Carisma - FAQ - [Cari 1.8 GDI] Filtr paliwa w GDI 98r. pod maską.
turek61 - 25-11-2007, 15:11
tdi1982, dzięki wielkie za instrukcję poglądową
Anonymous - 03-02-2008, 14:09
Ja mam Carisme z 99 po lifcie i w tym miejscu nie ma tego filtra.
Morfi - 03-02-2008, 16:17
jaceko, Filtr masz w Baku
Anonymous - 03-02-2008, 16:41
Czy warto go wymieniac i czy ktos sie do niego dobierał? Pod tylnim siedzeniem znalazłem otwór wychodza z niego jakies przewody paliwowe i jeden od zasilenia pewnie pompki, ale czy to jest dobra droga dobrania sie do niego?
saphire - 03-02-2008, 17:11
Wymieniać i owszem - trzeba - co jakieś 150tys - a skoro masz filtr w baku to tamtędy pod siedziskiem się do niego dobierzesz.
Anonymous - 03-02-2008, 18:35
To miałem dobre przeczucie ze tam się do niego dobiore, wymiana go to pewnie skąplikowana operacja. Odstraszyły od zajrzenia jak on wygląda te przewody i olbrzymnia nakretka ktora wszytko to trzyma, i to ze mam pełen zbiornik. A cena jego tez nie jest mała.
Czy ma ktos zdjecie jak on wygląda? A z kupnem to pewnie tylko ASO lub Japanez?
Nikon - 03-02-2008, 18:58
Fotki filtra są tu:
http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0
A co do wymiany to nie jest ona strasznie trudna ale lepiej mieć drugą osobę choćby do tej nakrętki, u mnie nie chciała za lekko iść, z przewodami nie ma problemu po prostu opis je tak samo jak są opisane na deklu, później jest trudniej do żeby dobrać sie do filtra musisz rozebrać cały kosz w którym jest pompa z filtrem.
turek61 - 03-02-2008, 21:10
W GDI w baku, w pompie paliwa(pod siedzeniem):
TRUTIL CARI GDI - 21-02-2008, 17:14
jak odkrecam puszke z bezpiecznikami jest wiazka kabli i nie moge zabardzo odsunac sobie jej zeby dostac sie do filtra jak mam sobie z tym poradzic
mephisto - 26-04-2008, 23:45
chlopaki filtr weglowy ma miejsca na trzy wezyki a umnie sa podlaczone tylko dwa filtr paliwa wymienial mi mechanik i zauwarzylem ze sa trzy miejsca na wezyki a sa podlaczone tylko dwa wezyki i jedno miejsce puste skad wiedziec gdzie te wezyki podlaczyc bo niewiem czy mi dobrze popodlanczal.podlaczyl je w te dwa miejsca od lewej strony.
Anonymous - 27-09-2008, 19:40
Poległem !! Nie udało sie odkrecic dolnego wezyka Filtra nie dosc ze mało tam miejsca na manewry ,to sruba nie drgneła chyba nikt tam wczesniej nie zagladał. Pozostała mi wizyta u mechanika niech sie meczy. Cenna uwaga do opisu Studenta pominełes fakt ze po odkreceniu górnego weza zalałem sie paliwem dopiero kolega przez telefon podpowiedział ze trzeba odkrecic kurek w baku aby nie leciało. Generalnie zeby nie ta cholerna sruba, to da sie zrobic , jak ktos ma zamiar sie za to zabierac proponuje od dołu zobaczyc czy da sie odkrecic ! , górna faza to juz pikus
jointventure - 16-08-2009, 22:43
Udało się!!!
wymieniłem z pomocną parą rąk filtr paliwa w mojej Cari pod maską. Zrobiłem to przed swoim garażem na trawce bez żadnego kanału itp.
1. Zacząłem od odkręcenia filtra powietrza z dwóch śrubek, wyczepieniu z zatrzasku w podstawce akumulatora i odczepiłem wtyczkę z przepływomierza by móc wygiąć filtr nad silnik by mi nie przeszkadzał.
2. Odkręciłem dwie śrubki z puszki bezpieczników, niestety wiązka przewodów nie pozwalała na odsunięcie czy nawet na jakiekolwiek manewry nią i tylko ją przesuwałem tak by zrobić sobie miejsce na odkręcenie filtra węglowego (okrągła czarna plastikowa puszka). Szczególnie trudna jest druga śrubka w sumie była najtrudniejsza w całej wymianie:)
3. teraz widać już filtr jak na dłoni, odkręcasz górną śrubkę raczej bezproblemowo jeśli użyjesz WD40, u mnie miała jeszcze trochę czerwonego koloru na sobie i w całości była pokryta rdzą, aż się sypała więc wytarłem i w Cortanin F.
4. Dolna śrubka ma bardzo wąskie miejsce na klucz więc odkręciłem opaskę z filtrem od nadkola i wygiąłem przewód tak by spód filtra mieć na wierzchu. 14stką odkręciłem ją już także bezproblemowo (WD40).
5. Z opaski na lajta wyjąłem już filtr i wymieniłem na japoński zamiennik JC Premium. w komplecie była uszczelka gumowa i miedziana. gumowa idzie na spód do srodką by wężyk przez nią dociskał a miedziana na górę między wężyk i filtr.
6. Skręcamy w odwrotnej kolejności pamiętając o uszczelkach!!! (ja zapomniałem i wypluł mi kilka litrów)
powodzenia i lekko i z wyczuciem wyginajcie dolny metalowy przewód paliwowy bo mi przez poprawki wyszło że z 3 razy go giąłem ale dał radę
hermeth - 13-03-2010, 16:49
Czy ktoś może polecić jakiś konkretny filtr paliwa (1.8 DOHC 97r.)? Mam na myśli markę, chyba, że nie ma to aż takiego znaczenia i wystarczy jakikolwiek dedykowany wsadzić, aby pasowało. Jak się tylko ciepło zrobi to mam zamiar zabrać się za wymianę. Dzięki z góry za odp.
pelo99 - 13-03-2010, 17:49
hermeth, nie wiem jak sprawa się ma z MSX ale w GDI mój dobry znajomy mówi że tylko ORI bo po roku czasu, lub dwóch pompa WC do wymiany, paliwa rozpuszczają te podróbkowe filtry ... ja mu ufam ...
andy_bdg - 16-05-2010, 10:22
Heja !!
Niedawno wymieniłem filtr pod maska (1,8 GDI 1998). Zamieszczam fotki filtra, który na pewno pasuje. Kosztował mnie 220 zł.
Pozdrawiam!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
|
|
|