To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] problem z ecu

zenek_bb - 15-08-2010, 22:52

niedawno resetowałeś, teraz nie resetuj już tylko sczytaj na zapłonie błędy i tyle
Frędzel - 15-08-2010, 23:52

wlasnie dawno resetowalem.

[ Dodano: 01-09-2010, 13:31 ]
jeszcze takie pytanie potwierdzajace czy mam racje, szarpie mi na niskich obrotach a swiece wymienilem i przestalo ale powoli wraca czyli mam do wymiany przewody wysokiego napiecia?

[ Dodano: 01-09-2010, 13:39 ]
a i czy przy okazji może ktoś mi podać wymiar średnicy dolotu powietrza gdyż, chce zamontować stożek.

zenek_bb - 07-09-2010, 12:24

średnicę dolotu? a co z przepływką :D

ale szarpie w jaki sposób? telepie autem (otwórz drzwi lekko i zobacz na rogu ramki czy drzwi skaczą) czy pluje w rure wydechową (nadstaw się do rury, jak przerywa przez zapłon będzie "pluł")? przebicia najlepiej szukać po ciemku, w nocy, w całkowitej ciemności popatrz pod maskę na kable i przyjrzyj się cewce, często przebicia występują w niej ;/ (u mnie tak było). Możesz spróbować podmianki kabli z kimś, pozatym masz poukładane kable jak manual przykazuje? mają iść równolegle parami oddalone lekko od siebie, kabel ze świecy 4 cylindra od rozrządu idzie do pierwszego wyjścia pierwszej cewki (od str. głowicy) 1 cylinder do drugiego wyjścia, 2 cylinder do trzeciego wyjścia i 3 do ostatniego, zrobię zdjęcie jak to ma wyglądać :)

filterek powinien być taki jest bardzo dobry i pasuje idealnie zamiast oryginalnego, ori puszkę i ślepą kiszkę zostaw żeby nie zasysał gorącego powietrza z komory silnika :)

[ Dodano: 07-09-2010, 12:27 ]
co do kabli puki co zanim zrobię zdjęcie dokładne to w moim starym filmiku z zeszłego roku widać jak są poukładane kable pod koniec filmiku, od pozycji 2:50 oglądnij http://www.youtube.com/watch?v=csOUqgiPWzs

Frędzel - 07-09-2010, 15:54

jak mam na niskich obrotach i dodam wiecej gazu to szarpie tak jakby zatrzymal sie na obrotach i wskakuje z powrotem. zamowilem juz nowe swiece z przewodami. Zauwazylem jak zdemontowalem puche ze ma przeplywke :/ od kumpla dostane kawalek blachy i zrobie tak jak 1 kolega z tego forum w ecli 2g. z cieplym powietrzem to i tak lapal bo mial rurke pociagnieta w dol i wygieta w strone kolektora wydechowego pewnie EGR.
jeszcze co do przewodow sa napewno dobrze podlaczone bo silnik normalnie pracuje od 2k obr/min do 7,5k obr/min. wczesniej bylo juz tak ze pracowal tylko od 2,5k - 5k obr/min. wymienilem swiece i ustalo ale jak kupowalem to sprzedawca powiedzial ze to moga byc przewody wiec teraz wymieniam to i to. chyba ze silniczek krokowy nawala.

zenek_bb - 08-09-2010, 10:38

jak mu dodasz gwałtownie gazu na wolnych obrotach to szarpnie i z pewnym opóźnieniem wchodzi na obroty? jak jest dokładnie tak to jest źle ustawiony zapłon, pozycja krokowca w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy jest nie istotna (nie istotna jako powód takiego zachowania)
Frędzel - 09-09-2010, 15:03

ale w momencie gdy wczesniej wymienilem swiece to przestalo tak robic.

[ Dodano: 02-10-2010, 00:17 ]
wymieniłem przewody i świece oraz zresetowałem komputer przejechałem ponad 300km kontrolka się nie zapaliła. ale gaśnie na wolnych obrotach może to być spowodowane zdjęciem puszki od filtra powietrza?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group