To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - FAQ - [Cari 1.8 GDI] Filtr paliwa w GDI 98r. pod maską.

turek61 - 25-11-2007, 15:11

tdi1982, dzięki wielkie za instrukcję poglądową :wink:
Anonymous - 03-02-2008, 14:09

Ja mam Carisme z 99 po lifcie i w tym miejscu nie ma tego filtra.
Morfi - 03-02-2008, 16:17

jaceko, Filtr masz w Baku
Anonymous - 03-02-2008, 16:41

Czy warto go wymieniac i czy ktos sie do niego dobierał? Pod tylnim siedzeniem znalazłem otwór wychodza z niego jakies przewody paliwowe i jeden od zasilenia pewnie pompki, ale czy to jest dobra droga dobrania sie do niego?
saphire - 03-02-2008, 17:11

Wymieniać i owszem - trzeba - co jakieś 150tys - a skoro masz filtr w baku to tamtędy pod siedziskiem się do niego dobierzesz.
Anonymous - 03-02-2008, 18:35

To miałem dobre przeczucie ze tam się do niego dobiore, wymiana go to pewnie skąplikowana operacja. Odstraszyły od zajrzenia jak on wygląda te przewody i olbrzymnia nakretka ktora wszytko to trzyma, i to ze mam pełen zbiornik. A cena jego tez nie jest mała.
Czy ma ktos zdjecie jak on wygląda? A z kupnem to pewnie tylko ASO lub Japanez?

Nikon - 03-02-2008, 18:58

Fotki filtra są tu:

http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0

A co do wymiany to nie jest ona strasznie trudna ale lepiej mieć drugą osobę choćby do tej nakrętki, u mnie nie chciała za lekko iść, z przewodami nie ma problemu po prostu opis je tak samo jak są opisane na deklu, później jest trudniej do żeby dobrać sie do filtra musisz rozebrać cały kosz w którym jest pompa z filtrem.

turek61 - 03-02-2008, 21:10

W GDI w baku, w pompie paliwa(pod siedzeniem):

TRUTIL CARI GDI - 21-02-2008, 17:14

jak odkrecam puszke z bezpiecznikami jest wiazka kabli i nie moge zabardzo odsunac sobie jej zeby dostac sie do filtra jak mam sobie z tym poradzic
mephisto - 26-04-2008, 23:45

chlopaki filtr weglowy ma miejsca na trzy wezyki a umnie sa podlaczone tylko dwa filtr paliwa wymienial mi mechanik i zauwarzylem ze sa trzy miejsca na wezyki a sa podlaczone tylko dwa wezyki i jedno miejsce puste skad wiedziec gdzie te wezyki podlaczyc bo niewiem czy mi dobrze popodlanczal.podlaczyl je w te dwa miejsca od lewej strony.
Anonymous - 27-09-2008, 19:40

Poległem !! Nie udało sie odkrecic dolnego wezyka Filtra nie dosc ze mało tam miejsca na manewry ,to sruba nie drgneła chyba nikt tam wczesniej nie zagladał. Pozostała mi wizyta u mechanika niech sie meczy. Cenna uwaga do opisu Studenta pominełes fakt ze po odkreceniu górnego weza zalałem sie paliwem :) dopiero kolega przez telefon podpowiedział ze trzeba odkrecic kurek w baku aby nie leciało. Generalnie zeby nie ta cholerna sruba, to da sie zrobic , jak ktos ma zamiar sie za to zabierac proponuje od dołu zobaczyc czy da sie odkrecic ! , górna faza to juz pikus
jointventure - 16-08-2009, 22:43

Udało się!!!
wymieniłem z pomocną parą rąk filtr paliwa w mojej Cari pod maską. Zrobiłem to przed swoim garażem na trawce bez żadnego kanału itp.
1. Zacząłem od odkręcenia filtra powietrza z dwóch śrubek, wyczepieniu z zatrzasku w podstawce akumulatora i odczepiłem wtyczkę z przepływomierza by móc wygiąć filtr nad silnik by mi nie przeszkadzał.
2. Odkręciłem dwie śrubki z puszki bezpieczników, niestety wiązka przewodów nie pozwalała na odsunięcie czy nawet na jakiekolwiek manewry nią i tylko ją przesuwałem tak by zrobić sobie miejsce na odkręcenie filtra węglowego (okrągła czarna plastikowa puszka). Szczególnie trudna jest druga śrubka w sumie była najtrudniejsza w całej wymianie:)
3. teraz widać już filtr jak na dłoni, odkręcasz górną śrubkę raczej bezproblemowo jeśli użyjesz WD40, u mnie miała jeszcze trochę czerwonego koloru na sobie i w całości była pokryta rdzą, aż się sypała więc wytarłem i w Cortanin F.
4. Dolna śrubka ma bardzo wąskie miejsce na klucz więc odkręciłem opaskę z filtrem od nadkola i wygiąłem przewód tak by spód filtra mieć na wierzchu. 14stką odkręciłem ją już także bezproblemowo (WD40).
5. Z opaski na lajta wyjąłem już filtr i wymieniłem na japoński zamiennik JC Premium. w komplecie była uszczelka gumowa i miedziana. gumowa idzie na spód do srodką by wężyk przez nią dociskał a miedziana na górę między wężyk i filtr.
6. Skręcamy w odwrotnej kolejności pamiętając o uszczelkach!!! (ja zapomniałem i wypluł mi kilka litrów)
powodzenia i lekko i z wyczuciem wyginajcie dolny metalowy przewód paliwowy bo mi przez poprawki wyszło że z 3 razy go giąłem ale dał radę 8)

hermeth - 13-03-2010, 16:49

Czy ktoś może polecić jakiś konkretny filtr paliwa (1.8 DOHC 97r.)? Mam na myśli markę, chyba, że nie ma to aż takiego znaczenia i wystarczy jakikolwiek dedykowany wsadzić, aby pasowało. Jak się tylko ciepło zrobi to mam zamiar zabrać się za wymianę. Dzięki z góry za odp.
pelo99 - 13-03-2010, 17:49

hermeth, nie wiem jak sprawa się ma z MSX ale w GDI mój dobry znajomy mówi że tylko ORI bo po roku czasu, lub dwóch pompa WC do wymiany, paliwa rozpuszczają te podróbkowe filtry ... ja mu ufam ... :)
andy_bdg - 16-05-2010, 10:22

Heja !!
Niedawno wymieniłem filtr pod maska (1,8 GDI 1998). Zamieszczam fotki filtra, który na pewno pasuje. Kosztował mnie 220 zł.
Pozdrawiam!



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group