To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer C68A GTi

idas - 21-03-2011, 18:13

Raczej koledze Rosomakowi chodziło o regenerację zacisków (reperaturki), przejrzenie tłoczków (mogą mieć wżery) to jest regeneracja a nie wymiana materiałów eksploatacyjnych:-)
Ja się za to wkrótce zabieram, zestaw naprawczy na wszystkie koła zakupiony (do mojego koszt około 90 zł za wszystko, plus trzeba mieć 1l płynu ham.).

rosomak1983 - 21-03-2011, 18:40

idas napisał/a:
Raczej koledze Rosomakowi chodziło o regenerację zacisków (reperaturki), przejrzenie tłoczków (mogą mieć wżery) to jest regeneracja a nie wymiana materiałów eksploatacyjnych:-)

też :D

Zielu - 21-03-2011, 18:59

U mnie też mam wrażenie że słabo jakoś hamuje, ale ja mam i tak mniejsze heble w C64A niż ty w gti. Teoretycznie najprościej jakbyś wrzucił większe tarcze, do tego (kurde , jak to się nazywa) większe jarzma do zacisków, aby pod tarczę pasowały-podobno z gala e30 pasują p&p.....Ktoś może się orientuje?
R-Man - 21-03-2011, 19:36

Zaciski wszystkie regenerowałem podczas naprawy blacharskiej lancera, wszystko wyczyszczone jak się tylko dało, wszystkie gumki nowe itp. wszystkie tłoczki chodzą jak nowe ;)
Teraz, po ogarnięciu silnika i podłogi, jeszcze raz zajmę się układem hamulcowym. Jeśli nadal będzie źle, to zacznę się rozglądać nad większymi tarczami, zaciskami itp...

Hugo - 21-03-2011, 21:12

Pytanie jakiego producenta są zamontowane tarcze i klocki hamulcowe?
Hubeeert - 21-03-2011, 21:38

Zaciski wymień na te dwutłoczkowe z Eclipse/Pajero/Galanta VR4/Legnuma VR4
mystek - 21-03-2011, 22:59

Nie wiem czy można porównywać Colta z CJ4A z Twoim Lancem, ale generalnie hamulce w Coltach są słabe, tzn takie... przeciętne, nie najgorsze, ale i nie najsłabsze, o. Szału to nie robi i faktycznie sprzydałyby się mocniejsze hamulce.
rosomak1983 - 22-03-2011, 00:11

Hubeeert napisał/a:
z Eclipse

ale z Gsx czy gst tam sa dwa tłoczki w Gs tylko jeden.

mystek napisał/a:
Nie wiem czy można porównywać Colta z CJ4A z Twoim Lancem, ale generalnie hamulce w Coltach są słabe, tzn takie... przeciętne, nie najgorsze, ale i nie najsłabsze, o. Szału to nie robi i faktycznie sprzydałyby się mocniejsze hamulce.

Bzdura, :wink: Moje lancery daja rade. Na starych zacikach 1.6 tez była żyletka,(czasem zdaje mi sie ze jeszcze lepiej niz te Gti :P ) A cóz porównianie mam dosc bogate :P Wada natomiast jest szybkie przegrzewanie hebli ale do normalnej jazdy OK.

Hubeeert - 22-03-2011, 00:44

Hubeeert napisał/a:
dwutłoczkowe z Eclipse
:wink:
Kleju - 22-03-2011, 00:51

rosomak1983 napisał/a:
Moje lancery daja rade. Na starych zacikach 1.6 tez była żyletka,(czasem zdaje mi sie ze jeszcze lepiej niz te Gti ) A cóz porównianie mam dosc bogate Wada natomiast jest szybkie przegrzewanie hebli ale do normalnej jazdy OK


Dokładnie, do zwykłej jazdy w zupełności wystarczają. Na torze fakt, po paru mocnych hamowaniach pedał twardniał...

R-Man, sprawdź jeszcze raz, czy masz dobrze układ odpowietrzony. To bardzo dużo robi, jeśli na jakimś kole nie jest do końca odpowietrzony.

