie. Mógłbyś wkleić jakieś zdjecie?
Anonymous - 21-06-2011, 15:33
arkady35, Chodzi ci o dolny sworzeń wahacza przedniego, tak to prawda niektórzy mechanicy stosują takie praktyki, punktakiem lub innym narzędziem nabijają miejsce mocowania np sworznia żeby wyeliminować luzy, tak samo robi się w silnikach elektrycznych kiedy łożysko ma luzy na "łożu".
arkady35 - 22-06-2011, 06:59
Chudy23 napisał/a: | Chodzi ci o dolny sworzeń wahacza przedniego |
Zgadza się jest to dolny sworzeń wahacza przedniego -mecher mówi ,że był założony za lużny i teraz trzeba go po punktować aby zlikwidować luzy?
-w drugim kole też mam po punktowane ,ale tam jest Ok.
-drugi mecher mówi ,że tak się nie robi i namawia mnie aby dobrać odpowiedni sworzeń i dobrze go wcisnąć?
który ma rację i czy czasami ten drugi nie chce mnie naciągnąć na koszta!!!
Hugo - 22-06-2011, 10:46
arkady35 napisał/a: | który ma rację? | Drugi.
Anonymous - 22-06-2011, 14:41
Drugi..
SHARK1979 - 23-06-2011, 12:03
Też na tę chwile mam tak że na prostej nic nie puka a przy skręcaniu i wpadnięciu w dziury nawala i jest to sworzeń wahacza
Do tego jest taka opcja że jest właśnie gładki i nacinany ten ja posiadam bo jak mi wsadzili gładki tak latał że szok więc musieli go mimo punktowania złapać spawem w kilku miejscach
arkady35 - 23-06-2011, 21:10
Czyli może być taka opcja ,że można zapunktować spawem i nic grożnego się nie stanie
-co chodzi o wymianę -Końcówka drążka kierowniczego- jaką firmę polecacie ? (jedna strona)
-używka wchodzi w grę czy raczej nowa?
Saqu - 23-06-2011, 22:05
Cytat: | -używka wchodzi w grę czy raczej nowa? |
pewnie wchodzi ale po co? lepiej nową ładować. wymieniasz tą która stuka
marecki338 - 23-06-2011, 22:45
jak uszkodzona jest 1 to druga też nie pożyje a zbieżnośc nie kosztuje 50 a 100-150 ( w zależności od ilości pkt do regulacji) polecam TRW lub MOOG . tańsze z doświadzenia nie sprawdzja sie w naszym klimacie drogowym.
Saqu - 23-06-2011, 22:54
60zł kosztuje, przynajmniej w GW. 120 za przód i tył.
arkady35 - 24-06-2011, 08:10
a co myślicie o :Końcówka drążka kierowniczego - HART
|
|
|