To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi 3000GT TT VR4 - 400HP - by NOMERCY

kochajj - 09-04-2010, 11:41

slawekpurc napisał/a:
kochajj...hehe. zdaje sie to ty byles kierowca a ja siedzialem z laptopem i stroilem 3kgt i legnuma ...

dobra a teraz prawda o 3kgt...... bo tu rozne dziwne rzeczy wychodza w tym poscie.



zgadza się... jezdziłeś ze mną legnumem i stroiłeś, co nie znaczy że było dobrze i że nie musiałem sam jezdzić i wszystkiego zmieniać, bo strojenie było przy -5"C i niestety teraz pojawiły się problemy, musiałem stroić od nowa... co do twojej 3000GT to przypomnij sobie kto mówił ci jak należy zmieniać zapłon itp. bo robiłeś to odwrotnie :) ... myslę, że Tobie jak i mi jeszcze spooooooro brakuje co do strojenia samochodów...
a co do mocy to dalej poruszacie się w sferze gdybań...

slawekpurc - 09-04-2010, 17:21

poprawiac....oj moderatorze....sam wiesz jaka byla roznica na serii a po strojeniu (osiagi) po ktorym zreszta twoj legnum nie "stukal" , nie ma sie co dziwic ze mapa przy -5 stopni a + 20 temperatury na dworze musi sie roznic :P , ja u siebie tez musialem zrobic korekcje bo teraz jest znacznie cieplej, ale dla mnie to czysta przyjemnosc pojechac na A4 i spalic bak Vpowera moge to robic pare razy w miesiacu...a zaplony jakbym wszystko wiedzial to nie korzystalbym z forum... inaczej czlowiek sie nie nauczy , a najlepiej jest na wlasnych bledach... teraz juz wiem...


ale do rzeczy bo zrobilo sie troche nie na temat.. autor posta ma fajne autko i duzy potencjal do dlubania w nim siedzi...jesli chodzi o podwyzszanie mocy to pewnie juz to sprawdzales , a jesli nie to zdejmij transfer case i zobacz w jakim stanie jest walek glowny skrzyni oraz wejscie wyjscie(zebatki) w transfer case - od strony walu i skrzyni. u mnie to padlo jeszcze zanim cos zaczalem podnosic, a jest to czesta awaria , jesli ukreci ci sie to bedziesz musial odrazu wymienic lsd w skrzyni.

jakiego programu uzywasz do strojniea? to byla swinia?

Robertoo - 11-04-2010, 12:24

I co kolego swinks_UK dalej sadzisz ze Cie tak rozbawilem :evil:
Niestety wyszlo ze kompletnie nie znasz sie na 3kGT i twoje teksty sa smieszne... :D
Dzieki Norbert i Slawek za wypowiedzenie sie w temacie i przemowieniu do rozumu co poniektorym :!:

Hubeeert - 11-04-2010, 12:47

Jak się chcecie przepychać to polecam spotkanie na żywo. Forum nie jest odpowiednim miejscem do tego.
NOMERCY - 15-04-2010, 18:31

Co byście proponowali mu dodać by zwiększyć jeszcze trochę jego moc, mam akurat wolne 5-6 tys.zł ??

P.S Na jakiej zasadzie działa niby to sztywniejsze zawieszenie (sterowane w kabinie) ponieważ odczuwam tylko niewielką różnicę ?
Oraz mam pytanie o lotkę z tyłu czy ona podnosi się tylko o jakieś 20-30cm przy większej prędkości ? czy coś jest nie tak ?

NOMERCY - 15-04-2010, 18:41

Chciałbym jeszcze zapytać czy istnieje jakaś jeszcze mocniejsza seryjnie wersja 3000GT ?
n3000 - 15-04-2010, 19:23

Twin Turbo to najmocniejsza wersja 3000gt, tylny spojler nie podnosi się o 30cm tylko delikatnie zmienia kąt po przekroczeniu 80km/h, co do zawieszenia to różnica miedzy sport a tour jest dość mocno odczuwalna może nie działa ci ECS albo masz zmęczone amortyzatory skoro nie czujesz różnicy. Zadawaj pytania w dziale 3000GT uzyskasz o wiele szybszą odpowiedz bo tu mało kto zagląda. pozdro
NOMERCY - 20-04-2010, 14:23

n3000 napisał/a:
Twin Turbo to najmocniejsza wersja 3000gt, tylny spojler nie podnosi się o 30cm tylko delikatnie zmienia kąt po przekroczeniu 80km/h


