To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Małopolskie - Byłem na hamowni

mkm - 22-06-2010, 11:23

jaca71 napisał/a:
Skoro polecasz to znaczy że wyszły na plus?

Moje auto bylo idealne do testu.
Jakby wyszlo z duzym "bonusem" lub nawet seria, to juz szukalibysmy innej hamowni :mrgreen:

Polecam, ze wzgledu na obsluge i obserwacje tego co sie dzialo.
Maja dobry wentylator (ktorego uzywaja) - duzy plus
Auto podpiete szybko i sprawnie, bez „poprawek” – kolejny plus
Wiedza wlasciciela o tym co robi – duza – nastepny plus
Misiek sie nie „zmeczyl” podczas badan (a wiesz, jaki jest moj Misiek) – bardzo duzy plus
Moge z czystym sumieniem napisac, ze nie zauwazylem „partyzantki” (bardzo czesto niestety spotykanej) wiec jestem bardzo zadowolony.

Wykres:

Ja_good - 23-06-2010, 23:24

masz w wykresie taka sama charakterystyczna dziure momentu jak ja :P :|
krzychu - 23-06-2010, 23:47

W jakich miejscach auto jest przypinane? Jak to jest z kiernią ktoś ją trzyma czy sama się "ustawia"? Zdarzają się "wypadki" i uszkodzenia? W końcu 135 parę koni rozpędzone do odcięcia (jak rozumiem na najwyższym biegu?) to nie przelewki..... Te drabinki i stanowisko pomiarowe nie wyglądają na solidnie zespolone z podłożem...
G-CS - 24-06-2010, 00:48

krzychu napisał/a:
W jakich miejscach auto jest przypinane? Jak to jest z kiernią ktoś ją trzyma czy sama się "ustawia"? Zdarzają się "wypadki" i uszkodzenia? W końcu 135 parę koni rozpędzone do odcięcia (jak rozumiem na najwyższym biegu?) to nie przelewki..... Te drabinki i stanowisko pomiarowe nie wyglądają na solidnie zespolone z podłożem...

Witam
-nie chciałbym na wstępie nikomu umniejszać :wink: ...ale na tej hamowni jeździ także 730-sto konny(1000Nm) V-techowski Shelby :P
-kierownica, po "wytoczeniu" i ustawieniu się autka nie jest trzymana w żaden sposób...a nawet nie powinna być "dotykana" w czasie hamowania
-autka hamujemy zazwyczaj na przedostatnim biegu...ponieważ to b. ciężka inercja (ok. 600kg)...więc na najwyższym autka poniżej 200KM męczyły by sie b. długo aby osiągnąć odcinke
-"drabinki" jak i cała hamownia, są przystosowane dla pojazdów o masie do 3t
-autka zapinane są do do specjalnych uchwytów 2-ma pasami o wytrzymałości 10t...w dół, aby dobrze docisnąć do rolek...i oczywiście nie było możliwości "ucieczki" ze stanowiska :shock:

Jeśli są jeszcze jakieś pytania...służę pomocą :)
Pozdrawiam
Grzegorz

HouseM - 24-06-2010, 01:51

mkm napisał/a:
jaca71 napisał/a:
Skoro polecasz to znaczy że wyszły na plus?

Moje auto bylo idealne do testu.
Jakby wyszlo z duzym "bonusem" lub nawet seria, to juz szukalibysmy innej hamowni :mrgreen:

Polecam, ze wzgledu na obsluge i obserwacje tego co sie dzialo.
Maja dobry wentylator (ktorego uzywaja) - duzy plus
Auto podpiete szybko i sprawnie, bez „poprawek” – kolejny plus
Wiedza wlasciciela o tym co robi – duza – nastepny plus
Misiek sie nie „zmeczyl” podczas badan (a wiesz, jaki jest moj Misiek) – bardzo duzy plus
Moge z czystym sumieniem napisac, ze nie zauwazylem „partyzantki” (bardzo czesto niestety spotykanej) wiec jestem bardzo zadowolony.

