Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] "wyskakujaca" dwójka
13zbyszek13 - 30-06-2010, 07:58
K.K napisał/a: | Oczywiście na ten okres zapewnili mi auto zastępcze. |
Jest to najlepsze wyjście z tej sytuacji
isic - 30-12-2012, 19:55
Mi natomiast wyskakuje piątka. Mam na liczniku 65 tyś. Od pewnego czasu po wbiciu piątki w momencie jak puszczam sprzęgło, bieg "wyskakuje" mi na luz. Czasami próbuje 4x czasami tracę cierpliwośc i włączam zaraz 6-stkę. Najlepsze jest to że nic nie zgrzyta, pozostałe biegi wchodzą jak w masło. Tylko ta nieszczęsna 5-tka Jak kupiłem Outlandka II DID 2,0 to zdarzyło mi się sporadycznie że piątka wyleciała ale teraz to sie nasila. Co to może być? Forumowicze piszą, że może to być przyczyną wodzika lub stabilizatora? Droga to zabawa?
jmgmotocykle - 03-01-2013, 20:51
Steff napisał/a: | drelek napisał/a: | rezon napisał/a: | niestety możesz spotkać się z hasłem "Nic nam Pan nie udowodni". | mam maila od pracownika dealera, w książce nic nie mam wpisanego, z drugiej strony jak oni mi udowodnią że coś wgrywałem?? | podłącza pod muta i sprawdzą licznik programowań |
BZDURA!!! już mało kto programuje poprzez OBD - robi się to bezpośrednio na procesorze , co pozwala na ominiecie licznika , żadne ASO , poza powołanym rzeczoznacą nic nie wykryje jesli jest to zrobione jak należy. dodam że w/w rzeczoznawca jest w stanie to określić u ... tunera - tak to działa...zamkniete koło.
co do dwójki - outek ma prosty jak konstrukcja młotka mechanizm zmiany biegów : 2 linki - sprawdz czy na zaczepach sa poprawnie zamocowane, czy klipsy pancerzy linek sa na swoim miejscu.... bardziej bym obstawiał wadliwe obsadzenie w gniazdach linek , lub wade fabryczna w postaci złej długości linki niżeli awarię skrzyni ... ale takowa też się może pojawić...
mitsu00 - 03-01-2013, 21:56
jmgmotocykle napisał/a: | poza powołanym rzeczoznacą nic nie wykryje jesli jest to zrobione jak należy. | Pracownik ASO podlacza MUT:a, wlacza nagrywanie parametrow silnika w trakcie jazdy, jedzie na krotka przejazdzke i na wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu. Wiedzac ile fabryka daje dla danego silnika, widac od razu czy silnik jest wzmocniony czy nie.
jaceksu79 - 04-01-2013, 15:04
jmgmotocykle napisał/a: | żadne ASO , poza powołanym rzeczoznacą nic nie wykryje jesli jest to zrobione jak należy |
Bzdura nr 1
mitsu00 napisał/a: | Pracownik ASO podlacza MUT:a, wlacza nagrywanie parametrow silnika w trakcie jazdy, jedzie na krotka przejazdzke i na wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu. Wiedzac ile fabryka daje dla danego silnika, widac od razu czy silnik jest wzmocniony czy nie. |
Bzdura nr 2
jmgmotocykle - 04-01-2013, 17:19
mitsu00 napisał/a: | jmgmotocykle napisał/a: | poza powołanym rzeczoznacą nic nie wykryje jesli jest to zrobione jak należy. | Pracownik ASO podlacza MUT:a, wlacza nagrywanie parametrow silnika w trakcie jazdy, jedzie na krotka przejazdzke i na wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu. Wiedzac ile fabryka daje dla danego silnika, widac od razu czy silnik jest wzmocniony czy nie. |
odczyt parametrów ECU , a pomiar mocy to 2 inne aspekty!!! pisaliśmy wyżej o odczycie i udowodnieniu modyfikacji w ECU - nie o pomiarach parametrów auta w ruchu.....
jaceksu79 - rozwiń marną wypowiedz - w świecie remappingu codziennie cos sie zmienia , cos nowego wchodzi - chetnie przyswoję wiedzę....