PS A dwutłoczkowe ze słuszną średnicą tarczy (276-286mm) w 100% wyeliminują problemy z hamowaniem :D

R-Man - 22-03-2011, 01:28

Hugo napisał/a:
Pytanie jakiego producenta są zamontowane tarcze i klocki hamulcowe?

O to mnie nie pytaj... To było robione za kadencji poprzedniego ś.p. właściciela...
Coraz bardziej zastanawiają mnie te 2 tłoczkowe... Z jakich roczników aut to szukać? i czy na jarzmo będzie pasować? czy trzeba będzie coś przerabiać?

rosomak1983 - 22-03-2011, 07:05

R-Man napisał/a:
Hugo napisał/a:
Pytanie jakiego producenta są zamontowane tarcze i klocki hamulcowe?

O to mnie nie pytaj... To było robione za kadencji poprzedniego ś.p. właściciela...
Coraz bardziej zastanawiają mnie te 2 tłoczkowe... Z jakich roczników aut to szukać? i czy na jarzmo będzie pasować? czy trzeba będzie coś przerabiać?

dwa tłoczki to bedzie najmocniejsze wyjscie, ale mysle ze dobry zestawik na przód
Tarcze Brembro
Klocki EBC green stuff
w zupelnosci załatwia spraw :)

Jechałem na podobym zestawie tj red stuff plus tarcze tez EBC jeden tłoczek srednica tarczy podobna do Twojej, byłem bardzo mile zaskoczony!!!

Hugo - 22-03-2011, 09:29

R-Man napisał/a:
O to mnie nie pytaj... To było robione za kadencji poprzedniego ś.p. właściciela...
I tu może być pies pogrzebany, bo mogą być kiepskiej jakości.
R-Man - 18-04-2011, 23:46

Powoli do przodu...

Zabrałem się za blachy pod zderzakami itp.
Generalnie wdała się rdza pod zabezpieczeniem antykorozyjnym (ktoś maniane odwalił). Na szczęście nie ma ubytków w blasze, tylko powierzchowna rdza - całą zdzieram, traktuje brunoxem, na to antykorozyjna tlenkowa i baranek. Musi być dobrze.





Mała niespodzianka:


No i "nowa" atrapa:


Halogeny już wymontowałem, szkło odkleiłem, odbłyśniki są w idealnym stanie, szkła wyczyściłem i już nie są takie żółte, obudowę odbłyśnika zregeneruję, szkła spoleruję i będzie git :)

Zielu - 19-04-2011, 00:23

Widzę że dużo tablic rejestracyjnych masz w garażu, prawie jak w "dziupli" :D

Brunox jest dobry do zabezpieczenia rdzy, aby dalej nie szło, tyle o ile. On penetruje i zatrzymuje proces korozji. Niestety jest też zmywalny po jakimś czasie za pomocą wody, zwłaszcza z syfem... Co najważniejsze-na brunox, cortanin nie daje się już żadnych innych podkładów itd.
W tych miejscach u Ciebie zbiera się woda, kurz i inny syf, więc takie zabezpieczenie nie ma sensu, po jakimś czasie będzie to samo. Ja bym to wszystko teraz po brunoxie, wyczyścił do gołej blachy, odtłuścił, na to podkład epoxydowy antykorozyjny, zwykły podkład , baza (kolor) i bezbarwny, wszystko w odpowiednich warstwach i ilościach. Jeszcze lepiej to można chyba tylko przed epoxydem dać specjalny grunt... W parę miejsc, łączeń można dać masę uszczelniającą.
Baranek też nie ma sensu-jest to zabezpieczenie głównie przed uszkodzeniami mechanicznymi typu kamienie, piach, a tam nic się nie sypie. Zresztą przy słabym zabezpieczeniu wszystko wygląda ładnie a pod barankiem może być sajgon...

Teraz by było dobrze! :)
Życzę powodzenia przy modach :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group