Wykres:
[url=http://img576.images...lth.jpg]Obrazek[/URL]


Nie za "potężny" Ci moment wyszedł ? :D 138Nm ? dużo trochę.
PS. sadyści jesteście. Colciaka do prawie 7tyś kręcić :twisted:

krzychu - 24-06-2010, 09:11

G-CS napisał/a:

-nie chciałbym na wstępie nikomu umniejszać :wink: ...ale na tej hamowni jeździ także 730-sto konny(1000Nm) V-techowski Shelby :P


Kiedyś oglądałem Porsche 911 Turbo na hamowni i goście demontowali oba zderzaki a pasów na pewno nie było tylko dwóch.... a i tak autem rzucało podczas pomiaru.... Dlatego mam lekkie obawy.

A w jakich punktach podpina się te 2 pasy? Chyba nie chodzi o mocowanie do holowania?

robertdg - 24-06-2010, 12:27

Ja poczekam na wypowiedź tomek84, jak i czy jego Gal na obniżonym zawiasie zostanie obsłużony, szczerze chcialbym skorzystać, ale ze względu na obnizone zawieszenie się wstrzymuje, wizulnie niby nie wyglada źle, znaczy auto nie siedzi bardzo na glebie, jednakże juz sam wjazd na ściezke diagnostyczną przyprawia diagnostów o szybsze bicie serca
Tomek - 24-06-2010, 13:39

robertdg napisał/a:
Ja poczekam na wypowiedź tomek84, jak i czy jego Gal na obniżonym zawiasie zostanie obsłużony,


jak sie uda to w przyszly czwartek/piatek tam zajade

G-CS - 24-06-2010, 17:49

...pasy mocuje się centralnie pomiędzy rolkami....za elementy podłogi....podłużnic...mocowania wachaczy...w zależności od pojazdu
...a co do zglebionych autek, to na Krakowskim Tuning Show mierzyliśmy nieźle obniżone maszynki :lol:

jaca71 - 26-06-2010, 17:22

Byłem i ja. Mogę tylko potwierdzić to co napisał mkm - dla mnie pełna profeska ;)
Tym bardziej że wykresy wyszły jak z prospektu reklamowego, który dostałem podczas wybierania samochodu:
Moc maksymalna 154,3KM przy 6148rpm (155KM przy 6000rpm katalogowo)
Moment 196,4Nm przy 4221rpm (198Nm przy 4250)
Od 2500 ponad 170Nm.
To się Japończycy dokładnością popisali ;)

Oto wykresik:


mystek - 27-06-2010, 10:32

Kurde, sprawdziłbym się na tym V-techu, bo nie mam jakoś przekonania, że wyszło mi 99KM w Detechu :/. Ale nie mam tak 50zł żeby dać od tak. Ten V-tech wydaje mi się bardziej prawdziwy w sensie dokładności pomiaru od tego Detechu. Pewnie różnica w szczegółach, bo wyposażenie bardzo podobne.

Bardzo ładne wykresy. Czekam na kolejne, chętnie popatrzę na inne miśki :)

lukasz12 - 29-06-2010, 15:51

To chyba i ja zawitam.
Ogólnie wykresy eleganckie. Colt ciągnie już praktycznie od 2000 :) Ciekawy jestem czy u mnie też wyjdzie to co podaja w materiałach propagandowych (płaski przebieg od 3000 do 5500 :)

G-CS - 29-06-2010, 16:24

...jeśli ktoś chętny w tym tygodniu....to wolna została tylko sobota...ale dopiero po 10.00...bo wcześniej chipuję :lol:
karolgt - 07-07-2010, 11:37

dajcie znać jak tam dojechac :P

najlepiej współrzędne GPS :)

mkm - 07-07-2010, 15:27

Cytat:
...jedziemy z ronda Czyżyńskiego...dalej Kocmyrzowskiego w kierunku Busko Zdrój/Proszowice...przez Wzgórza Krzesławickie do Kocmyrzowa...
...po ok. 9km skręcamy w lewo (drogowskaz Słomniki 13km)
...1.5 km dalej skręcamy powtórnie w lewo (drogowskaz Słomniki 11km)
...i po ok 400m po prawej wjeżdżamy do autoserwisu "AUTO-MAX"-G-CS
http://mapa.targeo.pl/G_C....10644,50.15096

http://mapa.targeo.pl/G_C....10644,50.15096



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group