jeszcze jedno:
Cytat: | wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu |
na podstawie jakich parametrów??? outek nie ma w miernika przeciążeń, żyroskopów itp... najwyższe formy wyposażenia maja GPS, czyli wiekszość nie ma ... sorki , ale brakuje mi danych... przyspieszenie (nawet jak taki parametr ma) od 0-100km/h jest żadnym parametrem określajacym moc i Nm...
jaceksu79 - 04-01-2013, 18:16
jmgmotocykle napisał/a: | chetnie przyswoję wiedzę.... |
nie zapytałeś czy ją udostępnię - odpowiedź ... nie..
mitsu00 - 04-01-2013, 22:26
jaceksu79 napisał/a: | mitsu00 napisał/a:
Pracownik ASO podlacza MUT:a, wlacza nagrywanie parametrow silnika w trakcie jazdy, jedzie na krotka przejazdzke i na wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu. Wiedzac ile fabryka daje dla danego silnika, widac od razu czy silnik jest wzmocniony czy nie.
Bzdura nr 2 | To co za dane z wykresami mi zczytales z auta po jezdzie probnej z podlaczonym MUTem w Grafixie przy serwise 80 tkm jakies 3 lata temu?
jaceksu79 - 04-01-2013, 22:27
mitsu00 napisał/a: | jaceksu79 napisał/a: | mitsu00 napisał/a:
Pracownik ASO podlacza MUT:a, wlacza nagrywanie parametrow silnika w trakcie jazdy, jedzie na krotka przejazdzke i na wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu. Wiedzac ile fabryka daje dla danego silnika, widac od razu czy silnik jest wzmocniony czy nie.
Bzdura nr 2 | To co za dane z wykresami mi zczytales z auta po jezdzie probnej z podlaczonym MUTem w Grafixie przy serwise 80 tkm jakies 3 lata temu? |
niech to dalej pozostanie moją słodką tajemnicą
mitsu00 - 04-01-2013, 23:02
jaceksu79 napisał/a: | niech to dalej pozostanie moją słodką tajemnicą | A jednak cos tam kaman i nie taka zupelna "bzdura"
jmgmotocykle - 05-01-2013, 09:18
jaceksu79 napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | jaceksu79 napisał/a: | mitsu00 napisał/a:
Pracownik ASO podlacza MUT:a, wlacza nagrywanie parametrow silnika w trakcie jazdy, jedzie na krotka przejazdzke i na wykresie pieknie potem wychodza moc i krzywa momentu. Wiedzac ile fabryka daje dla danego silnika, widac od razu czy silnik jest wzmocniony czy nie.
Bzdura nr 2 | To co za dane z wykresami mi zczytales z auta po jezdzie probnej z podlaczonym MUTem w Grafixie przy serwise 80 tkm jakies 3 lata temu? |
niech to dalej pozostanie moją słodką tajemnicą |
ehh... ma facet serwisik ASO i straszy ludzi konsekwencjami, bo gdyby nikt nie zaprzeczył, że ASO nie jest w stanie wykryć oprogramowania to ludzie masowo by dokonywali modów , a teraz będą myśleć że niby ASO ma bacik...
słodka tajemnica
jaceksu79 - 05-01-2013, 09:46
jmgmotocykle napisał/a: | ehh... ma facet serwisik ASO i straszy ludzi konsekwencjami |
"facet" nie ma aso i nigdy nie miał aso oraz nigdy nikogo nie straszył oraz nie straszy ziomuś
A to,że czegoś nie chce powiedzieć to świadczy raczej o lojalności do byłej firmy...
Poza tym nikt nikomu nie zabrania robić programu w aucie... to jest problem właściciela i nigdy nie drążyłem u nikogo tego tematu... Jedynie w przypadku jakiejś naprawy gwarancyjnej gdzie ewentualna mapa mogła spowodować usterkę pojazd był wcześniej sprawdzany..takie są wymogi...
I jak ktoś mi pisze, że aso nie jest w stanie sprawdzić czy pojazd był mapowany to niech lepiej schowa się pod pień...
mitsu00 u Ciebie też nic specjalnie nie grzebałem i nie miałem zamiaru grzebać.. byłeś tylko na przeglądzie... a to, że jakiś tuman namieszał Tobie w sterowniku i zapłaciłeś jemu za to kasę oraz naraził Ciebie na problemy gwarancyjne podczas ewentualnej naprawy to Twój problem
|
|
|