To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Wyrzuca płyn chłodniczy

Adaho_krak - 09-04-2010, 12:44

kamil4711 napisał/a:
zadne tam wynalazki


Mitsuboshi to jest pasek zakładany w fabryce przez Mitsubishi, więc wszystko inne to wynalazek.
MATi1G napisał/a:
kamil4711 napisał/a:
zakładaj GATES ( sprawdzone , wytestowane ),

ale są dużo droższe

Ceny Gates, Conti, Mitsuboshi są poruwnywalne. Gates zły nie jest tylko uważaj przy kupnie (jeśli się zdecydujesz) ponieważ jest dużo podrubek.
MATi1G napisał/a:
Sam mam takie , to jest OEM pod inną nazwą, robi je ta sama fabryka z tym ze pod nazwą Mitsuboshi i Mitsubishi,


Mitsuboshi to są dokładnie oryginalne paski Mitsubishi.

MATi1G - 09-04-2010, 13:32

Adaho_krak napisał/a:
Ceny Gates, Conti, Mitsuboshi są poruwnywalne.

http://topendpower.pl/go/...ery_words=gates
chyba mamy namyśli różne paski firmy Gates, ja mówie o tych co są w linku

do GS'a paski Mitsuboshi albo Topline są najlepsze,do wersji w turbo rozważałbym juz paski Gates te co są w podanym przeze mnie linku... :)

Adaho_krak - 09-04-2010, 14:01

MATi1G napisał/a:
chyba mamy namyśli różne paski firmy Gates

MATi1G, powinieneś odróżniać Gates od Gates Rancing.

Pierwszy z brzegu http://www.allegro.pl/ite...zadu_gates.html

kamil4711 - 09-04-2010, 15:03

Cytat:
ale są dużo droższe


miałem namyśli gates , a nie gates racing , wiadomo ze te drugie sa lepsze ale te pierwsze to koszt ok 35 zl a i tak sa wytrzymale, jak bym mial zakladac cos z racing to pewnie jakiś kevlar , troche drozsze od racing ale pewnie bym nie musial juz wiecej zmieniac paska , kiedys chcialem kpl, kevlaru zamowic w topendpower ale bym musial z miesiąc czekac , bo do 420a ciezko o taki coś , a zalozylem kiedyś boscha , jeździłem dokladnie 7 dni i pękł na połowe

skiba220v - 25-04-2010, 19:39

Witam ponownie Kolegów, odgrzewam temat gdyż auto wrocilo z naprawy. Wszystko bylo tak jak mówił Adaho_krak [otrzymuje pomogł] - uszczelka wydmuchana, w dodatku az w 4 miejsach. Zalozono mi nową, oprocz tego glowica wyczyszczona, wyszlifowana - praktycznie jak nowa. Przy okazji wymienilem cały rozrząd[pasek roz. balans i napinacze], świece, uszczelniacze zaworów i uszczelki pod kolektorem wydechowym i pokrywą zaworów.

Teraz elegancko. Samochód pieknie chodzi, jest bardziej dynamiczny i ciszej pracuje. Dzieki wszystkim za opinie i porady a przede wszystkim pomoc.

Temat mozna zamknąc

LowRider - 29-04-2010, 00:10

Heh miałem identyczną przypadłość tylko w 4G36 :) Płynu ubywało , węże Twarde, chłodnica zapowietrzona , płyn się Gotował , auto przy ruszaniu i śmiganiu zdecydowanie głośniejsze i na dodatek przy ruszaniu szarpało jak szalone - Wynik ? Uszczelka pod głowicą , ale zrobiłem całą głowicę , pasek rozżądu i balans , śruby głowicy , całkowity koszt 1200 zł :) Ale teraz bajeczka ;)
krzypolo - 11-07-2011, 12:55

Odświerzam bo mam to samo co w pierwszym poscie tyle że uszczelka mi żle strzelła w styczniu i mam wymienioną więc teraz powinno być ok ..... a tu na wolnych obrotach delikatnie sie grzeje i jak patrzę do zbiornika wyrównawczego jest pełny po brzegi a póżniej jak oglądam na zimno ten płyn jakby wrazca zpowrotem ....... .... i nie wiem co robic bo jak jest tyle w zbiorniku to nie ma w układzie .......... zastanawiam sie czy nie jechac reklamować tej wymiany uszczelki ale czy to będzie to ?
szeskey - 12-07-2011, 17:02

miałem identyko waliło płynem z przelewu i na forum podpowiedziano mi że korek .założyłem nową uszczelke pod korek wlewu i koniec kłopotów tak że sprawdz bo układ sie zapowietza i powietrze wypycha płyn :/ odpowietrzyć dolać płynu zakrecić i jak nowka mam nadzieje .Szkoda by było jak by to poszła uszczelka pod głowica , bo tylko koszta
Pozdr

krzypolo - 14-07-2011, 14:45

Poświęciłem trochę czasu a właściwie musiałemgdyz nagle straciłem dużo płynu w drodze do pracy ......odstałem ze 40 min (dobrze że wyjechałem wcześniej) dolałem wody i po przejechaniu 4km znów nie było ....... miałem najczarniejsze myśli ...... przed chwilą byłem przy samochodzie uzupełniłem plyn i popracował silnik z 40 minut z otwartym korkiem i nic temp ok , wentylator się załącza żadnych wycieków ....... dopiero gdy zamknąłem korek było cisnienie i eureka ..... dolny wąż idący do lub z nagrzewnicy ( nie pamiętam jaki to ) pęknięty ..... płyn kapał ciurkiem ...... mam pytanie - Wie ktoś jakie są wynmiary tego wężą ? tzn średnica jai i gdze mam kupic ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group