Tak mi się wydawało że podnosi o kilka cm jak patrzyłem do tyłu ale jednak to była zmiana kąta :D

n3000 napisał/a:
co do zawieszenia to różnica miedzy sport a tour jest dość mocno odczuwalna może nie działa ci ECS albo masz zmęczone amortyzatory skoro nie czujesz różnicy.


Może to być spowodowane wymianą sprężyn i amortyzatorów ?

n3000 napisał/a:
Zadawaj pytania w dziale 3000GT uzyskasz o wiele szybszą odpowiedz bo tu mało kto zagląda. pozdro


Zobacz sobie na np. - VR4 by kochajj
(udzielają mu w tym temacie różnych porad od silnika po felgi :)

Juiceman - 20-04-2010, 14:33

NOMERCY napisał/a:

Zobacz sobie na np. - VR4 by kochajj
(udzielają mu w tym temacie różnych porad od silnika po felgi :)


Wiesz, ale to jest auto Tomka jeden z najpiękniej zrobionych Legnumów w Polsce :wink:

n3000 - 20-04-2010, 14:41

NOMERCY napisał/a:
Zobacz sobie na np. - VR4 by kochajj
(udzielają mu w tym temacie różnych porad od silnika po felgi :)


Temat nasze miśki jest po ty by pokazać jakie się ma auto, pytania techniczne zadaje się w konkretnych działach tak to już jest na forum z mojej strony to była tylko podpowiedz bo myślałem że zależy ci na szybkiej konkretnej odpowiedzi a nie na odświeżaniu tematu, osobiście to dla mnie możesz pytać nawet w dziale kupię/sprzedam hehe.

NOMERCY - 20-04-2010, 14:41

Pierwszy raz słyszę o takim aucie "ala galant" ale ok .

Czyli moje autko to złom i nikt nie będzie udzielał odpowiedzi, hmmm dziwne ...
Mam nadzieję że się mylisz ponieważ to autko można zrobić 1000 razy lepiej niż "jakiegoś" galanta ^^, dlatego potrzebuję kilku porad żeby zrobić niepowtarzalne autko z mocą powyżej 500KM :)

mkm - 20-04-2010, 14:50

NOMERCY napisał/a:

Czyli moje autko to złom i nikt nie będzie udzielał odpowiedzi, hmmm dziwne ...

Wez pod uwage, ze masz samochod dosc rzadki. Na naszym Forum jest ich moze kilkanascie. Podrasowanych moze pare.
Przeciez chyba nie chodzi o to, abys poczytal rady w stylu „wyrzuc kata, wrzuc strumienice” ...

NOMERCY - 20-04-2010, 14:57

Czyli przepraszam bardzo nie wiedziałem że tak jest ich mało na forum, prosiłbym osoby
które miały do czynienia z tym silnikiem (czy ten silnik jest tylko w 3000GT TwinTurbo VR4?)
o propozycję nawet nie chodzi mi co zrobić to mniej ważne tylko gdzie i kto zrobi to profesjonalnie w PL ?

n3000 - 20-04-2010, 15:00

W dziale 3000gt masz sporo informacji na temat silnika, podnoszenia mocy itd. wystarczy poczytać.
NOMERCY - 20-04-2010, 15:03

Wiem czytałem tylko nie bardzo wiem gdzie to wszystko zrobić, na Podkarpaciu
nie ważne jaki to mechanik jak przyjeżdżam to odrazu się łapie za głowę i myśli jak to zrobić
nawet głupia wymiana świec itp. to dla nich problem w tym aucie nie wiem dlaczego, poszukuję dobrego mechanika (od tuningu) żeby to dobrze zrobił .
Prosiłbym o adres firmy z PL jakieś dobrej a nie wymówki innych w stylu
"ach te japońce nie ma gdzie tu ręki włożyć i jak to zrobić" itp ...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group